آذوح: در جریان ضرب و شتم هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تهران در جریان دیدار این تیم با تیم استقلال ایران، نیروهای امنیتی ایران بیش از ۴۳ هوادار آذربایجانی را دستگیر کرده اند. خطیبی از سرکوب هواداران ترک بشدت انتقاد کرد.

«خبرآنلاین» روز شنبه اعلام کرد این ۴۳ نفر هنوز در «بازداشتگاه موقت» هستند و «صادق درودگر» مدیر باشگاه تراکتورسازی گفته «از صبح دنبال حل مشکل طرفداران بازداشت شده است تمامی بازداشت شدگان نهایتا از زندان آزاد گردیدند.

به گفته آقای درودگر «تعدادی از طرفدارانشان که کودکان خردسال هم بوده اند، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته اند

جمعه ۱۹ مرداد ۹۷، دو تیم تیراختور آذربایجان و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که شعارهای نژادپرستانه و سنگ پرانی استقلالی ها در کنار سرکوب خونین هواداران ترک توسط نیروهای امنیتی، جمعه سیاه دیگری را برای آذربایجانی ها رقم زد.

«رسول خطیبی» سرمربی سابق تیم تیراختور رفتار ماموران نیروی انتظامی با هواداران آذربایجانی را «خجالت آور» خواند و گفت: «رفتار نیروی انتظامی با هواداران آذربایجانی با معذرت خواهی هم قابل جبران نیست

در حالیکه ویدیوها و تصاویر سنگ پرانی هواداران استقلالی به هواداران تیراختور در فضای مجازی منتشر شده، رسانه های ایران هواداران آذربایجانی را مقصر این درگیری معرفی کردند.