دولت جمهوری اسلامی ایران با همه ادعاهایی که در حیطه اقتدار نظامی و امنیتی دارد به علل سیاسی بیشترین پوئن هاى ممكن را به كردها مى دهد.

با اینهمه تروريستهاى هزار چهره  خوب بلدند چگونه از آب گل آلود ماهی بگیرند

یکی به نام داعش پست ترین کارهای  انسانی را انجام می دهد دیگری به بهانه مبارزه با او البته با حمایت استکبار جهانی قهرمان بازی می کند.

و به توسعه طلبی نژادی کرد جلوه خاص و رحمانی می دهد.

در اوضاع اسفناك عراق و سوريه ديديم كه بيشترين بهره از حضور داعش در آخر نصيب گروه های مسلح کرد شد

مبادا فکر کنید این شیوه تنها در عراق و سوریه است.

تروریست ها و حاميان آنها در ایران نیز زرنگی می کنند.

آخرین شماره هفته نامه کردی لوتگه هم اکنون در پیش خوان مطبوعات اورمیه است

در پی حمله تروریستی کردهای داعشی به مجلس ایران با تیتر مبارزه با تروریزم عکس صفحه اول آن متعلق به شیر زن تک تیرانداز کرد و البته در واقع یکی زن شومن است.

یعنی که گویا قرار است در اینجا هم بچه تروریست های داعشی را تروریست مادر ادب کند!

جنگ ایران و عراق تمام شد سناریوی داعش هم تمام می شود اما این تروریسم هزار چهره کرد تمامی ندارد

گویا در غرب ایران و آذربایجان در باغ شهادت بسته نخواهد شد.

از دیدن گریه و بغض قسیم عثمانی نماینده مجلس بخاطر مزدوران تروریسم کرد من هم متاثر شدم اما در جمله آخر آن باز هم مغلطه کرد

« بخاطر فقر و بیکاری جوانان ما فریب می خورند»

در مورد فقر و بیکاری خیلی از مناطق دیگر وضعیت پایین تری از کردها دارند اما باز نمی گویم فقر و بیکاری نیست ولی این موضوع در اکثر مناطق ایران جاری است اما سؤال این است که چرا فقط کردها به تروریست ها می پیوندند؟

قطعا آقای نماینده با پیش کشیدن این موضوع باز امتیاز بیشتر می خواهد

اما من فکر می کنم اگر به همه کردها حتی بدون کار کردن, دولت حقوق ثابت هم بدهد باز این مسئله حل نمی شود مگر اینکه دولتی که به تدبیر و سياست امتیاز دهی می اندیشد نیروهایش را تا جایی که در نقشه اتاق بارزانی است عقب بکشد!

اشک تمساح نماینده برای امتیازات بیشتر و زرنگی لوتگه واری با طرح مبارزه با تروریزم بوسیله تروریزم بزرگتر همان آدرس اشتباه است.

این حنا دیگر رنگی ندارد سرنوشت سوریه و عراق جلوی چشم ماست تروریسم  را در ایران نه گروه های دیگر تروریستی  بلکه ارتش و ناجا و سپاه بايد سرکوب كنند و در صورت نیاز واکنش بسیج مردمی کوبنده تر خواهد بود.

اشرار مسلح و تروریسم کرد با هر عنوانی منفور بوده و خواهد بود مگر اینکه آنها اسلحه را نفرین کنند.

و اگر حق و حقوقی دارند و می طلبند مثل انسانهای متمدن مبارزه مدنی را پیشه کنند..

و اما مدیاهای پرطرفدار فارسی مانند توانا چنانچه برای کشته شدن منبع مالی تروریسم و قاچاقچی شرور با نام كذايى كولبر طوفان توئیتری راه می اندازند آیا در حق شهادت يك سرباز ١٩ ساله معصوم هم توانايى كارى را دارند يا همچنان در  غفلت شیپور تروریسم منطقه ای و  استکبار جهانی خواهند بود.

 1358456462 vayfdyvlafed