الله کرم کجائی که دادشتو کشتن!...فیلم ملی!!! پروژه ملی !!! یا ترویج کوروش پرستی

هردم ازاین باغ بری میرسد هویت سازی تازهjری می رسد.

فیلم ملی!!! پروژه ملی!!! یا ترویج کوروش پرستی! الله کرم کجائی که داشتو کشتن!

ازکی تاحالا کوروش پروژه و فیلم ملی شده است!؟

تهاجم فرهنگی که شاخ و دم ندارد امروز کوروش سلاح تهاجم فرهنگی از درون است.

کوروش بازی و انقلاب مخملی هویت قومی پانفارسیسم از جریان انحرافی مشائیسم احمدی‌نژاد کلید خورد و از قرار معلوم وزیر فرهنگ سابق دولت روحانی با صدور پروانه ساخت جاده صاف کن این تهاجم فرهنگی شده است.

سکوت رسانه‌های چپ و راست درورای تهاجم فرهنگی کوروشیسم!

مراسم رونمائی از کتاب کوروش و اعلام آغاز فیلم کوروش و قلمداد نمودن آن بعنوان پروژه ملی که درسکوت مرموز رسانه‌های وابسته به جناحین! برگزار شد نه تنها توهین به شعور ملی است بلکه اعلام جنگ علنی هویت قومی پانفارسیسم است.

حضور امثال داریوش ارجمند که ذهن پریشان قومیت‌گرایی وی بارها ازجمله اظهار نظرات سیاسی درباره فراکسیون مناطق تورک‌نشین مجلس خود نشانگر آخر و عاقبت چنین تحرکات بظاهر فرهنگی است.

بنظر می‌رسد بچه‌های بالا و پایین و کنار و وسط لازم است کمی حواسشان را از گردوغبار انتخاباتی و برون مرزی مبارزه با تروریسم به فضای مرموز و خزندۀ انقلاب مخملیِ جولانگران عرصه سینما هم معطوف بدارند بد نیست چرا که فیلم به اصطلاح پروژه مجعول ملی کوروش، بازی بسیارخطرناک تحریک‌آمیزی است که درمقایسه با فیلم پُر از پیام مثبت و سازنده ” به رنگ ارغوانِ  حاتمی کیا که مدنی ممنوع الپخش شد بمراتب امنیتی‌تر است!

الله کرم کجائی که دادشتو کشتن!

گویا این وسط حسین الله کرم که همواره نخود هر آش فرهنگی که دولت‌های غیراصول‌گرا می‌پختند بود این بار سکوتش بوی معامله و یک کاسه شدنش با جریان انحرافی می‌دهد و یا چنان غرق در درامد دفتر هواپیمائی است که دیگر آنتن حساسیت به مسائل وااسلامای وی را بایکوت نموده و یا شاید هم همسوئی با مشائیسم موتور محرکه موتور سوارانش را از کار انداخته که صدای فغان هویت دینی را که فریاد میزند کجائی الله کرم که داشت و کشتن را نمی‌خواهد بشنود!

برخی از حزب اللهی‌های غیروابسته به انصار حزب الله می‌گویند انتظار میرفت  وقتی الله کرم  دغدغه نفوذ انگلیسی اش چنان گل میکندکه قاطعانه از حمله کنندگان بسفارت استکبارخانه انگلیس حمایت می فرماید یا هرگونه تعامل درباره تحریم با استکبار و در راس آن آمریکا سینه چاک می‌کند چگونه برای ساخت فیلم کوروش جنایتکار که آمریکائیها درساخت آن به دعوت سازنده اش جعفری جوزانی مشارکت می‌کنند سکوت کرده است!؟

گفتنی است پروانه ساخت این فیلم  توسط وزیر فرهنگ اصولگرای مستعفی دولت تدبیر صادرشده است!

به هر روی قالب کردن فیلم کوروش جنایتکار تاریخ، آنهم در قالب پروژه ملی! تخم نفاق وتحقیر قومی است نه فیلم ملی! و بهتراست آقایان اصحاب متولی فرهنگ دست ترمز این فیلم بودار هویت شکن را قبل از اینکه دیرشود بکشند. الله اعلم

Iran microscope map