آذوح: بیش از یک میلیون بازدید در یک ماه، از ارگان خبری تشکل آذوح؛ بهترین پاسخ به برخی ادعاها!

در طول یک ماه گذشته بیش از یک میلیون بازدید از ارگان خبری آذوح (www.azoh.net) ثبت گردیده است. این در حالی است که آمار بازدید از دو سایت مربوط به آرشیو اخبار تشکل آذوح در این آمار در نظر گرفته نشده است. ( www.azoh.info – www.azoh.org)

بیش از 34هزار بازدید روزانه از سایت تشکل شاید بهترین پاسخ به ادعایی باشد که چند هفته قبل در یکی از کانالهای تلگرامی منتسب به حرکت ملی مطرح گردید. کانال مربوطه علیرغم اذعان به جایگاه آذوح در میان احزاب آذربایجانی و اثرگذاری آن در حرکت ملی، نسبت به دایره ی وسیع مخاطبان آن ابراز تردید کرده و میزان مخاطبان آذوح را "نهایتا 4-5 هزار نفر" بیان کرد!

البته همزمانی این ادعا با برگزاری جلسه ی مشترک 3 حزب آذربایجان جنوبی در باکو (آذوح – گادپ – دیرنیش) و اعلام آغاز به کار پلاتفورم همکاری مشترک احزاب آذربایجان جنوبی نیز نکته ای است که نباید فراموش کرد.

در پاسخ به این ادعا، میزان بازدید از ارگان خبری تشکل در دو بازه ی زمانی متفاوت به تصویر کشیده شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. برای جلوگیری از بروز شائبه ی هرگونه دستکاری در آمار! و افزایش میزان بازدید از طریق خرید روبوتها!، این تصاویر در فاصله ی تقریبی 3 هفته از یکدیگر تهیه شده و میزان بازدید روزانه از سایت برای تقریبا 2 ماه متوالی در تصاویر نقش بسته است.

بیشترین تعداد بازدید روزانه ی ثبت شده در این دو ماه 50 هزار و کمترین بازدید روزانه ی ثبت شده نیز 28 هزار بوده است.

گفتنی است این ارقام و تصاویر از سایت cloudflare گرفته شده و لازم به ذکر هم نیست که اصولا و عملا قابلیت دستکاری! در آنها وجود ندارد.

برای دیدن ویدیوی مربوط به آمار می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

https://youtu.be/GgW3j0AjmCk

گوج، بیرلیکده دیر

آذوح