بعد از تحریم صادرات نفت ایران توسط آمریکا, آخوند خامنه ای دستور داد به صادرات محصولات غیر نفتی توجه بیشتری شود! این در حالیست که اقتصاد ایران کاملا وابسته به نفت بوده و است و صادرات غیر نفتی چندانی ندارد و لااقل در کوتاه مدت امکان ایجاد درآمد های غیر نفتی بعید بنظر می رسد.

اما اخیرا بعضی از مقامات ایرانی مانند احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و سرتیب احمدی مقدم رئیس پلیس ایران, از وجود حجم عظیمی از مواد مخدر در پشت پرده اقتصاد ایران خبر داده اند.

سرتیپ احمدی مقدم گفته بود که هر روز بیش از دو تن مواد مخدر در ایران کشف میشود! (در نظر بگیرید که چه حجمی از مواد مخدر هر روز در بازار ایران داد و ستد میشود که فقط دو تن از آن مواد مخدر توسط پلیس کشف میشود ولی قسمت اعظم آن بطور مخفی پشت پرده معامله میشود).

http://www.bbc.com/persian/iran/2008/11/090226_ka_drugs_ahmadimoghadam

احمدی نژاد نیز گفت: "جریانات اقتصادی بزرگی پشت پرده مواد مخدر قرار دارد"!!

http://www.bbc.com/persian/iran/2011/07/110720_l44_ahmadinejad_drugdealers

اما اکنون آذری جهرمی وزیر ارتباطات, بی پرده و آشکار صحبت از مزرعه های بسیار بزرگ کشت خشخاش در بعضی از استانهای ایران مانند کهکیلویه و بویر احمد, استان فارس و کرمان خبر داد و در ادامه گفت در بعضی از این مزارع, خشخاش بصورت مکانیزه با ماشین آلات پیشرفته کشت میشود!! بزرگی مزراع خشخاش بقدری است که با کمک ماهواره از فضا میتوانند رصد شوند و محض مثال به مزرعه خشخاشی به وسعت 70 هکتار در غرب ایران اشاره کرد.

از قضا بی بی سی فارسی نیز مقاله ای مفصل در این مورد چاپ کرد که محتوای عکسهایی بود که زمینهای خشخاش در ایران را نشان میداد. این مقاله محتوای چند ویدئو کلیپ بود که در آنها بعضی از مقامات ایران رسما اعتراف میکردند که در ایران شربت تریاک تولید و توذیع میشود. و حتی در مورد لذت نان خشخاشی (نان محتوای خشخاش) و اهمیت تریاک در درمان بعضی بیماریها سخن میگفتند و یکی از مسئولان نیز از خاطرات جوانیش میگفت که چگونه پوست خشخاش را خرد و با شکر مخلوط میکردند و بعنوان تفریح میخوردند!! همینطور اعترافات آذری جهرمی وزیر ارتباطات که خبر از کشت مدرنیزه خشحاش در ایران میداد. اما درست به فاصله یک روز, بخاطر بده بستانهای پشت پرده با رهبران ایران, بی بی سی فارسی در آن مقاله مرتبط با خشخاش, سانسورهای زیادی انجام داد و قسمتهای زیادی از مقاله را پاک کرد و تمام ویدیو کلیپها را نیز حذف نمود!!

اگر به خاطرتان باشد چند سال پیش وقتی احمدی نژاد رئیس جمهور وقت, به مقر سازمان ملل رفته بود در آنجا در مصاحبه با خبرنگار بی بی سی گفته بود که" نمایندگان مجلس در ایران (فلان چیز) خوردند!! اما بفاصله چند ساعت بی بی سی فارسی نوار جدیدی ارائه داد که در آن احمدی نژاد میگوید: "اوه اوه" و جملات رکیکش سانسور شده بود!!

اینگونه اتفاقات دلالت بر همکاری پشت پرده رژیم ایران با انگلستان دارد.

برای خواندن مقاله سانسور شده بی بی سی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/persian/amp/iran-47073060

چندی پیش احمدی نژاد رئیس جمهور سابق گفته بود که سپاه پاسداران کالاهای قاچاق و مخفی از بنادر ایران صادر میکند که باید جلویش گرفته شود.

https://www.google.com/amp/s/www.radiofarda.com/amp/24254287.html

اکنون دیگر بر همگان اثبات شده که حکومت فاسد جمهوری آخوندی برای بقای اقتصادی خودش اقدام به تولید تریاک میکند و جوانان را بدبخت و خانواده ها را داغدار میکند.

البته سکوت خبری رسانه های غربی نیز در این رابطه بسیار معنی دار است.

رژیم ایران در مراکر دولتی اقدام به تولید و توذیع تخم خشخاش میکند

https://youtu.be/8y5onEfR7r0

رژیم ایران برای تأمین کسری بودجه اقتصادی به کثیف ترین کارهای شیطانی متوسل شده و میتوان مدعی شد که این رژیم آخوندی شوونیستی فاسد ترین حکومت در طول تاریخ ایران بوده است