آذوح: ابوالفضل پورحسینقلی و آرش شادمند، دو خبرنگار اهل شهر کلیبر علارغم گذشت 15 روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بیخبری به سر میبرند.

ابوالفضل پورحسینقلی و آرش شادمند، علیرغم گذشت ۱5 روز از زمان بازداشت، کماکان در بیخبری به سر میبرند.

ابوالفضل پورحسینقلی، شهروند اهل کلیبر واقع در استان آزربایجان شرقی روز چهارشنبه ۷ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در شهر کلیبر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. همچنین آرش شادمند، شهروند اهل کلیبر ساکن تبریز نیز روز پنج‌شنبه ۸ مهرماه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. بازداشت این شهروندان در خصوص یک‌کانال خبری تلگرامی صورت گرفته است.

تاکنون از دلایل بازداشت و محل نگهداری این دو خبرنگار و فعال رسانه‌ای اطلاعی در دست نیست با این حال گفته می‌شود بازداشت آنها در ارتباط با انتشار خبر تجاوز به پنج دانش در اهر صورت گرفته است.

ابوالفضل پورحسینقلی سردبیر روزنامه آرمان آزادی و سردبیر سابق روزنامه نسیم قره‌داغ و مکیال بوده است. آرش شادمند نیز دبیر هنر، عکاس و خبرنگار سابق روزنامه نسیم قره‌داغ می‌باشد که در سالهای اخیر با راه اندازی یک کانال تلگرامی به انتشار اخبار مربوط به منطقه قاراداغ در استان آزربایجان شرقی می‌پرداختند. لازم به ذکر است چند ماه پیش امام جمعه شهرستان کلیبر در خطبه‌های نماز جمعه به بهانه توهین به مقدسات خواستار برخورد نیروهای امنیتی با گردانندگان این کانال تلگرامی شده بود.