هم وطن گرامی تورک

مطالب ذیل ، متن اعلامیه پخش شده از سوی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در بین مردم شهرهای غرب آذربایجان می باشد، شما نیز می توانید با تکثیر و پخش این مطالب در بین ملت آذربایجان آنان را از خطر حضور تروریسم کورکرد در غرب آذربایجان آگاه سازید.سرطان کورد در حال ریشه دواندن بر تن زخمی آذربایجان است.به هوش باشیم.

کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان

آیا می دانید که

آیا می دانید که در سال ۱۲۹۸ هجری شمسی اکراد مهاجر به رهبری اسماعیل سیمکو (سیمیتقو) غرب آذربایجان را به خاک و خون کشیدند.

آیا می دانید که در سال ۱۲۹۸ هجری شمسی در پی حمله اکراد مهاجر به رهبری اسماعیل سیمکو(سیمیتقو) با حمله به شهرهای اورمیه،سلماس و خوی هزاران نفر انسان بی گناه را قتل عام کردند.

آیا می دانید که هنگام حمله اسماعیل سیمکو به اورمیه ۱۵۰ روستا مورد تاراج قرار گرفت و دهها دختر و زن بی گناه برای حفظ عفت و آبرو خودکشی کردند.

آیا می دانید که از ۲۰ خرداد تا ۱۵ تیر سال ۱۲۹۸ هجری شمسی در نتیجه محاصره شهر اورمیه از سوی اکراد مهاجر شهر با قحطی روبرو شد.

آیا می دانید که در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی اکراد مهاجر با حمله به محال قشلاق ۹ روستا را در این محال با خاک یکسان کردند.

آیا می دانید که کاظم خان قوشچو این شیر مرد آذربایجانی با مردان مسلح خود در مقابل یاغیان مهاجر کرد مقاومت نمود و توانست آنان را شکست دهد.

آیا می دانید که در انقلاب ۱۳۵۷ تمام تورک های شهر خانا ( پیرانشهر)، سویوق بولاق (مهاباد) و اشنو با تهدید اسلحه حزب تروریست دمکرات کردستان مجبور به ترک خانه های خود شدند.

آیا می دانید که عبدالرحمان قاسملو رهبر حزب تروریست دمکرات کردستان در کنگره این حزب دستور قتل عام تورک های سولدوز (نقده) را صادر کرد.

آیا می دانید که در شهر سولدوز قریب به ۶۰ خانوار تورک بدست تروریست های کرد قتل عام شدند.

آیا می دانید که تنها ترین راه نجات سولدوز و قتل عام سولدوز، مقاومت ملی و همه جانبه تورک های قهرمان سولدوز بود.

آیا می دانید که حزب تروریست دمکرات کردستان برای ایجاد جو وحشت در شهر سولدوز ، دستور سر بریدن پاسداران را در مراسم های عروسی می داد.

آیا می دانید که گروه های مسلح فارس به بهانه مبارزه با نظام ایران همدوش حزب تروریست دمکرات کردستان در قتل عام تورک های منطقه نقش اساسی داشتند.

آیا می دانید که سازمان تروریستی و جهنمی pkk مسئول شهید شدن سی هزار تورک در کشور تورکیه می باشد.

آیا می دانید که سازمان تروریستی pkk در پایگاه های خود در کوه قندیل عراق در مراسم های خود سر سربازان تورک اسیر را می برند.

آیا می دانید که سازمان های تروریستی کرد تمام استان آذربایجان غربی را در نقشه کردستان بزرگ قرار داده اند.

آیا می دانید که گروه های تروریستی کرد حتی نام مناطق و شهر های آذربایجان غربی را به کردی تعویض کرده اند.

آیا می دانید که عوامل نفوذی گروه های تروریستی کرد در استانداری، فرمانداری،آموزش و پرورش و اداره فرهنگ ارشاد استان آذربایجان غربی به دستور رهبران تروریست خود در تلاشند با یاری شونیست های فارس نام استان آذربایجان غربی را به «استان مکریان» تغییر دهند.

آیا می دانید که نقشه هایی بنام استان مکریان در اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی تکثیر و پخش شده است.

آیا می دانید که چرا گروه تروریستی پژاک ( شاخه ایرانی pkk) در استراتژی جنگی خود فقط استان آذربایجان غربی را حیطه عملیات خود قرار داده است.

آیا می دانید که تروریست های پژاک در دو سال اخیر قریب به ۵۰ سرباز و ۲۰ افسر تورک را در آذربایجان غربی به شهادت رسانیده اند.

آیا می دانید که سال گذشته در شهر اورمیه یک خانواده تورک تنها به جرم نظامی بودن پدرشان در خیابان حکیم نظامی اورمیه قتل عام شدند و امسال نیز چند نفر از انسان های بی گناه قربانی تروریسم کرد شده اند ولی مسئولان امنیتی به دلایل خاصی آن را لاپوشی می کنند.

آیا می دانید که در پی مسامحه کاری مسئولین و بی تفاوتی مردم، شهر های سلماس، ماکی، خوی، اورمیه، سولدوز و قوشاچای تبدیل به مامن تیم های تروریستی کرد پژاک شده است.

آیا می دانید که بر اثر سیاست های شونیستی و عمدی مسئولان تهران کوه های مرگور، ترگور، قطور، بانی دره سی، مارمیشو و… تبدیل به جولانگاه گروه های تروریستی pkk شده است.

آیا می دانید که در پی همین سیاست ها در سه سال گذشته بیمارستان امام خمینی اورمیه تبدیل به درمانگاه زخمی شدگان گروه تروریستی pkk شده بود.

آیا می دانید که گروه های تروریستی پژاک –پ.ک.ک– حزب دمکرات کردستان در بخشنامه های تشکیلاتی خود از فعالین و هوادارانشان خواسته اند که در قالب بنگاه های معاملاتی مشغول خرید زمین های زراعی، خانه های مسکونی و مغازه های تجاری شهر اورمیه شوند.

آیا می دانید که هواداران تروریستهای کرد خصوصا “عابد فتاحی” با نفوذ به کمیته ویژه اداره کل مسکن و شهر سازی استان آذربایجان غربی تلاش گسترده ای را برای واگذاری اراضی شهرک های اطراف شهر اورمیه به کرد های مهاجر را آغاز کر ده اند.

آیا می دانید که تیم های دانشجویی گروه های تروریستی کرد در دانشگاه نازلی اورمیه در قالب کانون های فرهنگی مشغول جذب نیرو و سازماندهی شاخه های دانشجویی هستند.

آیا می دانید که هواداران گروه های تروریستی کرد در شهر اورمیه ، سلماس و ماکی با تشکیل کانون های فرهنگی مانند موسسه “اندیشه سبز احسان اورمیه” تبدیل به کانون های جذب و اعزام نیرو به پایگاه های گروه های تروریستی شده است.

آیا می دانید که گروه های تروریستی در چشم انداز استراتژی نظامی خود مشغول مسدود نمودن آرام دو راه استراتژیک قوشچو و قوشاچای هستند.

آیا می دانید که ۷۰٪ جمعیت شهرهای بیجار، قروه در استان کردستان و سونقور در استان کرمانشاه تورک های شیعه هستند.

آیا می دانید که بهاء الدین ادب نماینده سابق سنندج در مجلس شورای اسلامی و هوادار گروه تروریستی pkk اورمیه را قلب کردستان بزرگ می نامد و نمایندگان بی لیاقت تورک مجلس شورای اسلامی هم ساکت مشغول پر کردن جیب های خود هستند.

آیا می دانید که رمضان زاده معاون خاتمی و هوادرا گروه های تروریست کرد در دانشگاه تبریز با جسارت و آشکارا اورمیه و سولدوز را جز جدایی ناپذیر کردستان خواند و از سوی دانشجویان تبریز کتک خورد.

آیا می دانید که خانقاه شیخ طاهر واقع در خیابان مدرس اورمیه در پس پرده مذهب مامن گروه های تروریستی کرد شده و در اغتشاشات اکراد که برای دستگیری رهبر تروریست شان صورت می گرفت، سازماندهی و رهبری اغتشاشات از آنجا نشات می گرفت.

آیا می دانید که تروریسم کرد با دامن زدن به اختلافات ناچیز تورک های شیعه و برادران تورک سنی از مذهب به نفع خود سوء استفاده می کند.

آیا می دانید که فرزند بزرگ شیخ طاهر عضو رسمی و از رهبران گروه تروریستی pkk در شمال عراق است.

آیا می دانید که شهره شیرزاد نوه اسماعیل سیمکو قاتل هزاران تورک در غرب آذربایجان است.

ایا می دانید که گروه تروریستی pkk در انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا سیصد میلیون تومان در اختیار چند نامزد قرار داده بود.

آیا می دانید که شش کانال تلویزیونی گروه های تروریستی کرد در طول انتخابات تمام وقت مشغول تبلیغات به نفع نامزد های معلوم الحال حامی تروریست بود.

آیا می دانید که بعد از پیروزی سوال بر انگیز سه حامی گروه های تروریستی کرد در اورمیه کانال تلویزیونی کردستان تی وی مراسم جشن پیروزی پخش می کرد.

آیا می دانید که تروریسم کرد از طریق قاچاق ضمن بدست آوردن ثرورت های کلان که برای تروریسم مصرف می شود، امنیت منطقه را برهم می زند.

ایا می دانید که مافیای خرید زمین تروریسم کرد به آرامی مشغول خرید اراضی غرب آذربایجان از بازرگان تا تیکا ن تپه است.

ایا می دانید مافیای خرید زمین تروریسم کرد برای نیل به اهداف بلند مدت خود در بازار های اورمیه ، سلماس، خوی و.. سرمایه گذاری کلانی کرده است.

آیا می دانید که گروه های تروریستی کرد در شمال عراق خصوصا کرکوک برای تاسیس کردستان بزرگ مشغول قتل عام و اخراج۲۰۰۰۰۰۰ نفر از برادان ترکمن ما پرداخته اند و آنان را با تهدید اسلحه و انفجار بمب از اراضی تاریخی اخراج می کنند.

پس هم وطن تورک در غرب آذربایجان بدانید و آگاه باشید که:

بی تفاوتی در مقابل اقدامات خطرناک تروریسم کرد، عاقبت ما را به سرنوشت فلسطینی ها،قارا باغ و ترکمن های کرکوک دچار خواهد کرد.

بدانید که اگر امروز اراضی خود را به طمع چند ریال پول اضافی به مهاجرین کرد بفروشیم فردا مجبور به ترک خانه های خود خواهیم شد.

بدانید که در قاراباغ اشغال شده نیز ، اشغالگران آرام زمین ها را خریده و بعدا با اسلحه تورک های آذربایجان را قتل عام و اخراج کردند.

بدانید که در ۱۸ اسفند ۱۳۸۴ در پی توطئه گروه های تروریستی کرد برای آغاز اغتشاش در شهر های بازرگان، یولا گلدی، پلدشت و اورمیه فعالین حرکت ملی آذربایجان با قدرت در مقابل تروریست ها ظاهر شدند.

بدانید که حرکت ملی آذربایجان و جنبش دانشجویی اذربایجان و کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان توطئه گروه های تروریستی کرد را قبل از آغاز خنثی نمودند.

بدانید که کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان با دقت و حساسیت حرکات گروه های تروریستی کرد در غرب آذربایجان را زیر نظر دارد.

بدانید که گروه های تروریستی کرد از هم اکنون خود را برای انتخابات ۲۴ اسفند مجلس شورای اسلامی آماده می کنند ولی اما کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان و مردم تورک غرب آذربایجان فرصت توطئه تاریخ سازی مجهول را برای تروریسم کرد در غرب آذربایجان نخواهد داد.

بدانید که مسلح شدن و آموزش فنون نظامی جهت مقابله با تروریسم کردو دفاع از خانه و اراضی تاریخی طبق تعالیم اسلامی و واجب کفایی و امری عقلایی و حیاتی است.

بدانید که حکومت مرکزی ایران در طول تاریخ برای مهار تورک های آذربایجان از مترسک تروریسم کرد استفاده کرده است.

بدانید که امید بستن به حکومت مرکزی ایران که در مقابل تروریست های کرد به مقابله بپردازد امری ساده لوحانه است، زیرا حکومتی که در دستان و اندیشه های شونیستی فارس و ضد تورک اسیر است خود حامی اصلی تروریسم کرد می باشد و مزدوران محلی نیز نا آگاهانه آتش بر خرمن خود زده و عده ایی نیز لباس خیانت بر تن کرده اند.

بدانید که پاسداران، نیروهای انتظامی و سربازان تورکی که در درگیری با تروریست های کرد در غرب آذربایجان شهید می شوند ، همگی فرزندان آذربایجان و تورک بوده و آذربایجان به آنان افتخار خواهد کرد.

بدانید که سرکوب تروریسم کرد در غرب آذربایجان و بمباران پایگاه های آنها در شمال عراق از سوی حکومت مرکزی ایران امری ایذایی بوده و صرفا فزرندان تورک آذربایجان را به قربانگاه می برد و در پشت پرده سران گروه تروریستی pkk در حال رفت آمد به تهران است.

بدانید که کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان از شما مردم تورک غرب آذربایجان انتظار دارد که این کمیته را در مبارزه با تروریسم کرد تنها نگذارید.

بدانید که کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان و فعالین حرکت ملی آذربایجان در هر شرایط و وضعیتی آماده است که توطئه های تروریسم کرد را خنثی نموده و تا آخرین قطره خون از غرب آذربایجان دفاع نماید.

بدانید که کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان در شرایط و مقاطع مختلف راهکار های خاص مقابله با تروریسم کرد و دفاع از غرب آذربایجان را مد نظر خواهد داشت.

پس با حمایت از کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان توطئه تروریسم کرد در غرب آذربایجان را خنثی کنیم.

کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان