چاپ

 

آذوح: حکومت جمهوری اسلامی ایران مجوز کنسرت مسعود باریش را به دلایل نامعلومی صادر نکرده است.

مسعود باریش خواننده محبوب آذربایجانی عدم صدور مجوز برای کنسرت گروه باریش را در صفحه اینستاگرام خود اینگونه شرح داده است.

«سلام خدمت دوستان و عزیزان

با عرض معذرت و پوزش

متاسفانه باز هم به علتهای نا معلوم مجوز کنسرت بنده صادر نگردید و صد افسوس که افراد معلوم الحالی که کوچکترین اطلاعی از موسیقی ندارند و از پایتخت به شهر تبریز سرازیر میگردند از چهل روز قبل با در دست داشتن مجوز شروع به تبلیغات میکنند و 8 سیانس در شهر هنر پرور تبریز بلیط میفروشند و با در امد های ان چنانی که نصیب انها میگردد با قدرت و توان بیشتری اقدام به تولید موسیقی های بی هویت وبی در و پیکر میکنند و ذوق موسیقی و هنری مردم را روز به روز پایین میاورند و جالب اینکه حمایتهای همه جانبه از ارگانهای مختلف شامل حال انها نیز میگردد.

و از همه مهمتر اینکه ارگانهای ذی ربط با شعار های توخالی و حمایت از موسیقی فاخر نه تنها کمکی به گروههاو افراد دارای صلاحیت علمی هنری نمیکنند بلکه با عدم صدور مجوز های به موقع مانع تبلیغات و حمایت از انها میگردند تا بلکه سریعتر از گردونه رقابت حذف شوند .

و با این وضعیت انشالله بعد از یک و دو دهه معلوم خواهد. شد که کودکان و جوانانی که با. اینگونه موسیقیهای بی در و پیکر.و بی هویت بزرگ میشوند چگونه شخصیتهایی خواند بود و چه گلی به سر این مرز و بوم خواهند زد که این موضوع شامل کودکان و فرزندان عزیزان مسئول هم خواهد شد

به نظر می رسد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با فشار ارگان های اطلاعاتی از صدور مجوز برای کنسرت گروه باریش خودداری کرده است.

عدم صدور این مجوز در حالی است گروه های موسیقی فارسی به راحتی در تبریز و شهرهای دیگر آذربایجان جنوبی مجوز گرفته و فرهنگ فارسی را ترویج می کنند.