آذوح: در سایه ی حمایت مسئولان امنیتی رژیم ایران، نماینده ی مجلس این کشور به جعل تاریخ پرداخته و اراضی تاریخی آذربایجان را تحریف نمود.

به گزارش آذوح روز 14 آذر یکی از نمایندگان مجلس ایران با حضور در پشت تریبون به بیان سخنانی پرداخت که بخش عظیمی از آن را تحریفات عمدی و آشکار تشکیل داده است.

جلال محمودزاده در بخشی از "هذیانهای" خود مهاباد (سویوق بولاغ) را جزئی از کردستان بزرگ! قلمداد کرده و آن را بخشی از استان مکریان! دانست.

وی که با حمایت نهادهای امنیتی بر مسند نمایندگی شهر مهاباد تکیه زده در ادامه ی "اراجیف" خود به حمایت از دمیرتاش پرداخته و ترکیه را کشوری "متجاوز" خطاب قرار داد. او سربازان ترک را "نئوعثمانیهایی" قلمداد کرد که مردم را در عفرین و کوبانی به قتل رسانده اند!!!

حمایت و همراهی رژیم ایران با گروهکهای تروریستی کرد امری است که پیش از این نیز به دفعات به اثبات رسیده است. گروهکهای تروریستی کرد از یک سو اراضی تاریخی آذربایجان جنوبی را مورد حمله و عملیات تروریستی قرار می دهند و رژیم ایران نیز در همراهی با ادعاهای واهی ارضی این گروهکها، طرح تجزیه ی خاک آذربایجان و به ویژه آذربایجان غربی را به پیش رانده است.

روحانی در سفر اخیر خود به آذربایجان غربی، در سخنرانی اش از "استان اورمیه" سخن گفت و اینک نیز نماینده ی مجلس ایران در ادامه ی این سیاست کثیف و در همراهی با گروهکهای تروریستی کورد از کردستان بزرگ و مهاباد دم می زند.

برای دیدن سخنان هذیان گونه ی جلال محمودزاده می توانید از لینکهای زیر استفاده نمایید:

https://youtu.be/4sK1vqX5OkA

https://www.facebook.com/AZOHqrupu/videos/281244496071842/

آذوح