یکی از شروط آمریکا برای کاهش تنش با جمهوری اسلامی ایران, حذف فیزیکی قاسم سلیمانی بود که رسانه های ایرانی نیز به آن اعتراف کرده اند!!!

برای تماشای ویدیوی مذکور به یو تیوب زیر مراجعه نمائید:

https://www.youtube.com/watch?v=mahHj6i_8Rk&feature=emb_logo

قاسم سلیمانی رئیس سپاه قدس (شاخه برون مرزی سپاه پاسداران) از تمام عملیات تروریستی برون مرزی رژیم ایران اطلاع داشت و قاعدتا چنین افرادی همیشه زیر ذره بین وزارت اطلاعات هستند; زیرا از اسرار زیادی اطلاع و حرفهای بسیاری برای گفتن دارند! معمولا اینگونه افراد بعد از پایان مأموریتشان, یواشکی حذف میشوند!

قاسم سلیمانی در عملیات حمله موشکی ایران به تاسیسات نفتی عربسنان سعودی, نقش رهبری داشته و از طرفی در عملیات مبارزه با داعش, با نیروهای آمریکایی همکاری پشت پرده داشته و بقول معروف خیلی بیش تر از آنچه باید, می دانسته. او دقیقا از جزئیات همکاری پشت پرده جمهوری ایران با آمریکا باخبر بود! برای مقامات آمریکا, وی یک تهدید بود, اما نه یک تهدید نظامی, بلکه یک تهدید سیاسی. زیرا اگر روزی وی به هر علتی لب به سخن می گشود و از همکاریها و بازیهای پشت پرده بین ایران و آمریکا سخن می راند, افتضاح کاری بزرگی برای هر دو طرف, مخصوصا آمریکا ایجاد میشد. درست مشابه سناریوی آیت آله منتظری که پرده از مذاکرات مخفی و پشت پرده بین ایران و آمریکا در ماجرای مک فارلین برداشت که برای طرف آمریکایی رسوائی بزرگی در بر داشت.

مقامات آمریکایی از خیلی وقت پیش تقاضای حذف فیزیکی قاسم سلیمانی را کرده بودند, ولی مقامات ایران می خواستند از وی (قاسم سلیمانی) بعنوان یک طعمه بزرگ, در چانه زنی با آمریکا استفاده کنند!! در نهایت با رضایت طرفین از قاسم سلیمانی بعنوان یک طعمه برای به مسلخ کشیدن تعدادی از رهبران حشد الشعبی که در لیست سیاه آمریکا قرار دارد, استفاده شد. یعنی با یک تیر, دو نشان زدند و همه چیز بسود آمریکا تمام شد.

اما این معامله برای جمهوری اسلامی ایران یک نوع تحقیر سیاسی حساب میشد. رژیمی که به دروغ ادعا میکرد قاسم سلیمانی شخص دوم مملکت است!!! اجازه دهد که وی توسط سازمان اطلاعاتی آمریکا یعنی "سیا" ترور شود و سپاه پاسداران فقط نظاره گر باشد! بنابراین برای اعاده حیثیت جمهوری اسلامی ایران در ظاهر هم شده باید یک سناریوی هیجان انگیز تدارک می دیدند, رژیم ایران که از پس چند نفر چریک تجزیه طلب کرد (پژاک و کومله) یا بلوچ (جندالله) بر نمی آید, علنا آمریکا را تهدید به انتقام کرد!!!

درست به فاصله یک روز از ترور قاسم سلیمانی توسط وزارت اطلاعات آمریکا, سپاه پاسداران ایران به دو پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله موشکی میکند!!!! رئیس جمهور آمریکا دولاند ترامپ در پاسخ به حمله موشکی ایران به پایگاههای آمریکایی در خاک عراق, با لحن بسیار خونسرد و دوستانه می گوید; " حال ما خوب است"!!!! و این حملات موشکی هیچگونه تلفات جانی نداشته و خسارات مالی نیز بسیار ناچیز بود!!!! و بعد در ادامه می گوید که آمریکا و ایران در مبارزه با داعش یکسری همکاری داشتند که در آینده میتوان اینگونه همکاریها را ا ادامه داد!!!!

رژیم ایران هم با آب و تاب فراوان که فقط خوراک رسانه ای درون مرزی داشت, از پاسخ گسترده موشکی علیه آمریکا سخن می راند!!!!

پس به نظر میرسد که در ظاهر هر دو طرف یعنی ایران و آمریکا راضی هستند!!!

حتی یک کودک بی تجربه نیز می داند که انفجار چند نارنجک در یک پایگاه نظامی پر جمعیت که چند هزار سرباز در گوشه و کنار آن پراکنده اند, می تواند خسارات مالی و جانی بسیاری در پی داشته باشد, پس چطور انفجار چندین موشک که قابلیت تخریب چندین هکتار زمین را دارند, هیچگونه تلفات جانی و مالی در پایگاههای آمریکایی ایجاد نکرده است؟؟!!!

و از همه جالب تر لحن بسیار خونسرد رئیس جمهور آمریکا بود که نه تنها از حملات موشکی سپاه پاسداران به مواضع آمریکا عصبانی نشده, بلکه دوستانه از رژیم ایران درخواست همکاریهای بیشتری در آینده را میکد!!!!

وقتی معمر قذافی دیکتاتور لیبی در صدد ساختن فقط یک مرکز هسته ای بود, نیروهای آمریکایی بدون درنگ آن مرکز هسته ای را بمباران کردند, از گروههای مخالف قذافی حمایت نظامی کردند تا معمر قذافی در شرایطی بسیار رقت انگیز کشته شد. اما شکیبایی بی نهایت آمریکا در برابر گستاخی های رژیم ایران و پذیرفتن فعالیت چندین مرکز هسته ای در ایران (بوشهر, نطنز, اصفهان, قم, اراک و تهران) این ذهنیت را ایجاد میکند که جنگ لفظی بین ایران و آمریکا در حقیت یک چانه زنی سیاسی برای کسب منفعت بیشتر در معاملات پشت پرده است و جسارت بسیار زیاد جمهوری اسلامی ایران نیز, از اطمئنان امنیت از جانب شریک آمریکایی حاصل گشته است.

در حقیقت هیچگونه حمله موشکی در کار نبوده و تمام سناریو در شلیک جند منور و بمب صوتی خلاصه میشود.

دیگر همکاری پشت پرده ایران و آمریکا تقریبا لو رفته محسوب میشود. بازی بدینگونه است که رژیم ایران, کشورهای ثروتمند همسایه مانند عربستان سعودی, کویت, بحرین و امارات متحده عربی را تهدید نظامی میکند و آنها نیز برای در امان بودن از شر تهدیدات ایران, همه ساله صدها میلیارد دلار اسلحه از آمریکا می خرند و میلیاردها دلار نیز می پردازند تا نیروهای آمریکایی را استخدام کنند که با حضور نظامی در خاک آن کشورها, امنیت آنجا را تأمین کنند!!!

در حالیکه آمریکا و کشورهای اروپائی حتی تحمل کوچکترین ناملایمتی از جانب ترکیه را ندارند, اما در مقابل تروریسم ایرانی چگونه با حوصله و گذشت بی نهایت رفتار میکنند!!!!! این در حالیست که ترکیه بعنوان عضوی از جامعه اروپا پذیرفته شده و ارتش ترکیه بمراتب قوی تر از ارتش ایران است. پس چرا آستانه تحمل کشورهای غربی در مقابل ترکیه بسیار کم است ولی در برابر گستاخی های ایران صبر بی نهایت از خود نشان میدهند!!!! همه این حوادث حکایت از روابط پنهانی پشت پرده ایران با غرب دارد.

اکنون میتوان علت شکیبایی بی نهایت آمریکا در برابر تهدیدات ایران را درک کرد. اگر رژیم ایران سرنگون شود و کشورهای بسیار ثروتمند همسایه مانند عربستان, کویت, بحرین و امارات متحده عربی احساس امنیت بکنند, دیگر نیازی به خرید کلان اسلحه و استخدام گران قیمت نیروهای نظامی آمریکایی نخواهند داشت.

اکنون اثبات میشود که قاسم سلیمانی نه تنها شخص دوم مملکت نبود بلکه حتی جزء خودیها نیز محسوب نمی شد. او فقط بک پاسدار بی سواد و ساده لوحی بود که در زمان حیاتش خانواده او را به اختلاس محکوم و بی آبرو کردند و در نهایت بعد از اتمام مأموریتش خیلی راحت به مسلخ فرستادند!!!

رسانه های ایران بی محابا از اختلاس همسر قاسم سلیمانی صحبت میکنند!!! این در حالیست که آخوند زاده ها با اختلاسهای میلیاردی نه تنها مورد بازخواست قرار نمی گیرند, بلکه قبیحانه خودشان را ژن برتر نیز معرفی میکنند!!!!

برای تماشای ویدیوی رسوا سازی خانواده فاسم سلیمانی به یو تیوب زیر مراجعه نمائید.

https://youtu.be/FqtdaTRyxYA