دیروز از یك پارچه ای عمامه ای بر خود درست كردم ، قرآن را جلویم گذاشته بازش كردم سوره نساء آیه 141 آمد:  الَّذِينَ يَتَرَبَّصُونَ بِكُمْ فَإِنْ كَانَ لَكُمْ فَتْحٌ مِنَ اللَّهِ قَالُوا أَلَمْ نَكُنْ مَعَكُمْ وَإِنْ كَانَ لِلْكَافِرِينَ نَصِيبٌ قَالُوا أَلَمْ نَسْتَحْوِذْ عَلَيْكُمْ وَنَمْنَعْكُمْ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ ۚ فَاللَّهُ يَحْكُمُ بَيْنَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۗ وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا سورة النساء آیة 141  ترجمه : همان كسان كه [ از سر بدخواهی ] چشم به شما دارند پس اگر شمارا پیروزی و گشایشی از جانب خدا باشد گویند : آیا بر شما آگاهی نیافتیم و شما را از [ گزند ] مومنان بازنداشتیم . پس خداوند روز رستاخیز میان شما داوری خواهد كرد و خدا هرگز برای كافران راهی [ بر تسلط ] بر مومنان ننهاده است . این آیه و آیاتی مشابه همچون سوره توبه آیه 25 ، سوره عمران آیات 123 ، 124، 125 سوره فتح آیه 1 ، سوره نصر آیه 1 و غیره آیاتی است كه فقهای اسلام با استناد به این آیات قاعده نفی سبیل را استخراج كرده اند . بر طبق این قاعده ، هرگونه معامله و كمك رسانی به بلاد غیر مسلمان و بلاد كفركه در حال جنگ و یا تهدید مسلمانان است حرام است . و با استناد به آن اكثر فقها هرگونه كمك كردن به بلاد كفر در حال جنگ با كشورهای مسلمان را مصداق علنی محاربه با خداوند می دانند .

از آنجایی كه جمهوری اسلامی ایران چه در زمان جنگ و اشغال منطقه قره باغ كوهستانی توسط ارامنه و كشتار و جنایتهای ارمنیها بر علیه ملت مظلوم آزربایجان در آن سوی آراز ( ارس ) همكاری و حمایت همه جانبه از این به قول خود ملایان دولت كافر داشته و چه بعد از آن در ابعاد روابط دیپلماتیك و كمكهای اقتصادی حامی بی چون وچرای دولت اشغالگر ارمنستان بوده است، كشوری كه رهبری آن ادعای رهبری شیعیان و مسلمین جهان را دارد لازم دیدم با همین قیافه عمامه به سر و ذكر آیاتی از قرآن كریم و نیز بر اساس اصول و قواعد شریعت مورد تایید مقامات جمهوری اسلامی ایران ! كه می گوید هرگونه همكاری و حمایت از شخص و یا دولت غیر مسلمان كه قصد جان و مال و ناموس و خاك مسلمانان را كرده باشد به طرز یقین حكم محارب و ارتداد از دین اسلام و شریعت محمدی را دارد لذا با این حساب بنده حكم ارتداد و محارب آقای سید علی خامنه ای را امضاء می كنم .

البته چون در فرهنگ و تمدن آزربایجانیها دادن حكم قتل انسان ، وجود ندارد لذا به عنوان یك بچه مسلمان فقط حكم ارتداد و خروج خامنه ای از دین را كافی و لازم می دانم .

جناب سیدعلی خامنه ای! بهتر است به جای استفاده از نوچه های مفسد ومفلستان همچون مكارم شیرازی  و روح الله بجانی ها به فكر این باشید كه چگونه در پیشگاه ملت غیور آزربایجان پاسخ گو خواهید بود چرا كه ملت آزربایجان تمامی این ستمها علیه خود را تنها و تنها از چشم شما میبیند نه عده ایی مزدور مفسد نوچه . با چه رویی دولت آزربایجان شمالی را متهم به حمایت از اسرائیل میكنید در حالی كه فرقی بین شما و اسرائیل در اشغالگری و چپاول ملت آزربایجان در هر دو سوی آراز ( ارس ) نیست . آیا شرمتان نمی شود؟ آیا این است دین اسلام آیا این است شریعت ؟

اكنون باید بدانید فرزندان جان بر كف ، سربازان پاك و گمنام حركت ملی آزربایجان جنوبی در بسیج در سپاه ، ارتش و حتی در همان به اصطلاح حزب الله تان وجود دارند چرا كه ما حق هستیم و حق روزی به كرسی خواهد نشست ، آن روز بسیار نزدیك است بترسید از آن روز .

سوال از آیت الله مكارم شیرازی

ـــ ملاك در تعیین حربی بودن شركتها ـــ ملاك برای اینكه بگوییم شركتی جزوء كفار حربی است یا خیر چه می باشد ؟ آیا می توان گفت كه شركتهای آمریكایی جزؤ كفار حربی هستند یا خیر ؟

جواب : شركتها و یا سازمانهایی كه به كفار در حال جنگ با مسلمانان مثل آمریكا ، اسرائیل ، انگلیس یا به محاربین كمك می كنند و یا به عمل آنها راضی و خوشحال می شوند در حكم محارب هستند .

منبع :

http://persian.makarem.ir/estefta/?mit=1003

یاشار گؤنئیلی

آزربایجان جنوبی ــ تبریز

1390/9/6

report