آذوح: وکیل مدافع مهندس میرزایی از تعیین شعبه این پرونده در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان طهران به ریاست قاضی حجت الاسلام زرگر خبر داد.

یاد آور می شویم مهندس میرزایی به مورخه ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۵ در شهرستان موغان در محل کارش بازداشت و سپس به بند ۲۰۹ زندان اوین انتقال داده می شود. و بعد از گذراند‌ن مراحل بازجویی با تودیع وثیقه سنگین ۱ میلیارد تومانی مواجه و تا کنون در بند ۸ زندان اوین بسر میبرد.

که در مورخه ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ از سوی دادگاه بدوی شهرستان بهارستان به ریاست قاضی بهرام حسنی با استناد به ماده ۴۹۸ ق . م . ا . به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیز و با افزون ۲ سال مجازات تکمیلی تبعید به شهرستان طبس٬ رای مجازات مواجه گشته است.

خاطر نشان سازیم که اتهام واهی ناعادلانه٬ نسبت داده شده به مهندس میرزایی در راستای فعالیت های مشروع و قانونی٬ ملی – مدنی وی و اساسا به جهت شرکت در مراسم نکوداشت روز جهانی زبان مادری به مورخه ۱۳۹۲ در شهرستان تهران رقم خورده است. که در دادنامه ناعادلانه صادره حتی نام و شناسنامه مشخصی از وجود حقیقی تشکل گروه و دستجات سازمان داده شده توسط مهندس میرزایی جهت برهم زدن امنیت داخلی و خارجی به میان نیامده است.