آذوح: بیش از ۳۰۰ تولیدکننده در مقابل استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بیش از ۳۰۰ تولیدکننده در اعتراض به «بسته شدن نمایشگاه بین المللی تبریز» در مقابل استانداری آذربایجان‌شرقی تجمع کردند.

نمایشگاه بین المللی تبریز روز جاری، چهارشنبه، ۲۵ تیرماه با دستورات سازمان صمت و ستاد مقابله با کرونا به فعالیت خود پیش از موقع مقرر پایان داد.

این در حالی است که بیش از ۳۰۰ تولید کننده بلاتکلیف مانده و ضرر مالی جبران ناپذیری را متحمل شدند.

نمایشگاه تخصصی بین المللی تبریز دیروز سه شنبه (۲۴ تیر)، افتتاح شد و قرار بود با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی (توزیع رایگان ماسک وضدعفونی...) تا ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در خدمت بازدیدکنندگان باشد.

مسئولین برگزاری نمایشگاه با تمهیداتی موثر در مقابله با ویروس کرونا اعم از توزیع ماسک رایگان در بین مراجعه کنندگان و تشویق به رعایت پروتکل های وزارت بهداشتی دستور برگزاری را صادر کردند.

اما سازمان صمت و ستاد مبارزه با کرونای در تهران، تصمیم به لغو برگزاری نمایشگاه گرفت. این در حالی است که پیشتر مجوز برگزاری نمایشگاه «در شرایط ویژه» صادر شده بود.

مسئولین در تبریز می گویند؛ به دلیل وضعیت قرمز ویروس کرونا در تبریز نمایشگاه تعطیل و به زمان دیگری موکول شد.

بیش از ۵۵ درصد فضای نمایشگاه به تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته بود که در جهت حمایت از صنعت در داخل استان به شمار می رفت.

در این نمایشگاه، ملزومات کامل جهیزیه را از قبیل لوازم خانگی، مبلمان استیل، راحتی و کلاسیک، سرویس خواب، ناهارخوری، بوفه، میز ال سی دی، لوستر و چراغهای تزئینی، فرش ماشینی و دستباف، کالای خواب و دکوراسیون منزل در معرض دید علاقمندان گذاشته شده بود.