منشأ خودکشی در واقع یک نوع بیماری است که اندیشه و ذهن با این بیماری در ارتباط است .

خودکشی می تواند دلایل زیادی داشته باشد ، اما در شرایطی که  ما به عنوان یک ملت اسیر به سر می بریم  اصلی ترین عامل آن اشغال، بی عدالتی و تحت ظلم قرار گرفتن ملتمان می باشد .

شخصی که خودکشی می کند فرد ترسویی نیست بلکه از ظلم و ستمی که بر او روا شده است خشمگین است و این خشم را به اشتباه با کشتن خود تلافی می کند .

چند سال پیش در شهر تبریز و همزمان در احواز اتفاق مشابهی روی داد . یک دستفروش عرب به نام یونس عساکره مورد تضییق و ظلم ضابطین شهرداری قرار گرفت و اموالش توسط آنان

مصادره گردید . او در واکنش به این واقعه اقدام به خودسوزی کرد و خانواده اش را بی سرپرست و دوستدارانش را در غم از دست دادن خود عزادار کرده بود .

ما بعضا شاهد این نوع خودکشی ها و نیز اعتصاب غذاها می باشیم .

چنانچه اگر بخواهیم در خصوص علل و اسباب خودکشی به صورت علمی و منطقی به ریشه یابی بپردازیم به این نتیجه می رسیم که به جای نابودی خود باید دشمن را باید نابود کنیم . در واقع باید نسبت به محو دشمن اشغالگر فارس از سرزمین مادری خود کوشا باشیم . تمامی تبلیغات و تلاشمان باید در راستای محو آثار شوونیزم فارس که سرزمینمان را اشغال کرده است باشد . باید دست متجاوز شوونیزم فارس را از وطن خود  با مبارزات بی امان کوتاه کنیم .

هر پاسدار وبسیجی تورک آزربایجان جنوبی که هموطنانمان را به اسارت می گیرد از ما نیست . هستی او هستی دشمن و در واقع نیستی ماست .مبارزان ملت تورک آزربایجان  باید ترس را بر تن مزدورانی که ملت خود را شکنجه و اسیر می کنند بیندازند . شخصی که خودکشی می کند اگر به آن جرأت و جسارت خود کشتن رسیده باشد باید این جسارت را در جهت نابودی دشمن به کار گیرد و با اقدام به نابودی دشمن  حداقل می تواند ، به ایجاد فضا و ادبیاتی در حرکت مللی  بر علیه دشمن  کمک کند و در نتیجه  انسان ها با الگوبرداری از آن  به این نتیجه می رسند که دشمن را باید محو کنند تا خود را محو کنند . این نظریه ، کاملا علمی و منطقی می باشد .

خود را خیر ، دشمن را باید کشت .

شوونیزم اشغالگر فارس که حامی قاتلان و حاکمانی چون بشار اسد می باشد را باید کشت .

باید ریشه ی رژیم اشغالگر فارس که مسبب اسارت و تبعید میلیون ها تن از هموطنانمان گشته و باعث زندانی ، شکنجه شدن و کشته شدن عزیزانمان شده را محو کرده و از خاک مقدس مادریمان پاک کنیم .

باید ریشه ی چنین رژیم تروریست و تجاوزگر که موجب جنگ مذهب در عراق گردیده و جوی خون در سوریه به راه انداخته و خواستگاه گروه های تروریستی در یمن می باشد را قطع کنیم .

زنده باد انسان هایی که بر علیه دشمن مبارزه می کنند و زنده باد آنان که جسارت خود را در جهت محو و نابودی دشمن و آزادی ملل مظلوم به کار می گیرند .

زنده باد جسارت

پاینده باد مبارزات ملل غیرفارس بر علیه اشغالگران فارس

آراز یوردسئون

11.04.2017

منبع:

@AzadAzerbaycann

 Iran microscope map