توزیع مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران مورد تازه ای نیست. از سوسیس و کالباسهایی که با گوشت سگ در مشهد تولید میشده گرفته تا فروش ماهیهای محتوای جیوه در استانهای خوزستان و بوشهر, توزیع سیگارهای تقلبی و سرطانزا در استانهای آزربایجان جنوبی و همبنطور فروش بطریهای آب معدنی سمی در آزربایجان جنوبی در گذشته و امروز هم خبر توزیع کیک ها و کلوچه های محتوای داروهای مشکوک بگوش میرسد از استانهای: آزربایجان جنوبی (آزربایجان غربی, البرز, قزوین)- بلوچستان- غرب استان کرمان مانند شهر بافت که تورک نشین است- استانهای بوشهر,خوزستان و شهرستان دهلران که عمدتا عرب نشین هستند.

با کمی دقت معلوم میشود که توزیع اینگونه مواد غذایی تقلبی و یا سیگارهای تقلبی عمدتا در استانهای غیرفارس نشین صورت گرفته اند!!!

به استثنای موارد کوچک و محدود مانند تولید سوسیس و کالباس با گوشت سگ که به میزان اندک در مشهد توزیع شده بود, بقیه مواد غذایی و سیگارهای تقلبی در حجم بسیار بسیار زیاد, فقط و فقط در مناطق غیرفارس نشین توزیع شده اند!!! چرا و چگونه؟!!

معمای توزیع سیگارهای تقلبی و سرطانزا در آزربایجان جنوبی حل شد و معلوم گردید که یک کارخانه بسیار بزرگ در اقلیم کردستان عراق, این سیگارهای تقلبی و سرطانزا را تولید میکرده و با کمک مأموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در آزربایجان جنوبی توزیع می کردند!!! (برای خواندن خبر کامل به لینک 1 مراجعه کنید).

معمای آب معدنی های مسموم محتوای مرگ موش نیز, کشف شد که آن بطریهای آب معدنی آلوده از کشور ارمنستان به آزربایجان جنوبی وارد و توسط وزارت اطلاعات ایران توزیع میشده!!! (برای خواندن خبر کامل به لینک 2 مراجعه کنید).

معمای توزیع ماهی های آلوده به جیوه در استان های خوزستان و بوشهر نیز حل شد و معلوم گردید که رژیم ایران تمام پسابهای صنعتی و سرطانزا را جمع آوری کرده و در آبهای استانهای خوزستان و بوشهر تخلیه میکند, جائیکه محل زندگی اعراب احوازی و تورکان قاشقایی است!!!

(برای خواندن خبر کامل میتوانید به لینک 3 در زیر مراجعه کنید):

امروز هم خبر توزیع کیک و کلوچه های محتوای داروهای مشکوک در استانهای غیر فارس نشین مانند: سیستان و بلوچستان, قزوین, البرز, آزربایجان غربی, خوزستان, بوشهر, چهار محال و بختیاری, ایلام و شهر تورک نشین بافت از کرمان بگوش میرسد!!! (برای خواندن خبر کامل به لینک 4 مراجعه نمائید):

اما پشت پرده ماجرا چیست؟؟!!

بازهم مواد غذایی آلوده و تقلبی در استانهای غیرفارس نشین ایران توزیع شد, اما ایندفعه مسئله بسیار پیچیده تر و خطرناک تر است, زیرا کودکان معصوم غیرفارس را نشانه و قربانی گرفته است!!!

1. توزیع کیک های آلوده به قرصهای مضر در حجم بسیار زیاد بوده و تقریبا در اغلب استانهای غیرفارس نشین پخش شده!!!

2. سعی فراوان دولت در سانسور و انکار خبر فوق در روزهای نخست و دادن چراغ سبز به توزیع هرچه بیشتر کیک های آلوده و خطرناک در مناطق غیرفارس نشین!!!

3. علیرغم حجم بی نهایت زیاد کیک های آلوده توزیع شده در استانهای غیرفارس نشین, رژیم ایران مدعی است که تاکنون حتی نتوانسته سرنخی در این رابطه پیدا کند و خبر رسانی در این ضمینه را امنیتی و ممنوع اعلام کرده!!!! با توجه به اینکه بسیاری از انبارها شناسایی شده و براحتی میتوان با چند سوال و جواب ساده از رانندگان کامیون, توزیع کنندگان کیک های آلوده و عامل اصلی را شناسایی کرد, ولی وزارت اطللاعات مدعی است که هنوز حتی یک سرنخ پیدا نشده است!!! (برای خواندن خبر کامل میتوانید به لینک 5 مراجعه نمائید).

4. پلیس ایران اعلام کرده که ردپای این کیک های آلوده به استان کردستان رسیده!!! اما خبر جالب تر آنکه این کیک ها در سطح استان کردستان توزیع نشده اند!!! اینجا سوالی پیش می آید که چرا با وجود پخش این کیک های آلوده از استان کردستان, توزیع این کیکها در سطح استان کردستان صورت نگرفته است؟!! اخیرا یک وب سایت کردی سعی کرد تا با ارائه یک خبر جعلی, تعدادی عکس و یک ویدئو کلیپ جعلی وانمود کند که توزیع کیک های آلوده در استان کردستان نیز صورت گرفته و خود استان کردستان نیز قربانی این فاجعه قرار گرفته است. اما خیلی زود خبر توزیع کیکهای آلوده در استان کردستان تکذیب شد و معلوم گردید که عکسها و ویدئوی ارائه شده نیز جعلی بودند و از یک سایت خبری کشور سوریه جعل شده بودند!!! (برای خواندن خبر کامل میتوانید به لینک های 6 و 7 مراجعه نمائید).

آنطور که معلوم میشود اینگونه کیک ها و کلوچه های آلوده به قرص در کشور سوریه نیز توزیع و پخش شده اند ولی در کشور ایران با سانسور گسترده خبری, مانع از شفاف شدن کنه ماجرا میشوند!!!

با بررسی های صورت گرفته چنین نتیجه گیری میشود که این کیک ها و کلوچه های آلوده به قرصهای خطرناک, در اقلیم کردستان عراق تولید شده و با همکاری وزارت اطللاعات ایران در استانهای غیرفارس نشین ایران و همچنین در بعضی استانهای سوریه که مخالف دولت بشار اسد هستند توزیع و پخش شده اند!!!

حتی بعضی مقامات دولتی ایران نیز تلویحا اعلام کرده اند که توزیع این کیک های آلوده فقط در مناطق محروم شرق و غرب کشور (استانهای غیرفارس نشین) صورت گرفته است!!! (برای خواندن خبر کامل میتوانید به لینک 8 مراجعه نمائید).

لذا ما ملل غیرفارس ایرانی باید این جنایت فجیع و شنیع جمهوری اسلامی ایران را به پای دادگاههای جنایت علیه بشریت بکشانیم. مدارک برای محکومیت رژیم ایران به اندازه کافی موجود است. فقط کافیست با ارجاع این پرونده به سازمان حقوق بشر یا دادگاههار بین المللی, این جنایت فجیع و شنیع را محکوم کنیم.

وزارت بهداشت ایران وجود قرصها را در کیک ها و کلوچه های آلوده, تأئید کرده و به نوع تعدادی از این قرصها اشاره کرده است:

استامینوفن, بروفن, سیتریزین, هیدروکسی زین, قرصهای ضد حاملگی, هیوسین و غیره

عوارض داروهای مذکور:

استامینوفن کدئین دار محتوای ماده مخدر کدئین است و مصرف آن برای بزرگسالان فقط با نسخه پزشک موجه است. مصرف ان برای کودکان صددرصد مضر و اعتیاد آور است.

بروفن: یک مسکن بسیار قوی است که برای بزرگسالان عوارض بسیار خطرناک دارد چه رسد به کودکان. عوارض خطرناک این دارو برای کودکان: زخم و خونریزی شدید معده, ایجاد توهم همراه با اختلالات بینایی و شنوایی.

سیتریزین: یکنوع داروی ضد حساسیت که مصرف آن برای کودکان ممنوع است. عوارض این دارو برای کودکان: احساس خستگی و گیجی شدید. خواب آلودگی طولانی مدت.

هیدروکسی زین: یک داروی ضد حساسیت بسیار قوی است که برای بزرگسالان عوارض خطرناکی دارد چه رسد به کودکان. بعنوان مثال مصرف این دارو توسط زن باردار منجر به مرگ جنین میشود.

قرصهای ضد حاملگی: اینگونه قرصها محتوای هورمونهای جنسی زنانه هستند که مصرف آنها توسط پسر بچه ها باعث عقیمی و ناتوانی جنسی در بزرگسالی میشود.

از عوارض مصرف قرصهای ضد حاملگی برای دختر بچه ها نیز میتوان به اختلال در رشد رحم (استرومای رحمی) اشاره کرد.

تداخل دارویی: آنچه که وجود قرصهای خطرناک را در این کیک های آلوده, خطرناک تر میکند, تداخل دارویی است. شاهد هستیم که داخل این کیکها و کلوچه ها چندین نوع قرص قرار گرفته نه فقط یکنوع قرص. با توجه به فهرست داروهای کشف شده داخل کیکها که وزارت بهداشت اعلام کرده, معلوم میشود مصرف این داروها با همدیگر منجر به تداخل دارویی گشته که عوارض جانبی را بسیار شدیدتر میکند.

بعنوان مثال, مصرف داروی هیدروکسی زین همراه با استامینوفن کدئین دار, شدت مسمومیت دارویی را چند برابر میکند و متاسفانه در داخل این کیک ها هم استامینوفن کدئین دار بود و هم هیدروکسی زین. خوردن تعداد زیادی از این کیک ها توسط یک کودک, بخاطر تداخل دارویی میتواند به مرگ کودک یا علیل شدن کودک متجر شود.

بعضی رسانه ها از پنهان کاری اخبار دولتی مبنی بر وجود مواد مخدر شیمیایی در داخل کیک های آلوده نیز خبر میدهند! این اولین بار نیست که دولت ایران از ترس بدنام شدن به انکار واقعیت می پردازد!

بر همگان واضح است که رژیم جمهوری اسلامی فارس, با توزیع مواد غذایی آلوده, سیگارهای آلوده به مواد سرطانزا و همچنین توزیع مواد مخدر شیمایی ارزان قیمت در استانهای غیرفارس نشین, علنا درصدد نسل کشی آشکار ملل غیرفارس می باشد!

اگر اینگونه اتفاقات فقط یک مورد می بود, میشد آنرا بحساب بدشانسی گذاشت ولی توزیع گسترده مواد غذایی, سیگارها و مواد مخدر آلوده به مواد سرطانزا و علیل کننده در بین ملل غیرفارس که به کرات رخ داده, بیانگر آنست که رژیم ایران در حال نسل کشی و پاکسازی قومی آرام و بی سر و صدا می باشد.

رژیم ایران علاوه بر توزیع مواد غذایی آلوده در بین ملل غیرفارس, از طریق آلوده کردن محیط زیست مناطق غیرفارس نشین نیز اقدام به عقیم کردن و علیل کردن مردم غیرفارس میکند.

بعنوان مثال در آزربایجان جنوبی:

1. وارد کردن پسابهای محتوای سیانور معدن طلای تیکان تپه (تکاب) به رودخانه های آزربایجان غربی.

2. وارد کردن پسابهای محتوای آمونیاک کارخانه کاوه سودای مراغه در رودخانه های آزربایجان شرقی.

3. وارد کردن پسابهای محتوای سرب معدن سرب زنجان در رودخانه های استان زنجان

4. خشکاندن عمدی دریاچه اورمیه که باعث پاشیدن نمک از طریق توفانهای فصلی به خاک تمام استانهای آزربایجان جنوبی میشود.

بعنوان مثال در اقلیم اعراب احوازی:

1. تخلیه پسابهای صنعتی محتوای جیوه در آبهای سواحل استانهای خوزستان و بوشهر منجر به عقیمی مردان عرب ساکن سواحل خلیج فارس میشود!

2. انتقال آب رودخانه های کارون و کرخه به استانهای فارس نشبن اصفهان و یزد, باعث خشکیدن خاک در استانهای چهار محال و بختیاری و خوزستان شده و بعلت خشکی خاک, وجود ریز گردها در هوا, باعث افزایش سرطان ریه در بین اقوام لور, عرب احوازی و تورکان قاشقایی ساکن آن مناطق شده!

رژیم جمهوری اسلامی فارس چنان بی محابا به نسل کشی و پاکسازی قومی ملل غیرفارس پرداخته است که اگر اندکی بیشتر درنگ کنیم, اثرات اینگونه سموم در بین ملل غیرفارس دیگر قابل درمان و حتی قابل پیشگیری نخواهد بود. بنا به گفته وزارت بهداشت ایران, درصد بیماری سرطان در استانهای آزربایجان جنوبی و استان خوزستان, 10 مرتبه بیشتر از بقیه استانهای کشور است!!!

هنوز معلوم نیست که چند هزار پسر بچه معصوم غیرفارس بخاطر خوردن این کیکهای آلوده در بزرگسالی عقیم خواهند شد؟!! هنوز معلوم نیست چند هزار دختر بچه معصوم غیرفارس بخاطر خوردن این کیکهای الوده در بزرگسالی, نازا خواهند شد؟!! هنوز معلوم نیست چند هزار کودک معصوم غیرفارس بخاطر خوردن این کیکهای آلوده در بزرگسالی به سرطان مبتلا خواهند شد؟!!

دیگر دست روی دست گذاشتن و نصیحت کردن فایده ای ندارد. باید نسل کشی آشکار جمهوری اسلامی فارس حاکم بر ایران را بگوش سازمانهای حقوق بشر رساند.

رسانه های خبری ترکیه و آزربایجان شمالی باید با تولید و پخش مستندهای تلویزیونی, اینگونه جنایات ضد بشری رژیم حاکم بر ایران را بگوش جهان و دادگاههای بین اللملی برسانند.

اینگونه ظلمهای شوونیسم فارس علیه ملل غیرفارس نشانگر آنست که دیگر زندگی مسالمت آمیز بین ملل غیرفارس ایرانی با فارسها غیرممکن است و تنها راه نجات, استقلال ممالک غیرفارس از چنگال شوونیسم فارس است.

(لینک 1):

https://www.asriran.com/fa/news/399371/%D9%81%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D9%85%D8%AA%D9%87%D9%85-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

(لینک 2):

https://www.google.com/amp/s/www.isna.ir/amp/8512-12956/

(لینک 3):

https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-95/525627-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D8%A7-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%81%D8%AC%D8%B1-%D8%AC%D9%85

(لینک 4):

https://www.google.com/amp/s/farsi.alarabiya.net/fa/amp/iran/2019/12/15/%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D9%2585%25D9%2587-%25DA%25A9%25D8%25B4%25D9%2581-%25DA%25A9%25DB%258C%25DA%25A9-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25A2%25D9%2584%25D9%2588%25D8%25AF%25D9%2587-%25D8%25A8%25D9%2587-%25D9%2582%25D8%25B1%25D8%25B5-%25D8%25AF%25D8%25B1-%25D8%25A7%25DB%258C%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586

(لینک 5):

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/persian/amp/iran-50799523

(لینک 6)

https://www.google.com/amp/s/khabarfarsi.com/ua/79772956

(لینک 7):

https://www.irna.ir/news/83540394/%D8%AA%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B9-%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%D8%AF

(لینک 8):

https://kavosh.ir/post/20144/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87_%D9%88_%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8_%D8%A7%D8%B2_%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%DA%A9%DB%8C%DA%A9_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%82%D8%B1%D8%B5_%D8%AF%D8%A7%D8%B1