سایت آذریها در مقاله ای تحت عنوان “چراکسی نادرقاضی پور را جدی نمی گیرد” مثل همیشه اقدام به شایعه پراکنی ودروغ پردازی برعلیه ملت تورک آذربایجان نموده است. اما در جوابیه ای کوتاه به این سایت.

 – چراکسی شما و سایت و کانال شما را جدی نمی گیرد!؟

چون اگرسایت شما از طرف ملت جدی گرفته می شد طی این هفت – هشت سال تعداد عضو شما در این رقم کوچک ثابت نمی ماند. ضمن اینکه بیشتر عضو کانال وسایت شما فعالین مدنی تورک و آذربایجانی ها هستند، تا در صورت لزوم از فتنه و دروغ پردازیهای شما آگاه گشته و به موقع، صورت و سیرت خبیثانه و ناجوانمردانه شما را آشکار و به ملت آذربایجان نشان دهند.

 -چرا کسی شما و کانال و سایتتان را جدی نمی گیرد؟!

چون اخبار و گزارشات شما بدون سند و بدون منبع معتبر و کاملا مغرضانه، درجهت اهداف تروریستهایی چون پ ک ک، پژاک و سلطنت طلبان ورشکسته سیاسی می باشد

 -چرا هیچ پیشرفتی در کار شما ایجاد نمی گردد و مطالب انحرافی شما خریداری ندارد؟؟

چون دروغی به بزرگی رفتار و گفتار کوروش کبیر!!! تحویل مخاطبان خود می دهید همانند آمار و تعداد افراد ساکن درجغرافیای ایران که وجود نفوس ۷-۶ میلیون نفری تورکها در تهران تورکان قشقایی در شیراز، تورکمنها در شمال شرق، تورکان اراک، قم، کرج، قزوین، رشت، آستارا و… که شما این نفوس دهها میلیونی را نژاد آریایی محسوب و تورک بودن آنان را انکار می کنید پس با این اوصاف، باید کانال و سایت شما کم ارزش و کم اهمیت و کم عضو باشد.

 -چراکسی دوست ندارد عضو کانال و سایت شما شود!؟

چون بسیار جدی اما کاملا ناشیانه در جهت اهداف شوونیزم فارس سعی در تلقین این ادعای دروغین دارید که تعداد افراد ساکن اکراد در اورمیه و آذربایجان غربی را بیشتر و بیشتر نشان داده تا سهم بیشتری را در ادارات و … نصیبشان کنید و جای پای تروریستها را در نگین آذربایجان محکم تر کنید.

برای مثال چرا از مهاجرت ۷۰هزارنفری اکراد درجنگ ایران و عراق به آذربایجان غربی سخن نمی گویید؟ یا نمی نویسید که چگونه مردم آذربایجانغربی به کوردها جهت اسکان دراین استان پناه داده اند که این تنها یکی از دهها مورد مهاجرت اکراد به سرزمین تورکان آذربایجان بوده است!!! اما دریغ از حتی یکبار اشاره شما به ترکیب جمعیتی استانهای کردستان و کرمانشاه که به استناد آمار اداری حاکمیتی بیش از ۴۰ درصد نفوس آن استانها را تورکان تشکیل می دهد.

 -چرا سایت و کانال شما بی ارزش و در بین مردم با بی اقبالی و بی رغبتی مواجه می شود؟!

چون مردم و ملت آذربایجان با وجودصدها کانال و سایتهای تورکی و معتبر که اخبار و وقایع جامعه و‌‌‌…را از این سایتها و کانالها دنبال می کنند و به امثال شماها و سایتتان اعتماد و ایمانی ندارند‌.

  –و خیلی ادعاها، بلوف ها، و دروغهای زیادی که می نویسید و مخاطب چندانی هم ندارید.

البته موارد بسیاری را می توان از تخریبات و شانتاژهای توطئه آمیز شما برشمرد. اما با توجه به کم اهمیت و کم ارزش بودن سایت و کانال شما از ورود به موارد بیشتر خودداری می شود.

 segseg