توضیح نویسنده: این مقاله ما، مال سالهای دور است و به صورت سی دیهای فراوان که با هزینه خودمان خریدیم و رایت کردیم، در شهرهای آزربایجانی پخش کردیم. جالب آن که در همان زمان بودند از فعالان حرکت ملی که می گفتند که برای ما جبهه دیگری باز نکنید دشمن ما فقط و فقط و فقط جمهوری اسلامی ایران و فاشیسم فارس است! امروز بعد از 7 سال عقاید ما درباره اهداف شوم فاشیسم راسیست کورت که قصد اشغال خونین شهرها و روستاهای آزربایجان عزیزتر از جانمان را دارند، روز به روز مشخص می شود. بدین وسیله چون مقاله حاوی نکاتی ارزنده و بیدارکننده است، آن را نشر می کنیم.

توجّه توجّه توجّه

آزربایجان یاتما، اویان و آییق اول

خطر تروریستهای کرد جدّی است

نوشته: اوجالان ساوالان

تروریستهای کرد که در جنگ ایران و عراق در قالب احزابی مثل حزب دموکرات کردستان ایران، کوموله، پژاک و پ ک ک، در کنار ارتش عراق جبهه غرب را تشکیل داده و بهترین فرزندان آزربایجان جنوبی را با ایجاد کمینها و گشتها و در سربازخانه ها و پادگانها ناجوانمردانه و از پشت سر می¬برند در خیال تشکیل کردستان بزرگ نقشه های شومی برای اشغال آزربایجان غربی و شهرهای ارومیه، ماکو، سلماس و خوی و دیگر شهرها و روستاهای آزربایجان غربی و نیز زنگان و همدان کشیده¬اند و با سلاحهای آمریکا و اسرائیل و پول حاصل از قاچاق کالاها و مواد مخدر و مشروبات الکلی و قاچاق انسان و فحشا و نیز پول وهابیهای عربستان تا دندان مسلّح شده¬اند و در کمین اند تا امریکا به ایران حمله کند و آنها به شهرهای آزربایجان غربی یورش ببرند و قتل عام ملت آزربایجان از زن و کودک و پیر و نوجوان را آغاز کنند. اولین شهرهایی از استانهای مظلوم آزربایجان: آزربایجان غربی، زنگان (زنجان) و همدان که تروریستهای کرد تروریست بی رحم حمله خواهندکرد و ملّت مظلوم ترک آزربایجان را قتل عام خواهندکرد و به کودک و زن و دختر و زن و پیر و جوان رحم نخواهندکرد، این شهرها هستند: سولدوز(نقده)، تیکان تپه (تکاب)، قوشاچای (میاندوآب)،اوشنو (اشنویه)، سویوق بولاق (مهاباد)، خانا (پیرانشهر)، اورمو، سلماس و خوی از استان آزربایجان غربی، زرّین ¬آباد، ماه نشان، دندی، حلب، گرماب و قیدار از استان زنگان (زنجان)، شیرین سو، گول تپه، صالح آباد، اسدآباد، آجین، تویسرکان، فرسفج، فیروزان، نهاوند، گیان و برزول از استان همدان.

تروریستهای کرد که از یک سو با حمایت روسیه و رژیم اشغالگر قاراباغ (ارمنستان) در قاراباغ اشغالی و حتی در داخل ایران و حمایت جمهوری اسلامی ایران به عنوان پیش مرگ(!) آموزش نظامی می¬بینند و از سوی دیگر با حمایت یونان، و عناصر پان فارس ایران بیش از 20 کانال تلویزیونی در اروپا و امریکا مثلِ Komalatv و Kurdsat و kurdistanTvو Rajو Tishkو   Rojhelatو Asosatو 1 Kurd و GalikuristanTvو Payam وKorekTv و NewRoz و4 Kanal و KNNو NewRozTvو ZagrosTv راه انداخته اند و دارای لابی قدرتمند در مجالس اروپا و امریکا هستند با حمایت مستقیم آمریکا و اسرائیل از یک سو و کشورهای ضدتورک چون روسیه، ارمنستان و یونان از سوی دیگر رؤیای برپاداشتن کردستان بزرگ را در سرپرورانند و جالب این که در جهت ساختن این آرمانشهر خیالی منحوس چشم طمع به خاک آزربایجان مظلوم دوخته¬اند. پیداست که این یک نقشه شوم و شیطانی و دقیقاً مشابه ارمنستان بزرگ است که قتل عامهای مشهور به جیلوولوق در ماکو، سلماس، ارومیه و خوی در سال 1918 (1297-1296 هـ.ش.) که در آن بیش از 300000 سیصدهزار نفر از مردم مظلوم تورک آزربایجان به دست ارمنیها و آسوریهای فرارکرده از عثمانی (جیلوها) و آشوریهای مسیحی و ارمنیهای مسیحی مظلومِ خودمان(!) و تروریستهای کرد به سرکردگی اسماعیل سیمتقو قتل عام شدند و جالب این که در کتابهای درسی تاریخ ایران جمهوری اسلامی ایران حتّی یک پاراگراف در حق این قتل عام خونین زنان و بچه ها و پیران و نوجوانان تورک آزربایجان ایران نوشته نشده است!!!

تروریستهای کرد کلاشینکف به دست که به گفته خودشان «با اسلحه عروسی می¬کنند» در سرتاسر جنگ ایران و عراق به ایران و آزربایجان جنوبی خیانت کرده و سر فرزندان پاک آزربایجان اعم از ارتشی، سپاهی، بسیجی، انتظامی و اطلاعاتی را بریدند و بر سینه هایشان گذاشته¬اند و هنوز هم این جنایات را ادامه می¬دهند و در عوض پاکترین فرزندان آزربایجان اعم از اردبیلی، تبریزی، ارومیه ای، زنگانی و همدانی در قالب لشگر 31 عاشورا در جبهه های جنوب و غرب و در عملیاتهای چون والفجر8 و کربلای5 و بیت المقدس2 به دفاع از ایران پرداختند و قبرستانهای اردبیل و تبریز و زنگان و همدان و ارومیه پر از شیهد و آباد شد. بعد از جنگ سیاستهای نژادپرستانه و کثیف پان فارسیستی سیدمحمد خاتمی نژادپرست ضدتورک پان فارس پان ایرانیست و فاشیستهایی چون علی اکبر ولایتی به گونه ای بود که دولت فقط در پی توسعه استانهای پارس نشین مثل اصفهان و یزد و کرمان و بوشهر و ایجاد و گسترش شهرکهای عظیم صنعتی چون عسلویه و پارس جنوبی و شهرک صنتعتی اصفهان پرداخت و تورکهای آزربایجان غربی، همدان و زنگان مثل تمام تورکهای ایران از زور بیکاری و فقر و گرسنگی راهی شهرهای بزرگ چون تهران و مشهد و اصفهان و شیراز و مشهد شدند و تروریستهای کرد با حمایتهای بی دریغ دولت سید محمّد خاتمی شوونیست ملعونِ ضدتورک و با پولهای حاصل از قاچاق کالا، موادمخدر و مشروبات الکلی و نیز پولهای وهابیهای عربستان (که با تروریستهای کرد هم مذهب و سنّی هستند) به خرید زمینهای تورکهای مظلوم آزربایجان غربی پرداختند (بسنجید با توطئۀ یهودیهای صهیونیست در خرید زمینهای فلسطینسان و ایجاد اسرائیل در قلب جهان عرب) و روز به روز پروژۀ تغییر ترکیب جمعیّتی آزربایجان غربی به موفقیّت پیش رفت و اکنون بعد از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد فاشیست کار به جایی رسیده است که این مهاجران به ظاهر مظلوم (این مارهای مظلوم) دندانشان را مثل شوونیسم فارس برای خون و گوشت ملّت مظلوم آزربایجان تیز کرده اند در حالی که سرزمین اصلی آن استانهای کردستان، کرمانشاه و ایلام است.

پیداست که توطئه ای به مراتب کثیف تر از ایجاد اسرائیل در دل جهان عرب (21 کشور عرب) و ایجاد ارمنستان در دل جهان تورک (9 کشور تورک زبان) یعنی آزربایجان مظلوم در جریان است و آن این است: کردستان بزرگ در دل خاورمیانه و جهان تورک و عرب. تروریستهای کرد که به صورت کوه نشین در کشورهای ایران، ترکیه، عراق و سوریه ساکن هستند جامعه یهودی و مسیحی غرب را راضی کرده اند که در جهت عدم وحدت جهان اسلام (جهان تورک و عرب) کردستان بزرگ را با تجزیه چهار کشور یادشده تشکیل دهند و جالب این که در عراق بعد از صدام با سیاست مزورانه و با پیش کشیدن قتل عام حلبچه توانسته اند با قتل عام تورکهای عراقی کرکوک و اربیل و موصل و ایجاد کردستان عراق که دولتی کامل در دل عراق است به هدف شوم خود برسند حال با پشتیبانی کشورهای اروپایی، آمریکا، اسرائیل، روسیه ارمنستان، یونان و نیز پان فارسها داخل و خارج کشور در فکر تجزیۀ آزربایجان جنوبی مظلوم و اشغال کامل استان آزربایجان غربی و قطع مرز زمینی ما با ترکیه هستند و اگر بخوابیم به این هدف شوم با زور اسلحه و قتل عامهایی به مراتب خونین تر از جنایتکاران ارمنی در خوجالی (قاراباغ آزربایجان شمالی) خواهند رسید.

حال این جا یک سؤال اساسی پیش می آید. این یک معادله سیاسی حساس است: در مقابل حمله احتمالی آمریکا و اسرائیل به ایران و هجوم قطعی تروریستهای کرد تا دندان مسلح به استانهای آزربایجان غربی، زنگان و همدان ما چه امکانی برای دفاع داریم؟ بهترین فرزندان حرکت ملی آزربایجان در زندان جمهوری اسلامی هستند. ملت عادی ما هرگز مثل تروریستهای کرد مسلح نیستند. آیا باید در سکوت بنشینیم و شاهد قتل عام هموطنان تورک خودمان و اشغال آزربایجان غربی و زنگان و همدان باشیم؟ آیا تنها راه این نیست که فرزندان تورک آزربجان اعم از ارتشی، بسیجی، سپاهی، انتظامی و اطلاعاتی به خود بیایند و تا دیر نشده هر جای ایران هستند قبل از حمله آمریکا و قبل از یورش تروریستهای کرد اسلحه و مهمات به هموطنان مظلوم خودشان در سه استان یادشده برسانند و گرفتار شوونیسم پارس چه مذهبی و ملا و چه غیرمذهبی کرواتی نشوند؟ ایران قطعاً تجزیه خواهدشد و اولین ملتی که دیوانه وار به اطراف هجوم خواهدبرد تا سهم بیشتری ببرد تروریستهای کرد هستند پس ای ارتشی تورک، ای سپاهی، ای بسیجی، ای نیروی انتطامی و ای اطلاعاتی تورک این آخرین خواهش و آخرین هشدار است: تا دیر نشده است بیدار شوید ملاهای پان فارس شما را قربانی خواهندکرد به آغوش ملت مظلوم آزربایجان جنوبی برگردید و با حفظ اسلحه و تجهیزات نظامی در آزربایجان یا انتقال آنها از استانهای فارس نشین به آزربایجان، استانهای مرزنشین آزربایجانی مثل آزربایجان غربی، زنگان و همدان را از دست تروریستهای کرد نجات دهید. استانهایی که قطعاً مال آزربایجان جنوبی هستند این ها هستند:اردبیل، آزربایجان شرقی و غربی، گیلان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، تهران، البرز و قم. البته شهرهای قروه و بیجار از کردستان نیز دارای جمعیّت تورک نشین و مال آزربایجان جنوبی هستند. اگر می خواهید لکه ننگ همکاری با جمهوری اسلامی ایران از دامن شما پاک شود، هرچه زودتر به دامن پاک ملّت تورک مظلوم خود برگردید و ارتش متحد آزربایجان جنوبی را با فعالان حرکت ملی آزربایجان جنوبی بسازید. تا دیر نشده به خود بیایید به خود بیایید به خود بیایید. هر دقیقه از گذشت زمان به نفع شما نیست.

این بازی زندگی یا مرگ (اولوم یا اؤلوم) است. ایران قطعاً تجزیه خواهدشد پس ما چرا بیدار نباشیم و خاک مقدس آزربایجان جنوبی را نجات ندهیم و کشور خود را مستقل نسازیم و حکومت و دولت و ارتش خود را برپا نسازیم. مگر ما از تروریستهای کرد تروریست جنایتکار اشغالگر عاجزتریم؟!  

بهوش آزربایجان خوابیدن مردن است

اوجالان ساوالان

12/3/2012 برابر با 13/12/1390