نگاهی کوتاه جنایات حاکمیت ضدتورک ایران در روزهای اخیر

در هفته های اخیر حاکمیت فاشیست راسیست ضد تورک پانفارس جمهوری اسلامی ایران، در حرکتی برنامه ریزی شده نژادپرستانه و مجرمانه بیش از صد نفر از فعالان شناخته شدۀحرکت ملی ملت تورک را در شهرهای مختلف آزربایجان جنوبی دستگیر، شکنجه و بدون محاکمه و به صورت غیرقانونی روانۀ بازداشتگاه و زندان کرده است. این دستگیریهای گسترده و وحشیانۀ فعالان حرکت ملی آزربایجان، در پی پیشنهاد و فراخوان عباس لسانی، فعال سرشناس حرکت ملی ملت تورک آزربایجان، برای یورش و حرکت همگانی به طرف قلعۀ بابک (بابک قالاسی قورولتایی) در 14 و 15 تیرماه امسال صورت گرفته و می گیرد.

رژیم فاشیست راسیست ضدتورک فارس پرست جمهوری اسلامی ایران که در جبهۀ اقتصادی نبرد را به تحریمهای آمریکا و سایستهای تروریستی خودش باخته است و بحرانهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و محیط زیستی می رود تا کمر این رژیم منحوس ضدانسان را در هم بپیچد، با اعتصاب بازاریان و کسبه، یعنی حامیان اصلی خودش در طول 40 سال حاکمیت سیاه ضدانسانی اش از یک سو و بحران کم آبی ملت عرب الاحواز و تظاهرات بحق ملت غیور عرب مواجه شده است و جواب تظاهرات مسالمت آمیز ملت سیاه بخت و درمانده و تشنه و گرسنۀ عرب را در الاحواز، محمره، عبادان و ... با گلوله های جنگی می دهد و جوانان مظلوم حق طلب عرب را به گلوله می بندد و می کشد، با دستگیریهای گسترده و بی امان فعالان تورک حرکت ملی ملت تورک آزربایجان، از جمله عباس لسانی و دیگر مبارزان تورک راه آزادی آزربایجان می خواهد حرکت حق طلبانه و مسالمت آمیز ملی ملت تورک آزربایجان را در نطفه خفه کند؛ در حالی که طبق اصل بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «تشکیل اجتماعات و راه ‌پیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است» و از آن جا که اجتماع قلعۀ بابک نه مخل مبانی اسلام است و نه مسلحانه و کاملا مدنی و صلح جویانه در راستای همبستگی ملت بزرگ تورک می باشد، این دستگیریها و شکنجه ها و زندانی کردنهای فعالان حرکت ملی مسالمت آمیز ملت تورک آزربایجان، کاملا غیر قانونی است و رژیم ضد بشر جمهوری اسلامی ایران باید و باید و باید پاسخگو باشد.

دستگیری فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان همراه با کتک کاری و شکنجه و تحقیر و توهین ضدانسانی

رژیم ضد تورک و ضد آزربایجان و ضدبشر جمهوری اسلامی ایران که از خیزش سراسری ملتهای غیرفارس موجود در ایران، مخصوصاً قیام حق طلبانه و ضد نژادپرستی ملت بزرگ تورک در آزربایجان جنوبی اشغال شده توسط رژیم ضدتورک پانفارس ایران، در خوف و هراس است، به مأموران مزدور و خودفروختۀ مانقورد اطلاعاتی و امنیتی خود، یعنی مأموران رسمی اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، دستور خشونت، شکنجۀ جسمی و روحی و ضرب و شتم بهترین، پاک ترین و غیورترین فرزندان ملت تورک آزربایجان، یعنی فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان، مبارزان راه مقدس آزادی آزربایجان از چنگ فاشیسم راسیست ضدتورک فارس را صادر کرده است؛ برای نمونه مرتضی پروین، مجتبی پروین و رحیم نوروزی از فعالین ملی تورک آزربایجان ساکن شهر اردبیل پیش در راه رفتن به منزل مورد یورش مامورین اطلاعاتی و امنیتی واقع گردیده و مورد ضرب و شتم و اصابت اسپری فلفل مأموران اطلاعاتی واقع گشتند.

پنج فعال ملی آزربایجانی در استان اردبیل به نامهای رحیم غلامی، عسگر اکبرزاده، علی واثق، سعید صادقی فر و مهدی هوشمند، اهل اردبیل روز دوشنبه ۱۱ تیرماه 1397 توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اردبیل دستگیر شدند. دادگاه فرمایشی این پنج مبارز راه آزادی آزربایجان و این پنج جوان فعال حرکت ملی ملت تورک آزربایجان به اتهام واهی تشکیل گروه علیه نظام و امنیت ملی در روز سه شنبه 12 تیر ماه 1397 در دادسرای شعبه دوازده اردبیل به ریاست دادیار مانقورد ضدتورک و ضد آزربایجان، سیفی برگزارشد و هیچ گونه دلیل و سندی دال بر تشکیل گروه و عضویت در گروه ارائه و اثبات نگردیده است؛ اما این فعالین به اتهام واهی «تشکیل گروه علیه نظام و امنیت ملی»، با دستور غیرقانونی دادیار، روانه زندان اردبیل شده اند. رژیم نژادپرست جنایتکار خائن و خبیث جمهوری اسلامی ایران، به خشونت و کتک کاری و شکنجۀ فعالان تورک آزربایجانی در ضمن دستگیری بسنده نکرده است و ضمن انتقال غیر قانونی و بدون محاکمۀ آنها به زندان اردبیل، با ایجاد درگیریهای تصنعی و از پیش طراحی شده قصد جان این بهترین، شجاع ترین و پاک ترین فرزندان ملت تورک آزربایجان را کرده است، که همین جنایت عظیم رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی ایران، خط قرمز ما مبارزان راه آزادی ملت تورک آزربایجان از چنگ راسیسم فاشیست فارس است.

بنا به گزارشهای موثق از زندان اردبیل مسئولین مانقورد ضدتورک نوکر فاشیسم راسیت در زندان

اردبیل به ریاست یعقوب سرباز جدا، مانقورد احقر ارذل نوکر فاشیسم راسیست فارس، با یک نقشه و برنامه از قبل ترتیب داده شده توسط مأموران مانقورد جنایتکار خائن خبیث وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، ضمن انتقال فعالان حرکت ملی به بند سلامت زندان اردبیل، با همکاری وکیل بند و کلیددار مانقورد زندان با تحریک جمع کثیری از زندانیان مجرم سابقه ‌دار جانی، آنها را به جان این زندانیان سیاسی تورک انداخته‌اند. آنها اراذل و اوباش لمپن داخل زندان را تحریک کرده و به جان فعالین ملی - مدنی محبوس در این زندان انداخته اند و این فعالان جوان ملی به جرمی که هرگز مرتکب نشده اند، به شدت مورد ضرب و جرح شدید قرار دادند. به استناد منابع مطلع و فعالان ملی استان اردبیل ، زندانیان سابقه دار مجرم زندان اردبیل، یعنی اراذل و اوباش زندانی، عصر سه شنبه ۱۲ تیرماه سال ۱۳۹۷ با تحریک مانقوردهای ساتقین و خودفروختۀ ضدتورک و مسئولین مانقورد و ساتقین زندان اردبیل به ریاست یعقوب سرباز جدا، رئیس زندان اردبیل با یک برنامه ریزی قبلی با پی ریزی درگیری با فعالین ملی- مدنی آزربایجانی محبوس در این زندان، این فعالین را به قصد کشت کتک زده اند. در این درگیری فیزیکی شدید پنج فعال ملی تورک آزربایجانی به نام های رحیم غلامی، عسگر اکبرزاده، علی واثقی، مهدی هوشمند و سعید صادقی فر مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفته اند .بنا بر اخبار رسیده، بر اثر این درگیری ظالمانه و جنایتکارانه با فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان:

۱- علی واثقی: شکستگی سر و کبودی وخونریزی چشم راست که قادر به دیدن نمی باشد.

۲- رحیم غلامی: چند دندانش شکسته و لبش پاره شده است.

۳- سعید صادقی فر: که از ناحیه دنده ها آسیب دیده و مشکل تنفسی پیدا کرده است

۴- مهدی هوشمند: از ناحیه پا مورد برخورد با جسم سخت قرار گرفته و‌توانایی راه رافتن ندارد.

طبق اخبار رسیده، فعالان ملی بازداشت شده مراسم قلعه بابک در اردبیل، بعد از انتقال به زندان اردبیل هنگام ورود به بند از پیش تعیین شده، بدون هیچ دلیلی توسط زندانیان مجرم جانی مورد ضرب و شتم قرار می گیرند. بند سلامت زندان اردبیل، بند متهمان و مجرمان اراذل و اوباش و «قاتل ها» میباشد و ‌مسئولان به سفارش مقامهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران فعالان ملی را دانسته و به عمد به این بند انتقال داده اند و از قبل نیز با زندانیان جهت نحوه برخورد با فعالان هماهنگ شده بوده است. پیداست که جنایت نابخشودنی رژیم جمهوری اسلامی ایران این بار در زندان اردبیل اتفاق افتاده است که مسئولان مانقورد و ساتقینش، آن را به «کشتارگاه فعالان ملی» تبدیل کرده اند.

در طی روزهای اخیر (از تاریخ 11 تیرماه 1397 تا کنون) فاشیسم راسیست ضدتورک فارس که اکنون در هیأت و لباس جمهوری اسلامی ایران حاکمیت را در ایران در دست دارد، بیش از 100 تن از فعالان حرکت ملی در شهرهای مختلف اردبیل، خیاو (مشکین شهر جعلی)، موغان ، تهران، اورمو، کلیبر ، تبریز ، بستان‌آباد، ماراغا، سولدوز (نقدۀ جعلی)، جولفا و سلماس و ... نیز در راه قلعۀ بابک دستگیر، شکنجه و زندانی کرده است. اسامی بازداشت شدگان شناخته شده تا به امروز به جز عباس لسانی، مبارز خستگی ناپذیر و فعال ملی بزرگ حرکت ملی ملت تورک آزربایجان که پیشنهاد کننده (اؤنری) این حرکت بجا، هوشمندانه، دشمن شکن و مقدس ملی در 14 و 15 تیر ماه امسال در قلعۀ بابک بوده است، در سایتها و کانالهای تلگرامی حرکت ملی آزربایجان آمده است.

این دستگیریهای گسترده که در ده سال اخیر بی نظیر است، یک ویژگی اساسی دارد: دستگیریها توأم با کتکهای وحشیانه و شکنجۀ مأموران اطلاعاتی و انتظامی و سپاهی همراه بوده است، برای نمونه ای از دهها مورد: آثار شکنجه و ضرب باتوم بر سر علی (آیت) خیرجو ، مبارز نستوه و شجاع راه آزادی آزربایجان و فعال ملی آزربایجانی اهل اردبیل دیده می شود. زدن باتوم بر سر یک انسان، تنها می تواند به قصد کشتن او باشد، پیداست که حاکمیت جانی، خبیث، خائن و رسوای پانفارس جمهوری اسلامی ایران قصد جان بهترین، غیورترین و پاک ترین فرزندان آزادیخواه ملت تورک آزربایجان را کرده است. زدن باتوم به سر یک انسان که چه بسا این باتوم به گیجگاه او بخورد و کارش را تمام کند، نشان دهندۀ اوج بی شرفی و بی وجدانی و رذالت یک مأمور است.

مانقوردهایی که در جریان دستگیریها و شکنجه های فعالان حرکت ملی آزربایجان نقش داشته اند

تعدادی از مانقوردهای انتظامی و امنیتی و سپاهی و اطلاعاتی که در جریان دستگیریهای وحشیانه و توأم با کتک کاری و شکنجۀ فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان و نیز شکنجۀ فعالان در زندان دست داشته اند عبارتند از:

میکائیل احمدزاده، سرهنگ نیروی انتظامی که در روزهای 14 و 15 تیرماه 1397 با همکاری با اطلاعات سپاه و با رفتاری تحقیرآمیز مانع رفت و آمد بسیاری از انسانهای حق طلب ملت تورک آزربایجان به قلعۀ بابک شد و بسیاری از فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان به دستور او، همراه با کتک کاری و شکنجه و تحقیر و توهین ضدانسانی دستگیر شدند.

حسین حاتمی، سرهنگ سپاه پاسداران (بخوانید پارسداران) و فرمانده سپاه شهرستان کلیبر که عامل اصلی دستگیری فعالان حرکت ملی ملت تورک آزربایجان همراه با کتک کاری و شکنجه و تحقیر و توهین ضدانسانی بوده است.

علی روحانی زاده، دادستان عمومی و انقلاب کلیبر، دادستان ظالم و خائن و خبیث کلیبر، عامل شکنجۀ بسیار سخت فعالان ملی حرکت ملی ملت تورک آزربایجان در گردهمایی بابک بوده است.

یعقوب سرباز جدا ، سرپرست زندان اردبیل که پیش از این به تفضیل خیانت عظمای این خائن خبیث را در حق فعالان حرکت ملی دستگیرشده در اردبیل شرح دادیم.

مراد فتحی مدیر کل زندانهای استان اردبیل که رئیس یعقوب سرباز جدا ، سرپرست زندان اردبیل است و پیش از این به تفضیل خیانت عظمای این خائنان خبیث را در حق فعالان حرکت ملی دستگیرشده در اردبیل شرح دادیم.

البته اینها فقط چند نمونه از یک طیف از مانقوردها، یعنی مأموران انتظامی، اطلاعاتی و قضایی جمهوری اسلامی ایران که طیف سخت افزاری مانقوردیسم را شامل می شوند که در ادامۀ مقاله به طیفهای خطرناکتر نرم افزاری دیگر نیز می پردازیم.

سخنی با مأموران اطلاعاتی و امنیتی مانقورد و پانفارس جمهوری اسلامی ایران

شما خودفروخته های ساتقین مانقورد خائن به ملت تورک باید و باید و باید بدانید که جمهوری اسلامی ایران به همین زودی رفتنی است؛ رژیم نژادپرست پانفارس و ضدتورک و ضد انسان جمهوری شیطانی ایران به همین زودی سقوط خواهدکرد و ایران اهریمن زدۀ فارس خور شده، به زودی تکه پاره و تجزیه خواهدشد و به دست ملل غیرفارس، یعنی صاحبان اصلی و حقیقی آن خواهدافتاد. ملت تورک آزربایجان و کل تورکهای ایران نیز مثل تمامی ملل تحت ستم غیر فارس ایران به حق مسلم بشری آزادی از اشغال فاشیسم راسیست فارس و استقلال کامل از ایران اهریمن زده خواهدرسید. در آن موقع پروندۀ همۀ شماها، با تمام جزئیات و مشخصاتتان موجود است و به هیچ وجه نخواهید توانست از این جنایات آشکار ضدبشری، یعنی خیانت عظمی غیرقابل عفو به ملت تورک خودتان تبرئه شوید. فردای آزادی آزربایجان از چنگ فاشیسم راسیست فارس، فردای رسیدن ملت تورک به رهایی و شادی، فردای گریۀ سیاه شما خائان روسیاه خواهدبود و شما خائنان به وطن تورک و خائنان به ملت تورک توسط فرزندان پاک همین ملت تورک، محاکمه و به اشد مجازات محکوم خواهیدشد.

ای مانقوردهای ساتقین پست تر از حیوان، ما خود در همین مملکت اهریمن زدۀ فاشیستی زندگی می کنیم و خوب می دانیم که هیچ نهادی و هیچ شخصی و هیچ قانونی وجود ندارد که شما را با زور مانقورد ضد تورک و ضد آزربایجان کند و هیچ کس و هیچ قدرتی، حتی قدرت جهنمی و شیطانی جمهوری اسلامی ایران، شما را به زور مجبور به زدن و شکنجۀ بهترین و پاک ترین فرزندان ملت تورک آزربایجان نکرده است. پس اگر به این خیانتها و رذالتها و جنایات دست می زنید، کاملاً آگاهانه، عامدانه و مسئولانه این کار را می کنید و باید و باید و باید عواقب سهمیگین این کار، خیانت به وطن مادری آزربایجان و خیانت به ملت تورک، یعنی خیانت به مادر خودتان را بر عهده بگیرید. برای اربابان فاشیست راسیست فارس خودتان خودخدمتی و خودشیرینی می کنید؟ بهترین، پاکترین، شجاعترین، باشرف ترین و غیورترین فرزندان ملت تورک را شکنجه می کنید و به قصد کشت کتک می زنید؟ دور و دیر نیست روزی که به دست همین ملت و همین جوانانی بیفتید که آنها را چنین بی رحمانه، بی شرفانه و خائنانه و خبیثانه می زنید و می کوبید و می کشید. برای شما هیچ راه فراری، تکرار و تأکید می کنم هیچ راه فراری، باز هم تکرار و تأکید می کنم هیچ راه فراری و هیچ راه نجاتی نیست. ما فرزندان غیور ملت تورک، خائنان مانقورد ساتقین به ملت تورک و جانیان پانفارس و پانکورد تورک کش هرگز و هرگز و هرگز نمی بخشیم و آنها را هر جای دنیا گیر بیاوریم به آزربایجان آورده و محاکمه و مجازات می کنیم؛ دقیقا مانند یهودیانی که نازیهای فاشیست را در اقصا نقاط جهان گیر اورده و به اسرائیل آوردند و مجازات کرده و اعدام کردند. بی شک و شبهه سرنوشت شما دقیقاً سرنوشت نازیهای فاشیست یهودی کش آلمان خواهدبود. اینها را خوب بخوانید و بدانید و بفهمید و خوب درک کنید. مگر این که توبه کنید و به آغوش گرم و پرمهر مام وطن برگردید و در راه مقدس آزادسازی آزربایجان مظلوم و کل یوردهای تورک با ملت تورک خودتان همکاری کنید.

مبارزان راه آزادی ملت تورک در آزربایجان جنوبی و کل ایران: هر چه سریعتر بانک اطلاعاتی مانقوردها را درست کنید

خطاب مهم ما به مبارزان راه آزادی ملت تورک در آزربایجان جنوبی، قاشقای یوردو، افشار یوردو، تورکمن یوردو و کل یوردهای تورک ایران این است: بانک اطلاعاتی مانقوردهای ساتقین ضدتورک فارس پرست و کوردپرست و دشمن پرست را تأسیس کنید و کلیه اطلاعات، تکرار و تأکید می کنیم کلیه اطلاعات مربوط به آنها از قبیل عکسها، درجه ها، یگانها، مسئولیتها، وابستگی سازمانیشان، طیفهای سیاسی و وابستگی عقیدتیشان، آدرس دقیق منازل و محلهای کار آنها، دوستان و محافل آنها، فرزندان، پدر و مادر، خویشاوندان و محلات زندگی آنها، جنایات و خیانتها و خباثتهای آنها و کلیه اطلاعات مربوط به آنها را حتی اطلاعاتی که به ظاهر کم اهمیت هستند، در این بانک اطلاعاتی مخفی جمع آوری کنید تا در روز مناسب به آنها رسیدگی شود و این مانقوردهای ساتقین حقیر رذل بی شرف بی وجدان کم از حیوان بدانند که انسان موجودی مسئول است و در برابر کلیۀ رفتارها و جنایات و خباثتها و خیانتها و رذالتهایشان جوابگو و مئسول خواهند بود. این بانک اطلاعاتی باید و باید و باید شامل مانقوردهای سایت ارمنی پرست و کوردپرست و فارس پرست ضد تورک آذری و کلیه مانقوردهایی که در اینترنت، تلگرام، اینستاگرام، خلاصه در کل فضای مجازی به سم پاشی علیه حرکت مقدس ملی ملت تورک آزربایجان و کل ایران و تخریب فعالان پاک مبارز راه آزادی وطن تورک در ایران می کنند؛ حتی آنهایی که یک وبلاگ باز کرده و در حق ملت تورک و به نفع فاشیسم راسیست فارس و تروریسم فاشیست کورد و تروریسم فاشیست ارمنی به وطنشان خیانت و خباثت و جنایت می کنند، می شود.

دیگر زمان مماشات با مانقورهای خائن خبیث رذل جانی که در سدۀ اخیر به نوکری فاشیسم راسیست فارس درآمده و صد سال آزگار به ملت تورک خیانت کرده و بهترین و پاک ترین فرزندان ملت تورک را لو داده، دستگیر کرده، کتک زده، شکنجه کرده و شهید کرده اند، تمام شد. فاشیسم راسیست فارس در سدۀ اخیر ملت تورک را گرسنه نگه داشته و مجبور به کوچ از وطن مادری به تهران و شهرهای فارس نشین کرده و در غربت، مانقورد فارس پرست ضد تورک کرده است؛ تمامی کارخانه های مادر را در تهران و اصفهان و یزد و مشهد و کرمان و بوشهر و بندرعباس متمرکز کرده و برای فارسها شغل خانوادگی حتی به همراه زن و دختر و عروس شان فراهم کرده و ملت مظلوم تورک را به وضع استیصال و درماندگی انداخته که هزاران هزار تن از جوانان این ملت مظلوم تورک از زور بیکاری و گرسنگی و فشار روحی و روانی حاصل از آن معتاد و تن فروش و روانی و آوارۀ غربت و سر آخر از شدت فقر و بیکاری و سیاه روزی و استیصال و یأس هزاران هزار دست به خودکشی و خودسوزی خانوادگی به همراه زن و بچه هایشان می زنند؛ سرزمین مادری تورکان را در غرب آزربایجان مظلوم به کوردهای تروریست پیشکش کرده و هر روز بدتر از دیروز فرزندان ملت تورک را به جرم سربازی و خدمت به ایران اهریمن زدۀ ضدتورک جلوی کوردهای جانی خبیث خائن رذل فرصت طلب اشغالگر توسعه طلب تروریست فرستاده و به کشتن داده است و می دهد، دریاچۀ نمک اورمو را که حاوی بیش از بیست میلیاد تن نمک و مواد سمی است با خیانت علنی تروریستهای کورد حاضر در مجلس ایران، از جمله جلال محموزاده، تروریست کورد اشغالگر سویوق بولاق آزربایجان غربی (مهاباد جعلی رضا پالانی ساخته) که امسال مانع اعطای حق آبۀ دریاچۀ اورمو از آب پشت سد سویوق بولاق شد، خشکانده است و دیری نمی پاید که پروژۀ صلیبی تورک کش و نسل کشی تورکان در آزربایجان با نمکها و مواد سمی کف دریاچۀ نمک اورمو، توسط حاکمیت ملا-سیدهای مفعول فراماسون جمهوری شیطانی ایران به انجام رسد و هزاران خیانت، جنایت و خباثت دیگر و در این میان مانقوردهای ضدتورک همواره حامی و آلت دست فاشیسم راسیت فارس در گرفتن و زدن و شکنجه و زندانی کردن و به شهادت رساندن بهترین، آگاه ترین، باوجدان ترین و پاکترین فرزندان ملت تورک شده اند.

اگر کلیه اطلاعات مانقوردها را در تمامی شهرها و روستاهای آزربایجان جنوبی و کل ایران در آن داشته باشیم مطمئن باشید فردای فروپاشی رژیم فاشیست راسیست ضدبشر جمهوری اسلامی ایران، این اطلاعات به درد ما مبارزان راه آزادی ملت تورک آزربایجان و کل ایران خواهدخورد و حداقل نخواهیم گذاشت که مانقوردهای بی همه چیز احقر ارذل به عنوان ستون پنجم دشمن راسیست فاشیست از پشت به ملتشان خنجر بزنند. در هر حال نحوۀ استفاده از این اطلاعات ذیقیمت بر عهدۀ مبارزان راه آزادی آزربایجان جنوبی و کل یوردها و ائلهای تورک و تورکمن ایران است و از دادن اطلاعات بیشتر خودداری می شود.

مانقوردهای داخل و خارج ایران، با هر نگرش و مرام سیاسی باید در بانک اطلاعاتی مانقوردها ثبت و رصد شوند

مانقوردها، از طیفها و اقشار مختلف تشکیل می شوند که در زیر برخی از این طیفهای مانقوردهای ضدتورک فارس پرست خائن و رذل و خبیث و جانی می پردازیم. همین جا توضیح بدهیم که همۀ این طیفهای به ظاهر متفاوت مانقوردها در یک نقطه، خیانت به ملت تورک آزربایجان و کل ایران و نوکری و سرسپردگی مطلق به فاشیسم راسیست اشغالگر فارس و تروریسم فاشیست اشغالگر کورد و فاشیسم تروریست اشغالگر ارمنی با همدیگر اشتراک دارند و نمی توان خط قاطع مشخصی بین این طیفهای گوناگون کشید؛ جان شیاطین پانفارس- کورد- ارمنی- مانقورد از هم جدا نیست؛ اما می توان با این خط کشی مجازی به برخی از خصوصیات بارز این اقشار و طیفهای خیانت پیشۀ «مادرکش» پی برد.

مانقوردهای طیف آذریها

این طیف از مانقوردها در دشمنی با ملت تورک، خیانت به ملت تورک و خباثت و جنایت در میان انواع و اقسام مانقوردها بی شک گوی سبقت را از همۀ مانقوردها ربوده اند. این مانقوردها به راستی مصداق «خنجر زننده از پشت» بر تن زخمی ملت تورک هستند. این طیف از مانقوردها، از همۀ مانقوردهای دیگر قدیمی تر و باسابقه تر هستند؛ یعنی سابقۀ خیانت، خباثت، جنایت و رذالتشان از همۀ طیفها و قشرهای مانقورد دیگر بیشتر است؛ از دویست سال پیش مانقوردهایی چون میرزا فتحعلی آخوندزاده و هزاران مانقورد دیگر خیانت عظمی و سهمگین تئوریزه کردن پان ایرانیسم و پان فارسیسم و دادن سرنوشت ملت تورک آزربایجان و کل ایران را به فاشیسم راسیست فارس و تروریسم ارمنی و تروریسم کورد بر گردن دارند. امروز اما، خائن ترین این مانقوردها، مانقورد اعظم سیدجواد طباطبایی، مانقورد تبریزی است که بی شک ادامه دهندۀ راه مانقوردهای اعظمی چون سیداحمد کسروی تبریزی و علی اکبر دهخدا قزوینی و محمود افشار یزدی است. از دیگر مانقوردهای این طیف افشین جعفرزاده و وحید بهمن است که در سایتهایی نظیر سایت آذریها و آمدنیوز و هر سایت و وبلاگی که اندک بویی از ضدیت نژادپرستانه با ملت تورک، آزربایجان داشته باشند، مشغول خیانت به ملت تورک هستند. البته مانقوردهایی مانند کاوه بیات، مانقورد قشقایی نیز از همین طیف محسوب می شوند که کل کتابها و مقالاتشان در خیانت آشکار به ملت تورک و به نفع فاشیسم راسیست فارس و فاشیسم راسیست ارمنی و فاشیسم راسیست کورد می باشد که هر سه این فاشیسمها، اشغالگر خاک پاک ملت تورک آزربایجان و کل ایران و دشمن ازلی و ابدی ملت تورک هستند. در کتاب مانقورد نامۀ خودم این طیف از مانقوردها را با ذکر مهمترین آنها که در شهرهای آزربایجان مخصوصاً تبریز به شدت فعال هستند، معرفی کرده ام. علاقه مندان می توانند به این کتاب من مراجعه کنند:

http://azoh.info/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=27&view=viewdownload&catid=2&cid=2252

آذوح

http://azoh.info/index.php?option=com_content&view=article&id=31607:---q-q----&catid=2:10&Itemid=18

لینک دانلود مانقورد نامه

http://azoh.info/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=27&view=viewdownload&catid=2&cid=2252

مانقوردهای آذری حقوق بگیر رسمی حاکمیت ضدتورک جمهوری اسلامی ایران هستند و ماهیانه حقوقهای چند میلیونی می گیرند که به بهانۀ دفاع از ایران پارس آریایی و تمامیت ارضی ایران و امثالهم علیه ملت تورک، جمهوری آزربایجان، جمهوری تورکیه و در کل جهان تورک سیاه نمایی و نفرت پراکنی مانقوردی و پانفارس پسندانه کنند و راه پر از لجن و گنداب خیانت به وطن مادری و به ملت تورک خودشان را با شدت و حدت ادامه می دهند. مأموریت این مانقوردهای احقر ارذل خائن خبیث، تبلیغات نژادپرستانه بر ضد ملت تورک در ایران اهریمنی و کل جهان و به نفع ارمنی ها، کوردها، روسها، فارسها و در کل دشمنان ذاتی ملت تورک آزربایجان و کل ایران است. اینها به صورت شبانه روزی با مقالات و کتابهایی که می نویسند ضدیت با ملت تورک را از یک سو و تبلیغات نژادپرستانه به نفع اقوام فارس- کورد- ارمنی را به بهانۀ پاسداشت از تمامیت ارضی ایران پارس آریایی پیشه کرده اند. نکتۀ مهم در کار این طیف از مانقوردها این است که اینها با سلاح سواد آکادمیک و روش شناسی به ظاهر علمی و آکادمیک و رفرنس دادن، حقایق را با تحلیلهای مانقوردی خائنانه، خبیثانه و رذیلانۀ خودشان تحریف و انکار می کنند. بیماری مانقوردیسم و خیانت و خباثت و رذالت و حقارت در این طیف از مانقوردها به حدی زیاد است که کل آزربایجان جنوبی و کل ایران را خالی از تورک و پر از کورد و ارمنی و فارس تصویر و تبلیغ می کنند و کارشان فقط و فقط و فقط این است که آزربایجان جنوبی و کل ایران اهریمن زده را خالی از عنصر تورک و پر از عناصر فارس- کورد- ارمنی معرفی کنند.

تاوریژ به جای تبریز خیانت جدید مانقورهای قلم به دست آذری

تازه ترین خیانت این دسته از مانقوردها تبلیغ واژۀ جعلی «تاوریژ» به جای «تبریز» است. این مانقوردها به کمک رسانه های حاکمیت ضدتورک جمهوری اسلامی ایران چنین تبلیغ می کنند که نام اصلی و باستانی تبریز، تاوریژ است که در اصل اسمی کوردی است! البته بوزقوردهای آگاهی همچون من خوب می دانیم که این موضوع تازه ای نیست. قبل از این مانقوردها، علی اکبر دهخدا، مانقورد اعظم فراماسون قزوینی در لغت نامۀ دهخدا ریشه شناسی خائنانه و سر تا پا جعلی بر اساس کتاب احمد کسروی مانقورد اعظم دربارۀ تبریز ارائه داده است (رجوع کنید به لغت نامۀ دهخدا، مدخل تبریز). دهخدای مانقورد اعظم، همین واژۀ تاوریژ را که آن را واژه ای «ارمنی» می خواند، اصل کلمۀ تبریز دانسته است؛ در حالی که اصل این کلمۀ تومیریس است که ملکه تورکهای ساکا بود و سر کوروش پارس دروغین و جنایتکار را برید و در خیک خون کرد.

خوانندۀ محترم می تواند به راحتی دریابد که طیف مانقوردهای به اصطلاح باسواد و اکادمیک آزربایجان از صد و پنجاه سال پیش، نسل اندر نسل، از علی اکبر دهخدا گرفته تا احمد کسروی و از احمد کسروی گرفته تا سیدجواد طباطبایی و افشین جعفرزاده و غیره می کوشند که تبریز، یعنی قلب تپندۀ آزربایجان و تمامی یوردهای تورک ایران را دودستی تقدیم ارمنی و کورد کنند. این نشانه های مهم آشکار می کند که مانقوردها از دویست سال پیش تا به امروز و از امروز تا ابد خواهند کوشید که خاک پاک آزربایجان و قاشقای یورد و افشار یورد و تورکمن یورد و تمامی یوردهای تورک ایران را که توسط فاشیسم راسیست ضدتورک ذاتی پانفارس صد سال است اشغال شده است، متعلق به قومهایی مانند ارمنی ها و کوردها و فارسها و ملک طلق و ارث آبای فاشیستهای فارس- کورد - ارمنی بشمارند و تمامی کتابها و نوشته های اینها حاکی از همین خیانت عظمی به ملت تورک و وطن مادری تورک است.

من، اوجالان ساوالان به صراحت تأکید می کنم که ضربه ای که آزربایجان جنوبی، کل یوردهای تورک ایران از این قشر از مانقوردها که من اصطلاح بامسمای «مانقوردهای قلم به دست ساتقین» را به آنها می دهم، خورده است چنان مهلک و سوزاننده و خانمان برانداز بوده است که بعد از آزادی آزربایجان جنوبی و کل یوردهای تورک، سالها وقت خواهدگرفت که ملتچیهای بوزقورد باسواد و قلم به دست مثل من، در آزادی که استقلال آزربایجان و کل یوردهای تورک ایران نصیب ما خواهدکرد، بتوانیم گند و نجاساست صد و پنجاه سالۀ این مانقوردهای خائن و خبیث و جانی را از مغز و ذهن و دل انسانهای تورک پاک کنیم. برای همین در این جا به صراحت اعلام می کنم این قشر از مانقوردها، پلیدترین و خطرناکترین مانقوردهایی هستند که در خیانت به آزربایجان و ملت تورک از هیچ کار و اقدامی فروگذار نخواهندکرد.

بر فعالان حرکت ملی ملت تورک در آزربایجان جنوبی و کل ایران لازم است که اطلاعات کامل تک به تک، تکرار و تأکید می کنم تک به تک این مانقوردهای خطرناک را که در تهران و تبریز و کل آزربایجان جنوبی و کل ایران هر جای ایران باشند و هر شهری باشند، شناسایی و در بانک اطلاعاتی مانقوردها ثبت کنند. در اصل پیدا کردن این طیف از مانقورتهای حقوق بگیر ساتیقین خودفروخته، زیاد هم سخت نیست. ان قشر، روزنامه ها، مجلات و رسانه های خود را دارند و آزادانه و با کمکهای مالی بی دریغ حاکمیت ضدتورک و ضدآزربایجان جمهوری اسلامی ایران ساپورت و حمایت همه جانبه می شوند و در فضای مجازی هم به شدت فعال هستند و صد درصد و شبانه روزی در خدمت عوامل سازمان اطلاعات و اطلاعات سپاه هستند و تمامی فعالان صادق حرکت ملی را لو می دهند و علیه تورکیه و آزربایجان شمالی و کل ملت تورک جهان سیاه نمایی مغرضانه و نژادپرستانۀ پانفارسیستی و کوردپرستانه و ارمنی پرستانه می کنند. این قشر سالهاست در پی اختلاف افکنی و تخریبات بزرگان حرکت ملی ملت تورک هستند، باید یکی یکی شناسایی شوند و در بانک اطلاعاتی مربوط به مانقوردها اطلاعات دقیق همۀ اینها ثبت و طبقه بندی و نگه داری شود.

باید از همین امروز فعالان حرکت ملی حتی اسم و مشخصات و مکان زندگی مانقوردهای به ظاهر بی اهمیت که در فضای مجازی یک وبلاگ باز کرده است و به پخش مزخرفات فاشیستی ایران پارس آریایی و آذربایجان وطن آذریها و خرافات خائنانۀ پان ایرانیستی و پانفارسیستی چون این می پردازند، در بانک اطلاعاتی مانقوردها ثبت کنند که به موقع حتماً و حتماً و حتماً با آنها تسویه حساب خواهدشد. چون بعد از خشکاندن دریاچۀ نمک اورمو دیگر هیچ چیزی نیست که مانع جنگ آشکار ما با پانفارسهای حاکم و مانقوردهای نوکر و آلت دست آنها بشود. مسالمت و مدنیت ما تا همین قدر بود. دیگر زمان جنگ با اسلحه رسیده است و جنگ ما جنگی آسان برای دشمنان متحدمان نخواهدبود. این را در میدان جنگ ثابت خواهیم کرد.      

مانقوردهای طیف اصلاح طبان

این طیف از مانقوردها بی شک زاده و ساخته و پرداختۀ جمهوری شیطانی ایران هستند. بدون هیچ شکی خائن ترین و هزارچهره ترین و خبیث ترین و ارذل ترین و احقرترین و سودجوترین قشر از اقشار وابسته به حاکمیت ضدتورک جمهوری اسلامی ایران، همین قشر اصلاح طلبان هستند. نژادپرستی ایرانی، پانفارسیسم و ضدیت با ملت تورک چنان در عمق ذهن و روان و مغز و روح و مغز استخوان این قشر از مانقوردها عجین شده و رسوخ و نفوذ یافته است که در دشمنی با ملت تورک از هیچ خیانتی، تکرار و تأکید می کنم از هیچ خیانتی بخ ملت تورک رویگردان نیستند. نکتۀ جالب در این مانقوردها این است که در فضای مجازی و اینترنت و تلگرام، خودشان را «ظاهراً» مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران، مخالف اصولگرایان حاکمیت و مخالف ملا-سیدهای فراماسون حاکم مثل سید علی خامنه ای، مصباح یزدی و غیره و موافق با دموکراسی و حقوق بشر و سکولاریسم و پیشرفت نشان می دهند؛ پستهای متعددی راجع به پیشرفتهای آمریکا و ژاپن و فنلاند و سوئد و دانمارک و تمامی کشورهای پیشرفتۀ جهان در فسی بوک و تلگرام پخش می کنند؛ در حالی که در اصل، صد در صد موافق حاکمیت قرون وسطایی ضدبشری جمهوری شیطانی آن هم توسط شیاطین نژادپرستی چون حسن روحانی و محمد خاتمی و امثالهم و موافق ادامۀ حاکمیت سیاه نژادپرستانۀ ضدتورک و ضدآزربایجان پانفارسهای راسیست مخصوصا سلطنت طلبان، بر ملت تورک و کل ملل غیرفارس تحت ستم ایران، به استثنای کوردهای نورچشمی بعد از جمهوری اسلامی ایران هستند.

جهان فکری مانقوردهای اصلاح طلب حاکمیتی همان جهان فکری طیفهای پان ایرانیست مثل ملی- مذهبی ها، جبهۀ ملی، نهضت آزادی و غیره است. جهان فکری مانقوردهای اصلاح طلب ساخته و پرداخته و مسموم شده توسط تئوریسینهای ضد تورک و ضد عرب و ضد انسان پانفارس خبیث و هزارچهره و رذل و ریاکار هستند. در طول تاریخ سیاه ایران این شیاطین حضور و وجود داشته اند و سبب تبدیل شدن ملت تورک به اسیر فاشیسم راسیست فارس شده اند. شیاطین خطرناکی چون سید جمال الدین اسدآبادی، ملّا محمّدکاظم خراسانی، میرزا محمّد حسین نائینی، سیّد عبدالله بهبهانی، سیّد محمّد طباطبایی، سیّدجمال الدّین واعظ اصفهانی، علی شریعتی (خطرناکترین پانفارس ضدتورک ذاتی و تئوریسین اصلی جمهوری شیطانی ایران خدای معبود مانقوردهای اصلا طلب)، اکبر هاشمی رفسنجانی (پانفارس فراماسون شیطان اعظم)، مهدی بازرگان، مرتضی مطهری، محمود طالقانی، محمد مصدق، شاپور بختیار، حسینعلی منتظری، محمد بهشتی، حبیب الله پیمان، محمد نخشب، عبدالکریم سروش، عطاء الله مهاجرانی، محمد مجتهد شبستری، آرش نراقی، محسن کدیور، اکبر گنجی، ماشاالله شمس‌الواعظین، علیرضا علوی تبار، سعید حجاریان، هومن پناهنده، بهاء الدین خرمشاهی، مرتضی مردیها، احمد صدری، محمود صدری، رضا علیجانی، عبدالعلی بازرگان، حسن یوسفی اشکوری، هاشم آغاجری، سروش دباغ، محمد خاتمی (شیطان اعظم پانفارس خبیث فراماسون معبود مانقوردها و پانفارسهای اصلاح طلب)، محمد ملکی، مهدی خلجی، مصطفی رخ ‌صفت، کمال حاج سیدجوادی، حسین قاضیان، رضا تهرانی، عمادالدین باقی، علیرضا علوی ‌تبار، هومن پناهنده، جلال توکلیان، محسن آرمین، مصطفی تاج‌زاده، مجید محمدی، احمد زیدآبادی، حمید وحید، ابراهیم سلطانی، محسن سازگارا، جواد کاشی، صادق زیباکلام، حشمت طبرزدی، علی یونسی (فاشیست خبیث پانفارس)، حمیدرضا جلایی پور و ... است. این چند شیطان خبیث خائن جانی رذل پانفارس ضد تورک پارس پرست که ذکر کردیم «خداهای مانقوردهای اصلاح طلب» محسوب می شوند و این اسامی و شخصیتهای خبیث راسیست که کاری جز تحکیم پایه های پر از ظلم و تبعیض نژادی و جنایت و خیانت و خباثت پان ایرانیسم و پانفارسیسم ضدتورک، ضد عرب و ضد انسان در ایران نداشته و ندارند، به راستی توسط مانقوردها «پرستیده می شوند».

ارگان این مانقوردهای ضدتورک ذاتی روزنامۀ فاشیستی- پانفارسیستی ضدتورک، ضدآزربایجان، کوردپرست و ارمنی پرست «قانون» است. آگاهان به تاریخ سیاه معاصر ایران ضدتورک اهریمنی می دانند که نخستین بار میرزا ملکم خان ارمنی استاد اعظم فراماسون ضد تورک ذاتی، روزنامۀ «قانون» را در لندن (مقر اصلی فراماسونری ضدتورک صلیبی در جهان) منتشر کرد و در آنجا انقلاب منحوس ضدتورک مشروطیت را رهبری و پان ایرانیسم ضدتورک و ضد عرب و ضد انسان را تئوریزه می کرد. این «قانون» فارس پرست ارمنی پرست کوردپرست تهران، همان قانون پارس پرست ارمنی پرست ضدتورک میرزا ملکم خان ارمنی در لندن است؛ هم نامش و هم خط فکری و جهان بیت=نی فاشیستی اش همان است و همان. از این رو باید بفهمیم که مانقوردهای اصلاح طلب مثل قارچ سه روزه از زمین کثیف لجنزار و بدبوی ایران اهریمن زدۀ فاشیست راسیست رشد نکرده و درنیامده اند، بلکه محصول دویست سال فعالیت مستمر و بی وقفۀ فراماسونرهای صلیبی خبیث و خائن و جانی ضدتورک و ضد عرب و ضد انسان و دویست سال خیانت و خباثت و رذالت و جنایت پانفارس- مانقوردهای فراماسون صلیبی ملا- سید و غیر ملا- سید صلیبی فارس- ارمنی- کورد ضد تورک در ایران هستند. از این رو امید اصلاح و بهبود و به راه راست آمدن این مانقوردهای اصلاح طلب و غیراصلاح طلب امیدی واهی و پوچ است و باید آنها را به دقت و شبانه روزی رصد و با خیانتها، خباثتها، رذالتها و جنایتهایشان مبارزه جدی و بی وقفه کرد. پیشنهاد خاص من برای فعالان حرکت ملی ملت تورک در خارج این است که هر چه زودتر صفحات فیس بوک، تلگرام و اینترنتی به نام «مانقورد» یا «مانقورت» باز کنند و مشخصات همۀ مانقوردهای ضدتورک فارس پرست کوردپرست ارمنی پرست صلیبی پرست آزربایجان جنوبی و کل ایران را از هر طیف و گروه و عقیده و مرامی در آنها درج کنند.

دشمنی مانقوردهای اصلاح طلب با ملت تورک آزربایجان و کل ایران ذاتی و ماهوی است. جالب این که سرانجام و در انتها همین مانقوردهای اصلاح طلب «رضا پالانی پرست» از آب درمی آیند و طرفدار به سلطنت رسیدن رضا پالانی، نوۀ رضا و پسر محمدرضا پالانی، یعنی جانی ترین، خبیث ترین، خائن ترین، رذل ترین دشمنان ذاتی ملت تورک آزربایجان و کل ایران می شوند. در گروههای تلگرامی با این مانقوردهای هزارچهرۀ خبیث بحثها داشته ام. بارها از خیانت رضا پالانی و محمدرضا پالانی و پهلویسم به ملت تورک نوشته ام؛ از جیلولوق و قتل عام تورکهای آزربایجان به دست جنایتکاران صلیبی آسوری- صلیبی- کورد نوشته ام؛ از خیانتهای جمهوری شیطانی ایران به ملت تورک مثل خشکاندن عمدی دریاچۀ نمک اورمو و غیره نوشته ام؛ نوشته ام و نوشته ام و نوشته ام؛ اما نتیجۀ کمتری از این طیف گرفته ام و نتوانستم به راه راست و درست ملتچی بودن هدایت کنم. می دانید چرا؟ جواب ساده است: ملتچی بودن «شرف» و «وجدان» و «قلب پاک و بی آلایش» و «انسان دوستی» و «حق طلبی» و «عدالت دوستی» می خواهد که این طیف و طیفهای دیگر مانقورد به کلی فاقد این ارزشهای انسانی هستند. عوضش به جای شرف و انسانیت و وجدان، هر چه قدر بخواهید دورویی، بوقلمون صفتی، ریا، خیانت، خباثت، رذالت، خودفروشی و هزارچهرگی دارند. برای این مانقوردهای ذاتی، ممنوع التصویر و ممنوع الصدا شدن محمدرضا شجریان، خوانندۀ فارس بسیار بسیار بسیار با اهمیت تر از این امر است که ملا- سیدهای مفعول فراماسون رژیم ضدتورک و ضدآزربایجان جمهوری شیطانی ایران، دریاچۀ نمک اورمو را خشکانده است و بیش از 20 میلیون انسان تورک آزربایجانی را در خطر جانی حاصل از طوفانهای 20 میلیارد تن نمک و مواد سمی دیگر کف دریاچه اورمو قرار داده است و جالب این که خود این مانقوردهای اصلاح طلب و خانواده هایشان و فرزندانشان نیز جزو همین 20 میلیون انسان تورک آزربایجانی هستند! اما برایشان مهم نیست؛ مهم ادامۀ سلطۀ سیاه شیاطین فاشیست راسیست ضد تورک و ضدآزربایجان فارس بر تورکها «به هر قیمتی»، تکرار و تأکید می کنم «به هر قیمتی» است.

برای این مانقوردهای احقر ارذل این موضوع مهم که رژیم ضدتورک و ضدآزربایجان جمهوری شیطانی ایران با تکنسینهای جنایتکار روسی و چینی در دامنه های کوه ساوالان اورانیوم استخراج می کند؛ اصلاً مهم نیست. در حالی که مطابق گزارش بهداشت جهانی ، سرطان دستگاه گوارش و خون در اردبیل و خیاو (مشگین شهر جعلی) رتبه‌ اول را در خاورمیانه‌ دارد و هزاران نفر از مردم اطراف کوه سبلان مبتلا شده‌ یا در حال ابتلا هستند. این بیماران در مراکز درمانی بیمارستان قاضی تبریز و امام تهران مورد شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار گرفته‌اند و مرحوم دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و سرطان اهل اردبیل معتقد بود که بزودی فاجعه انسانی در اطراف کوه ساوالان و کل استان اردبیل رخ خواهد داد و بیشتر نوزادان با معلولیت های جسمی و عقب ماندگی ذهنی متولد خواهند شد؛ برای همین جلادان حاکمیت جمهوری شیطانی ایران او را کشتند تا کسی نباشد که پرده از این جنایتهای عظیم ضدبشری ضدتورک و ضد آزربایجان حاکمیت ملا-سیدهای ضدتورک جمهوری شیطانی ایران بردارد. برای مانقوردهای اصلاح طلب مقالۀ مغرضانۀ پانفارسیستی ضد تورک عبدالکریم سروش شیطان اعظم پانفارس که ساخته و پروردۀ استعمار پلید انگلیس است، به نام «آلزایمر ملی» خیلی خیلی خیلی مهمتر از مبتلا شدن میلیونها تورک آزربایجانی به سرطان و قتل ناجوانمردانۀ دکتر اصغر پیرزادۀ تورک اردبیلی مظلوم است و جالب این که در بین فامیلها و اقوام و خویشان خودشان به عیان می بینند که بچه های مظلوم تورک به سرطان مبتلا می شوند!! خداوندا مانقورد چرا این اندازه کور و کر و بی عاطفه و بی شرف است؟ نمی دانم!

از مانقوردهای هوادار جدی اصلاح طلبان می توان از علی دایی، مانقورد اردبیلی نام برد. این مانقورد در جریان پانفارسیستی موسوم به جنبش سبز مبلغ یک میلیارد تومان می خواست به یکی از مانقوردهای اصلاح طلب اردبیلی بدهد تا برای به قدرت رسیدن میر حسین موسوی خرج کند؛ ولی چشمش از دیدن میلیونها کودک گرسنۀ تورک آزربایجانی در شهرهای آزربایجانی و از دیدن هزاران هزار جنایت و خباثت و خیانت ملا- سیدهای پانفارس حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در حق ملت تورک آزربایجان از قبیل خشکاندن دریاچۀ نمک اورمو و استخراج اورانیوم از ساوالان و هزاران جنایت و خباثت و خیانت دیگر حاکمیت ضد تورک کور است؛ چرا که یک مانقورد ساتقین پان ایرانیست فارس پرست ضدتورک و ضد آزربایجان است.

از دیگر اصلاح طلبان خبیث که در اصل کورد تروریست است ولی به اسم تورک آزربایجانی توسط حاکمیت جا زده شده است، مسعود پزشکیان نمایندۀ خبیث تبریز در مجلس حلاکمیت است که نقش مهمی در حفظ حاکمیت سیاه جمهوری شیطانی مخصوصاً جناح خبیث ضدتورک، ضدآزربایجان و مخصوصاً کوردپرست اصلاح طلبان و نیز نقش اساسی در اشغال خاک آزربایجان غربی مظلوم به دست تروریستهای فاشیست کورد دارد.

کوردپرستی، ویژگی بارز و اخص جناح اصلاح طلب حکومتی است. در گذشته و زمان به قدرت رسیدن محمد خاتمی شیاد فاشیست پانفارس کوردها در غرب آزربایجان جنوبی به چنان امکانات جهنمی در اشغال شهرها و روستاهای آزربایجان غربی دست پیدا کردند که قبل از آن هرگز نداشتند. امروز هم در زمان حاکمیت سیاه حسن روحانی فاشیست ضدتورک اقدامات ضدتورکی و ضدآزربایجانی و کوردپرستانۀ این مهرۀ خبیث نیز مشهود است. به استانداری رساندن یک کورد کرمانج از خراسان شمالی تورک نشین، به نام محمدمهدی شهریاری در آزربایجان غربی تورک نشین از اقدامات کوردپرستانۀ حاکمیت صلیبی و جناح اصلاح طلب آن است. این مهرۀ شوم از وقتی به قدرت رسید چنان عرصه را بر تورکها تنگ کرده است که در استخدامهای رسمی مثل استخدام در مخابرات استان آزربایجان غربی، تماماً کوردها گزینش و استخدام می شوند؛ تا در آینده و هنگام فروپاشی حاکمیت شیطانی جمهوری اسلامی ایران، تورکهای آزربایجان غربی نتوانند از امکان مخابرۀ اخبار هجوم کوردهای تروریست تا به دندان مسلح خبری مخابره کنند. البته این خیانتها و جنایتها و خباثتها تنها به ادارۀ مخابرات محدود و منحصر نمانده و کل ادارات و نهادهای دولتی در حال پر شدن از کوردهای تروریست و خالی شدن از تورکها می باشد. در زمینۀ فعال شدن تروریستهای کورد در غرب آزربایجان باید گفت که بنا بر اظهار رسمی سخنگوی نیروی انتظامی ایران، امسال (سال 1397) برابر با 5 سال گذشته در مرزهای ایران درگیری مرزی داشته ایم. پیداست که اینها همه نشان از خط و مشی کوردپرستانۀ دولت حسن روحانی فراماسون و به قدرت رسیدن اصلاح طلبان کوردپرست ضدتورک و ضد آزربایجان دارد. تروریستهای کورد با چراغ سبز اصلاح طلبان و اعتدالیون (؟) حاکمیتی چنین فرزندان بیگناه تورک آزربایجانی را در هنگهای مرزی به گلوله می بندند و تکه تکه می کنند و حسن روحانی، فاشیست راسیست ضدتورک فراماسون، به عوض مقابله با این تروریستهای وحشی وقتی به تبریز می آید با گذاشتن عکس رقص کوردها در تبریز، به ریش ملت تورک آزربایجان می خندد.

اینها را که می گویی برای یک مانقورد اصلاح طلب باد هواست. او کوردها را خیلی بافرهنگ تر و اصیل تر و ایرانی تر (!) از تورکهای آزربایجان می شمارد و از این رو هوادار جدی تروریستهای کورد مخصوصاً عبدالرحمن قاسملو است؛ چرا که اربابان صلیبی امریکایی و انگلیسی اش در تلویزیونهای استعماری فارسی زبان، این عقاید فاشیستی را به ذهن و مغز او تزریق کرده و تروریست اعظم کورد را مقدس می شمارند! و به همین خاطر ایران پرستی کورکورانه و برده وار ضدتورک است که تلویزیونهای صلیبی صدای آمریکا، بی بی سی فارسی سالهاست با سیاستی خبیثانه به مجال و میدان عرض اندام عناصر اصلاح طلب به طور اخص بدل گشته است.

مانقوردهای طیف اصولگرا

مانقوردهای این طیف از حاکمیت به راحتی قابل شناختن و مبارزه هستند. اغلب عضو سپاه پاسداران (بخوانید پارسداران) و بسیج هستند و اغلب در استخدام دولت و شاغل در مشاغل دولتی هستند. شناختنشان راحت است؛ چون ریش و پشم دارند؛ جای مهر ریا بر پیشانیشان هست و البته در خیانت به ملت تورک، البته نه به بهانۀ حفظ تمامیت ارضی ایران اهریمنی (مثل اصلاح طلبان) بلکه به بهانۀ حمایت مطلق از رهبری و نظام جمهوری شیطانی ضدتورک و ضد عرب و ضد انسان هیچ دست کمی از مانقوردهای اصلاح طلب ندارند. جالب این که از این طیف اشخاص ملتچی چون نادر قاضی پور نمایندۀ اصولگرا و ضد اصلاح طلب اورمو بیرون می آید ولی از مانقوردهای اصلاح طلب فقط و فقط و فقط خیانت به ملت تورک و خیانت به آزربایجان بیرون می آید و بس! دلیل این امر یکی به خصوصیت شخصی نادر قاضی پور برمی گردد که یک تورک افشار ارومویی است و جد اندر جد سابقۀ مبارزه با اکراد تروریست و جیلوها و ارمنیها را دارد، و دیگر و مهمتر این که نظام فکری اصولگرایان در ضدیت با ملت تورک و آزربایجان به مانند نظام فکری اصلاح طلبان مدون، منسجم و باسابقه نیست. اصوالگریان حاکمیتی فقط به رهبری و حاکمیت سیدعلی خامنه ای و سپاه پارسداران و ملا- سیدهای فراماسونر تندرو اعتقاد دارند و فکر و مغز و روحشان به اندازۀ اصلاح طلبان به نجاست نژادپرستی پانفارسیسم ضدتورک و ضد عرب و ضد انسان «به صورت مدون و سیستماتیک» آلوده نشده است. از این رو با از بین رفتن حاکمیت ضدبشری جمهوری اسلامی ایران، اصولگرایی و مانقوردهای اصولگرا نیز به تندی به زباله دان تاریخ خواهدپیوست و پیروانش گرفتار دست عدالت خواهندشد؛ اما اصلاح طلبی اساساً و ذاتاً و به صورت مدون ضدتورک و صلیبی است و به دلیل بوقلمون صفتی و هزارچهره بودن، که مشخصۀ اصلی و اساسی پانفارسیسم بوقلمون صفت روباه منش است، توانایی پوشیدن لباسها و جلدهای دیگر بازتولید فاشیسم راسیست فارس را در قالبهای دیگری چون سلطنت طلبی (بخوانید رضا پالانی طلبی)، جمهوری خواهی ایرانی، البته به شیوۀ مورد دلخواه شیاطین نژادپرست فارس که کل ایران و کل ثروتهای کل ملتهای غیرفارس ایران را ارث آبا و اجداد خائن فارس خود می شمارند و همچون کوروش عرفانی و محمد امینی و بهرام مشیری و غیره پانفارسهای دیگر خود را پشت ستارخان و مصدق و امیرکبیر و امثال این تورکهای غصب شده توسط فاشیسم راسیست فارس پنهان کرده اند و حتی کمونیسم ضدتورک فارس پرست کوردپرست دارند.  

مانقوردهای طیف کمونیست

این مانقوردهای فارس پرست و مخصوصا کوردپرست رفیق باز خائن و خبیث و جانی را در مقالات و نوشته هایم به طور مفصل رسوا و افشا کرده ام. خوبی این مانقوردها این است که بیشتر در خارج از ایران هستند و چون از رسانه های خود علنا تورک ستیزی، تورکیه ستیزی، فارس پرستی و کوردپرستی می کنند، بنابراین «عیان»هستند. از این طیف خواهشمندم همین طور به خیانتهای آشکارشان ادامه دهند؛ چون به ما در افشاگری و روشنگری انسانهای ملت تورک خودمان یاریها می رسانند!

برای این که مقاله به داراز نکشد فعلا به همین مقدار بسنده می کنم. به امید آن که جوانان غیور ملت تورک این مقالات را بخوانند و به آن عمل کنند تا فردای آزادی آزربایجان جنوبی مظلوم و کل یوردهای تورک نشین ایران مانقوردهای سالوس از هر طیف و طبقه و قشری نتوانند به همین راحتی خودشان را به نام ملتچی تورک جا بزنند و فعالان و مبارزان حقیقی را از صحنۀ سیاسی حذف و مهجور کنند و ملت تورک را در آزربایجان جنوبی و کل یوردهای تورک نشین ایران اسیر و در استعمار فاشیسم راسیست فارس و فاشیسم راسیست کورد نگه دارند.

اوجالان ساوالان – دوشنبه 1 مرداد 1397- 23 ژوئیه 2018- 10 ذوالقعده 1439