چاپ

 

آذوح: دهها فعال ملی از شهرهای مختلف آذربایجان در تبریز حضور یافته و جویای آخرین وضعیت حسن آغا دمیرچی شدند.

به گزارش آذوح روز دوشنبه، 21 خرداد، جمعی از فعالین ملی از شهرهای مختلف آذربایجان جنوبی از جمله اردبیل، سولدوز، اهر و... جهت ملاقات با استاد حسن دمیرچی در بیمارستان عالی نسب تبریز حاضر شدند.

در میان این فعالین چهره های سرشناسی همچون عباس لسانی، رسول رضوی، مرتضی مرادپور، ابوالفضل وصالی و... حضور داشتند.

گفتنی است فعالین ملی آذربایجان حسن آغا آذربایجان را تنها نگذاشته و هر روز دهها فعال ملی در بیمارستان عالی نسب تبریز حضور می یابند.

از روزهای آغازین هفته ی گذشته و در پی درج گزارش از وضعیت ایشان و احتمال بروز برخی خطرات برای حسن آغا دمیرچی از طرف نیروهای امنیتی، همه روزه تعداد زیادی از فعالین ملی جهت عیادت و حمایت از این فعال شناخته شده ی آذربایجانی در محل بستری شدن وی حضور داشته اند.

لازم به ذکر است بروز برخی شبهات و روند مشکوک درمانی حسن آغا دمیرچی، فعالین ملی آذربایجان را نگران و آماده ی واکنش کرده است.

در پی آماده باش و هشدار فعالین ملی، در روزهای گذشته مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس ایران، پورمهدی معاون استاندار آذربایجان شرقی و شکور اکبرنژاد رئیس شورای شهر تبریز به دیدار حسن آغا دمیرچی رفته اند.

گفتنی است حسن آغا دمیرچی که تا صبح روز جمعه ی هفته ی گذشته وضعیت ثابت و هوشیاری بالای 12 را دارا بود به یکباره با از کار افتادگی هر دو کلیه، خون ریزی معده و از دست رفتن کامل هوشیاری مواجه گردید.

علیرغم پیگیریهای فراوان خانواده و فعالین ملی هنوز از سوی کادر درمانی و مسئولین بیمارستان دلیل این اتفاق بسیار مشکوک اعلام نشده است.

از روز سه شنبه 15 خرداد نیز فقط به فرزندان حسن آغا دمیرچی اجازه ی ملاقات داده شده و این دیدارها نیز تنها با اجازه ی ماموران انتظامی و در حضور آنها میسر است.

در عین حال کانال تلگرامی "آذربایجان مدنیت اوجاغی" که به پوشش آخرین اخبار و گزارشات در خصوص وضعیت حسن آغا دمیرچی می پردازد در خصوص آخرین وضعیت جسمی حسن آغا دمیرچی اینگونه گزارش داده است:

"گلن معلومات اساسیندا حسن آزربایجانین عمومی وضعیتی یاخشیلاشماغا دوغرو گئدیر. حکیملر انفکسیونون مهار اولدوغونو خبر وئریر. بؤیره کلریندن بیری چالیشماغا باشلایب. قان تضیق (فشار) 12/6 گؤستریر."

این کانال را می توانید از لینک زیر تعقیب نمایید:

https://t.me/AZ_Ocaq1

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد گردید.

آذوح