خود را بزرگ پنداشتن .خود را سیاستمدار مشاهده نمودن

و یا اینکه حرکت را بدون صاحب و اندیشه دانستن

و گردونه لیدر و لیدر بازی رقصیدن

اندیشه ای است که آگاهانه و نا آگاهانه به آن پرداخته می شود

حرکت کاریزماهای خود را دارد

دیگر شورای رهبری چه صیغه ای است

و یا اینکه رأی دادن و ندادن کسی به حرکت ربطی ندارد

حرکت نه رأی را تحریم می کند و نه با آن موافق است

اینها مسائلی است که عده ای دانسته و ندانسته به آن می پردازند

هر کسی مالک افکار خویش است .البته این مالک افکار خویش بودن در فردیت شخص خلاصه می شود نه در خرد جمعی.اما سوال اینجاست نسخه نویسی برای حرکت و یا اینکه از قافله عقب افتاده ایم را مورد آزمایش قرار می دهند

این قابل قبول نیست.برای اینکه حرکت یک خرد جمعی است.چندین سال است در حرکتم و قبول کرده ام که باید نظر شخصی خود را به حرکت تحمیل نکنم .چون به خرد جمعی اعتقاد دارم.چندین سال است با عناد و عناد ورزی دشمنی ورزیده ام .اما با اشتباهات سازگار نیستم.این را چندین سال تجربه به من آموخته است.

چندین سال متوالی است که عسگر اکبرزاده ودر کل این هفت نفر منتقد را می شناسم .که خواستار پاسخگویی جناب خوجالی هستند ‌.این هفت نفر هزینه دهندگان و صادقین حرکتند .این که از جوابدهی طفره می روید من با آن کاری ندارم .شما مالک افکار خویش هستید می توانید برای مقاله های خود پاسخگو باشید یا نباشید.این حق شماست.یا اینکه به خاطر نقد های متوالی می توانید به راحتی مرا هم بلاک کنید .این هم حق شماست ‌.چون من بالشخصه آدمی نیستم زیاد با فضای مجازی دمساز باشم.اما سخن من این است که انسان افکار فردی خود را نمی تواند بر خرد جمعی ترجیح دهد.چون حرکت آنقدرها هم ضعیف نیست که ما تصور می کنیم.

شما در سال ۱۳۸۸  حتما مشاهده نموده اید که حرکت اصلاح طلبان را بر نتابید .در اردبیل وقتی که اصلاح طلبان از حرکت امید خود را از دست دادند ‌‌.اعلامیه ای را به زبان ترکی پخش کردند تا مردم به خیابان بیایند که نیامدند .البته نوشتار ترکی اعلامیه به مانند نوشته ترکی شما غلط املایی زیادی داشت‌.البته نمی خواهم برای شما اتهام اصلاح طلبی و اصول گرایی بزنم.تنها دو نوشته را در مقابل هم قرار دادم ‌.

گذشته از این مقیاسها سوال من در مورد وجود هویتی شماست ‌.

بگذار خود را معرفی کنم ‌‌.من رحیم غلامی در مشکین شهر به دنیا آمده ام‌.در اردبیل زندگی می کنم‌.از ۱۸،سالگی در حرکتم. از زیرو بم حرکت آگاهم. مقاله های مختلفی در جراید مختلف به زبان ترکی نوشته ام. کتابهای مختلفی نوشته ام که دو جلد آن چاپ شده است به نامهای آتالار سوزو و فولکلور ناغیلاری ‌‌.هر سال هم یک بازداشتی و حبس به خاطر حرکت در کارنامه خود دارم‌‌.با گوشت و استخوان به حرکت پایبندم ‌.چون بزرگ شده این حرکتم .و با آن انس گرفته ام‌.کتابهای دیگرم از جمله ساوالان سوزلویو .کورسو اویکولاری در سایت توروز موجود است اگر وقت داشتید مشاهده فرمایید.

بنابرین عسگر اکبرزاده و هفت نفر دیگر هم این گونه فعال هستند ‌.

من در چند سطر خود را معرفی کردم.اگر شما هم دلی صاف دارید .و اگر به مذاق میلتان است معرفی فرمایید.تا برای افکار مظنون ها قابل رویت وروشن شود.

من باالشخصه با فضای مجازی کارکرد خود را نمی سنجم.بلکه من برای مبارزه توأم با صداقت برای دوستم.دوستی که برای من قابل اعتمادو نکته بین باشد.

با تخریب کسی موافق نیستم اما تنقید را می پسندم.به کسی تهمت ناروایی نمی زنم

برای تنویر افکار عمومی باید تنقیدها را پاسخگو باشید.تا شکها بر طرف شود

من در مقابل مقاله هایم مسولم و بابت اشتباهاتم عذر خواهی هم نموده ام

اینکه با اسم حقیقی هستید یا مستعار، برای من مهم نیست .مهم این است که خدا کند شما جزء آن هیجده هزار نفری نباشید که مانند بذر در فضای پخش شده اند.

با احترام

رحیم غلامی

 report