آذوح: علیرغم موج رسانه ای که از سوی رسانه های دولتی و حکومتی به راه انداخته شده مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ایران در خارج از این کشور بسیار پایین بوده است.

به گزارش آذوح تمامی رسانه های ایران با همکاری جالب توجه سایتهایی همچون بی بی سی، رادیوفردا، رادیوزمانه و دویچه وله با ارسال تصاویری از مراکز انتخاباتی در خارج از ایران ادعای مشارکت گسترده ی مردم خارج نشین در انتخابات را مطرح می نمایند.

این در حالی است که حتی با صرف نظر از تقلبی که  صورت می گیرد!، آمار منتشر شده از سوی رژیم ایران مشخص می سازد در خارج از این کشور میزان مشارکت تنها و تنها 7 درصد بوده و بیش از 93 درصد به این انتخابات نه گفته اند!

در خارج از ایران میزان رای ریخته شده به صندوقها بنا به اعلام وزارت کشور ایران، 168 هزار نفر بوده و این در حالی است که حسن قشقاوی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور در 6 اردیبهشت در مصاحبه با خبرنگاران گفت: انتخابات ریاست جمهوری در 103 کشور و 279 شعبه اخذ رای برگزار می‌شود و 2.5 میلیون ایرانی در خارج از کشور واجد شرایط رای هستند.

به عبارت بهتر، در خارج از ایران 93 درصد در انتخابات شرکت نکرده اند!

این موفقیت تاریخی و بسیار بزرگ تحرم کنندگان انتخابات به عمد از سوی رژیم ایران به حاشیه رانده شده و با همکاری جالب رسانه های فارسی زبان در حال مسکوت نگه داشتن این موضوع هستند.

در این خصوص و بررسی تحلیلی-آماری انتخابات 96 و اسناد جعلی بودن نتایج نهایی اعلام شده از سوی وازرت کشور به زودی خواهیم نوشت.

آذوح

Iran microscope map