آذوح: بنا به گزارشهای تصویری رسیده از مناطق مختلف غرق شده اقلیم احواز، مزدوران سپاه پاسداران ایران وارد احواز شده و بلافاصله اقدام به عرض اندام و إیجاد رعب و وحشت در سطح شهرها کرده اند.

طَی هفته گذشته صدها خودروی حامل نیروهای گروه تروریستی الحشد الشعبی عراق از طریق مرزهای دشت میسان و محمره وارد اقلیم احواز شده و در دفاع از رژیم ولایت فَقِیه شعر گرفته و برای رژیم یزله کرده و وعده مجازات مخالفان رژیم دادند.

در همین راستا رهبر این گروه تروریستی در بیانیه ای إعلام کرد که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی مقرری دائمی برای این گروه در احواز إیجاد کرده و هدف از استقرار دائمی شان را إیجاد امنیت در اقلیم بحران زده احواز معرفی کرده است، تا بدین شکل هدف أصلی از حضورشان که همانا سرکوب انتفاضه های مستمر احوازیها است را فاش کند.

خودروهای این گروه تروریستی با حضور در مناطق غرق شده احواز سعی در إیجاد رعب و وحشت در میان مردم عرب احوازی داشته اند.

بلافاصله در روزهای قبل نیروهای حزب الله لبنان بواسطه اتوبوسهایی وارد احواز شده و در پادگانهای امام حسین و حبیب الهی در منطقه ملاشیه احواز مستقر کردند.

همچنین نیروهای لواء فاطمیون أفغانستان طَی روزهای گذشته به احواز رسیده اند و در کنار نیروهای بحرینی و دیگر مزدوران جمهوری اسلامی خیابانهای احواز را به عرضه ای برای پراکندن رعب وحشت تبدیل کرده اند.

این اقدام سپاه در فراخواندن مزدوران خارجی اش به احواز در حالی صورت می گیرد که دولت ایران با بازکردن دریچه های سدها در حدود نصف اقلیم احواز را غرقانده است و یک میلیون احوازی را آواره کرده است.

طَی روزهای گذشته اعتراضاتی در برخی مناطق انتفاضه خیز احواز آغاز شد اما به دلیل مشغول بدون اکثر یت ضرردیدگان در حمایت از سیل بندها، اعتراضات چندان گسترده نشد.

إعلام دولت ایران مبنی بر عدم ساخت روستاهای غرق شده در محل فعلی شان و انتقال ساکنان این روستاها به مناطقی دیگر، به معنای کوچ اجباری در حدود نیم میلیون نَفَر است. این امر در روزهای پس از پایین رفتن آبها روزهای سختی را برای جمهوری اسلامی رقم خواهد زِد.

به همین دلیل سپاه پاسداران با فراخواندن مزدوران تروریست خود از کشورهای دیگر، سعی دارد بزرگترین طرح پاکسازی نژادی در سطح خاورمیانه را به زور اسلحه پیاده سازی کند و معترضان را سرکوب کند.

بخش خبر – پادماز

https://youtu.be/xtETEMuSzlk