آذوح: شکایت همایون هاشمی به عنوان عضو مجلس ایران از شهرستان های قوشاچای ،سایین قالا و تیکان تپه ، دانشجویان تورک منتقد و معترض به عملکرد چهارساله اش را راهی زندان خواهد نمود.

با شکایت «همایون هاشمی» عضو مجلس ایران از شهرستان های قوشاچای، سایین قالا و تیکان تپه برای دانشجویان منقد و معترض به عملکرد چهارساله این نماینده حکومتی که سیب زمینی را مفیدتر از او برای آزربایجان دانسته بودند ،قرار بازداشت صادر گردیده است!

خاطر نشان می سازیم که ؛ دانشجویان تیکان تپه در مراسمی که در آذرماه ۹۸، در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد، در اعتراض به عملکرد ضعیف «همایون هاشمی» عضو مجلس فرمایشی رژیم ایران از این شهرستان ، ۲ کیلو سیب زمینی در جای وی قرار داده بودند.

در این مراسم فرماندار و امام جمعه تیکان تپه هم حضور داشتند و علیرغم دعوت از «همایون هاشمی»، وی در این مراسم حاضر نشده بود.

جوانان تیکان‌تپه تاکید کرده  بودند که ؛ «در این شهرستان کارآیی سیب‌زمینی خیلی بیشتر از هاشمی نماینده بوده‌ است

انتشار فیلم این اقدام اعتراضی، انعکاس گسترده ای در شبکه های مجازی داشت و هاشمی بلافاصله تهدید کرد که بزودی این دانشجویان منتقد را به دادگاه خواهد کشاند و کانال تلگرامی «تکاب من» که توسط «بهروز میرزایی شیرمرد» رئیس دفتر هاشمی اداره می شود به تهدید معترضان روی آورد.

به گفته منابع مطلع، این گماشته مجلسی از سه نفر از دانشجویان به نام های «هادی فتاحی، زهرا قربانی و کوثر حسینی» و شماری از اعضای دانشگاه پیام نور شکایت کرده است.

کانال تلگرامی «تکابگرام» نیز با تایید این خبر نوشت که با شکایت این نماینده شماری از دانشجوبان معترض به دادگاه احضار شده اند و برای «یکی از دانشجویان قرار بازداشت صادر شده که با قید وثیقه موقتا آزاد شده است

شهرستان تکاب (تیکان تپه) با دارا بودن دو معدن بزرگ طلای خاورمیانه(معادن طلای زره شوران و آغ دره) و همچنین داشتن بیش از هشتاد معدن سنگ مختلف، یکی از محروم ترین شهرهای کشور و آزربایجان جنوبی است.