چاپ

 

(این نوشته به خواسته ی نویسنده ی آن بدون نام متشر می گردد)

(از فعالان سیاسی ملل غیر فارس ایران درخواست میشود که این مقاله را در سایتها یا فیسبوک خود منتشر نمائید تا ندای آزادی خواهی ما بگوش جهان مخصوصا آمریکا برسد)

اکنون که سیاستهای ضد بشری جمهوری آخوندی فارس بر همگان چه مردم داخل ایران و چه کشورهای همسایه و غیر همسایه مسجل و کاسه صبر همگان نیز لبریز شده, مقاوت در برابر این غده سرطانی یعنی رژیم ایران مورد توجه جهانیان بالاخص رئیس جمهور آمریکا پرزیدنت, دولاند ترامپ واقع شده است. ملل غیر فارس ایرانی در این راستا با پرزیدنت دولاند ترامپ اعلام همبستگی می نمایند و پیام خودشان را به عرض جنابعالی میرسانند

در این برهه حساس از تاریخ معاصر, رئیس جمهور آمریکا آقای دولاند ترامپ با اتخاذ استراتژی ضد تروریستی خویش توانسته بخوبی بلند پروازیهای رژیم آخوندی فارس را تا حد زیادی متوقف کند ولی شوربختانه بعضی کشورهای قدرتمند اروپایی بخاطر منافع اقتصادی و استراتژی خودشان ترجیح میدهند از رژیم ضد بشری آخوندی حاکم بر ایران حمایت کنند که در این میان می توان به نقس فرانسه و بالاخص انگلستان اشاره کرد.

در حالیکه رئیس جمهوری آمریکا آقای ترامپ توانسته با تحریم صادرات نفت, گاز و فلزات ایران به خارج, کمراقتصادی رژیم ضد بشری ایران را بشکند, اما حمایتهای پنهان و آشکار و تآسف بار بعضی کشورها مانند چین, فرانسه و انگلستان از رژیم ایران, عرصه فعالیت رئیس جمهور امریکا علیه ایران را تنگ میکند. در این زمان وظیفه ملل غیرفارس اسیر ایران است که نقش موثر خودشان را در تاثیر گذاری بر سرنوشت کشور ایران به اجرا بگذارند .

ملل غیر فارس ایران باید فعالیتهای خود علیه این رژیم فاشیستی و ضد بشر حاکم بر ایران را بیشتر کنند و در این ضمینه با آمریکا همکاری نموده و از کمکهای استراتژیک همدیگر مدد جویند.

ما ملل غیرفارس ایرانی پیام همبستگی خودمان را به استحضار رئیس جمهور آمریکا آقای دولاند ترامپ میرسانیم

1. آقای دولاند ترامپ رئیس جمهور محترم آمریکا, بیش از 80% جمعیت ایران را ملل غیرفارس تشکیل میدهند که تقریبا قریب به اتفاق آنها خواهان سرنگونی رژیم ایران هستند. حمایت های معنوی و سیاسی شما از این پتانسیل ضد رژیم ایران میتواند در سرنگونی رژیم فاسد حاکم بر ایران نقش کاتالیزور داشته باشد

2. تهدیدهای توخالی رژیم ایران مبنی بر حمله به منافع آمریکا در منطقه, یک بلوف سیاسی است و امکان آن ضعیف و کم است. اما میتوان این احتمال را به صفر نزدیک کرد, اگر چند شگرد ساده را دنبال کنیم.

بعنوان مثال: در صورت حمله رژیم ایران به منافع آمریکا و متحدان آمریکا, دول غربی می توانند فرزندان مسئولان رژیم ایران را که عمدتا ساکن اروپا, آمریکا و کانادا هستند را بعنوان تبهکار دستگیر, دیپورت و یا حتی زندانی کنند.

3. ملل غیرفارس ایرانی نه تنها هیچ علاقه ای به جنگ بر علیه منافع آمریکا و متحدانش در منظقه ندارند بلکه برعکس, حاضرند در این راستا با آمریکا همکاری کنند. رژیم فاسد حاکم بر ایران نیک میداند که در صورت بروز.جنگ, مناطق غیر فارس نشین ایرانی بطور یکجانبه اعلان استقلال یکجانبه خواهند کرد و در این ضمینه منتظر اجازه حکومت حاکم بر ایران نخواهند ماند.. فقط یک حمایت معنوی و ساده آمریکا از ملل غیرفارس ایرانی میتواند باعث وحشت رژیم حاکم بر ایران شده و حاکمان ایران را مجبور به عقب نشینی کند.

4. نظامیان ملل غیرفارس ایرانی نه تنها حاضر نیستند با آمریکا و متحدان آمریکا وارد جنگ شوند, بلکه درست برعکس, از آمریکا و متحدان آمریکا در منطقه حمایت خواهند کرد و رژیم ایران قادر به مهار پتانسیل چنان بالایی در داخل کشور, نخواهد بود. فقط کافیست نعره اعتراض ملل غیرفارس ایرانی از رسانه های جمعی شما منعکس شود.

5. ملل غیرفارس ایرانی حاضرند در یک تظاهرات گسترده درون مرزی بر علیه رژیم فاسد ایران شرکت کنند و مشروعیت حکومت ایران در صحنه جهانی را زیر سوال برند, اما بشرطیکه رسانه های جمعی شما نیز صدای اعتراض آنان را به جهان منعکس نمایند

6. برای فشار بیشتر به رژیم ایران میتوان به بستن سفارتخانه های ایران در کشورهای حامی امریکا اشاره کرد. این رژیم آخوندی حاکم بر ایران که هیچوقت به اصول دیپلماتیک پایبند نبوده و تاکنون بارها به سفارتخانه های کشورهای مختلف چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران حمله کرده است, باید تاوان این .

گستاخیهایش را بپردازد. بعنوان مثال میتوان حمله مزدوران رژیم ایران به سفارتخانه آمریکا در تهران در ابتدای انقلاب اسلامی را اشاره کرد که بطور غیر قانونی دیپلماتهای آمریکایی را 444 روز بعنوان گروگان نگه داشتند. حمله مزدوران رژیم ایران به سفارتخانه اسرائیل در تهران در ابتدای انقلاب اسلامی. حمله مزدوران رژیم ایران به سفارتخانه و کنسولگری عربستان سعودی در سال 2016 در تهران و مشهد.

7. رژیم حاکم بر ایران در این تنگنای اقتصادی, به صادرات فلزات گرانقیمت مانند طلا از معادن آزربایجان جنوبی روی آورده است. همینطور توسط بعضی دلال های ساکن غرب در کار تجارت و صادرات مواد مخدر گرانقیمت مانند تریاک و هروئین از افغانستان روی آورده است. احمدی نژاد رئس جمهور سابق رژیم هم علنا در یک نطق تلویزیونی به نقش سپاه پاسداران در کار قاچاق بعضی مواد اشاره نمود. از آنرو میتوان صنعت هواپیمایی و کشتیرانی ایران را نیز تحریم کرد تا به بهانه ترانسپورت مسافر و کالا, به کار قاچاق نپردازند.

آقای رئیس جمهور دولاند ترامپ, بدانید که بیش از 80% جمعیت ایران یعنی قریب به اتفاق ملل غیرفارس ایرانی از شما حمایت کامل میکنند و شما میتوانید از این پتانسیل قوی داخل ایران استفاده نمائید تا سیاستهای تروریستی رژیم ایران را با کمک همدیگر متوقف سازیم.

با آرزوی موفقیت بر شما و کشور پر افتخار ایالات متحده آمریکا

از طرف اکثریت ملل غیر فارس ایرانی