چاپ

 

جوابیه‌ای در باب یاوه سرایی‌های جناب آملی، نماینده دیکتاتوری اسلامی و فاشیزم فارسی در استان اردبیل

جناب آقای آملی با اینکه در حوزه تحصیل کرده‌اند اما طوری سرشان به امور مملکتی و سیاست مشغول است که انگار ما باید به ایشان یادآور باشیم آیه ۷ سوره بقره را که میفرماید : خَتَمَ اللَّهُ عَلي‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلي‏ سَمْعِهِمْ وَ عَلي‏ أَبْصارِهِمْ غِشاوَةٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظيم

ٌ( خداوند بر دل ها و بر گوش های آنان مهر ( شقاوت ) نهاده ، و بر دیدگانشان پرده ای ( از غفلت ) است و عذابی بزرگ خواهند داشت.)

جناب آقای آملی نمایندگی اصل بدعت مدار ولایت فقیه در آزربایجان و استان اردبیل؛ بهتر دانستم در این یادداشت مطالبی را خاطر نشان کنم که حضرتعالی و همسنگران بی حیاتر از خودتان با وقاحت تمام نادیده گرفته و در راستای حفظ خلافت کذایی شعوبیه شیعه که در جغرافیای ایران مستقر است، از هیچ خیانتی فروگذار نبوده و نیستید.

جناب آقای آملی احتمالأ اولأ تعصبتان ومنافعتان و در ثانی سوادتان یاری نمیکند که تمیز حق از باطل بدهید پس بگذارید حقایقی را که شما نمیتوانید ببینید و درک کنید را بازگو کنم؛

ملت آزربایجان سالهاست از حاکمیتی که شما مسئولیت تمثیل آن را در یکی از استانهایش بر عهده دارید، قطع امید کرده و در پی فردایی روشن بدون باقی ماندن در جغرافیایی قراردادی به نام ایران، برآمده‌است.

شاید بخواهید بدانید که چرا؟؟ دلیلش پر واضح است، زمانی که جوانان آزربایجانی برای داشتن ابتدایی ترین حقوق شهروندی خود مثل زبان مادری در زندانهای رژیم روزگار میگذراندند، شما کجا بودید؟؟ کجا هستید که ما شهروند درجه چندم کشور را دریابید؟؟

دریاچه اورمیه سالهاست که با بحران بی آبی دست و پنجه نرم میکند، شما چه تدبیری در این مورد اندیشیده‌اید و به دولت مردان از هر دو جناح چپ و راست ولایی در این مورد اولتیماتوم داده‌اید؟؟ زمانی که جوانان آزربایجان در خیابان‌های شهرهایش شعار (اورمو گؤلی جان وئریر) سر میدادند، سرتان در کدام آخور مشغول بود و زمانی که ملت مورد حمله یگانهای سرکوبگر قرار میگرفتند؟ و زمانی که جوانان با احکام نا عادلانه زندانی میشدند؟؟ کجا بودید تا از تمامیت ارضی کشور دفاع کنید؟؟

جناب آقای آملی سر خدمت گزار دربار شیخ تهران نشین؛ سالهاست که نژاد فرومایه خود برتر بین طبقه حاکم، کمر به آسمیلاسیون و نابودی هویت تورکی از آزربایجان بسته‌‌‌است و چپ وراست زبان به تحقیر و توهین به ملتم میگشاید که مبادا ما بیدار شویم و بدانیم کیستیم و در کجا ایستاده‌ایم؛ آیا نمیبینید که زبان به سخن باز نمیکنید یا نمیخواهید ببینید؟؟ بلکه مصداق آیه شریفه اول یادداشت هستید که بر چشم ها و گوشهایتان پرده انداخته‌اند؟؟

جناب آقای آملی؛ بگذارید از دردهای ملتم بگویم تا حداقل در یاد تاریخ بماند که شما چه بر سر این مردم آوردید و آیندگانتان شرم کنند؛

آزربایجان سرزمینی با معادن پربار و فلزات معدنی گرانبها که طبق اعلام نمایندگان مجلس فرمایشی تان فقط مس سونگون روزانه ۲ میلیون دلار درآمد خالص دارد؛ این ثروتهای کلان کجاست؟؟ میتوانید جواب دهید؟ میتوانید بروید و در تریبون نماز جمعه اعلام کنید که ای دزدان ای غاتگران و ای چپاول گران، بس است دیگر، به استعمار و استثمار آزربایجان خاتمه دهید؟؟ یا شما هم بخشی از این پازل استعمار هستید؟ که مطمئنأ اینگونه است.

فقر، فساد،اعتیاد و فحشایی که امروز در جامعه نیمه سنتی و مقاوم آزربایجان موج میزند، نتیجه سیاستهای مغرضانه و استعمارگرانه حاکمیتی است که شما نمایندگی آن را بر عهده دارید، خجالت نمیکشید؟؟

جناب آقای آملی، استقلال از جغرافیای قراردادی ایران راهی است که شما و سیستمی که شما تمثیلش میکنید، پیش پای جوانان آزربایجانی گذاشته‌است، ما امروز به هویت خودمان یعنی یک تورک آزربایجانی نه بیشتر و نه کمتر بازگشته‌ایم و در راه آزادی خاک مادری تا آخرین نفر و تا آخرین قطره خونمان مبارزه خواهیم کرد.

برادران تورک ما در آن سوی آراز چایی و در کشور تورکیه تنها لبیک گوی شعارها و خواسته‌های ما در جنوب آراز چایی هستند شعارهایی که سالهاست در بتن جامعه آزربایجان سینه به سینه و زبان به زبان گشته و در کف خیابانها سر داده شده‌اند، ما ملت تورک آزربایجان جنوبی نسبت به مرکز نشینان هیچ حس وابستگی و هموطنی احساس نمیکنیم، هموطنان،هم نژادان و برادران اصلی ما در آن سوی آراز چایی هستند اما شما آنچنان دچار از خود بیگانگی هویتی و خودفروختگی شده‌اید که نمیتوانید این مسئله را درک کنید.

شما که تنها یکی از نیمچه مهره‌های شطرنج حاکمیت در آزربایجان هستید و صرفأ فرامین دربار را اطاعت میکنید، اما کسانی که خوب میدانیم در پشت پرده حکومت جمهوری اسلامی قرار دارند، چه ترس و وحشتی از بیداری ملت تورک آزربایجان جنوبی دارند، آنچنان ترسی که تا کنون هزینه‌ها کرده‌اند تا مانع این بیداری شوند ولی خوشبختانه نه تنها نتوانسته‌اند به این هدف برسند بلکه با آفریدن یک روحیه مبارزه در بین جوانان و انتخاب سیاست سرکوب نسبت به این جوانان، مقدمات فروپاشی خود را چیده‌اند.

جناب آیت الله ریا و تزویر؛ شما چه بخواهید و چه نخواهید، آزربایجان با سرعت و با قدرت به سوی استقلال، حرکت میکند و کوری چشم هر آن کس که نمیتواند ببیند، تورکیه و آزربایجان شمالی و پاکستان و سایر اعضای اتحادیه کشورهای تورک؛ همپیمانان و شرکای تجاری و نظامی آزربایجان جنوبی در فردای استقلال خواهند بود.

هیچ زمان از یادمان نخواهد رفت خیانتهایتان و دوستی هایتان با دشمنان قسم خورده ملت آزربایجان، ارمنی و روسیه و مطمئنأ پاسخگوی اعمالتان خواهید بود، پس یک توصیه برای جنابتان دارم، بهتر است برای خودتان چاره‌ای بیاندیشید و بیش از این خشم و تنفر ملت را به بهای کاسه لیسی اربابانتان به جان نخرید که عذابی بزرگ در انتظارتان است.

ان تنصرالله ینصرکم

آلپ ارسلان

تبریزدن گلن سس ۱۴۰۰/۰۶/۲۸