آذوح: ناصرعلیرضایی فعال حرکت ملی آذربایجان صرفا به خاطر حضور اتفاقی در محل حادثه، به اتهام انتشار خبر کشته شدن یک دختر نوجوان تبریزی در نتیجه تعقیب و گریز پلیس گشت ارشاددستگیر شد.

ناصر علیرضایی ازفعالین حرکت ملی آذربایجان عصر جمعه با یورش مامورین فتا به منزل شخصی خود در تبریز دستگیر شد. وی هم اکنون به جرم شایع پراکنی در پلیس فتا واقع در خیابان صائب در بازداشت است.

لازم به یادآوری است، روز پنجشنبه، ٦ اردیبهشت ماه ٩٧، در شهرک باغمیشه تبریز، پلیس «گشت ارشاد» یک دختر و پسر جوان را تحت تعقیب قرار داد و در نتیجه تصادف، دختر ١٦ ساله جان خود را از دست داد.

به گفته شاهدان عینی، این دختر و پسر جوان تبریزی سوار ماشین شخصی شان بوده اند، که پلیس «گشت ارشاد» به بهانه «امر به معروف»، آنها را تحت تعقیب قرار می دهد. این دختر و پسر جوان نیز از ترس دستگیر شدن، سعی می کنند از محل متواری شوند.

اما در حین تعقیب پلیس، خودروی شخصی این دختر و پسر جوان با یک اتوبوس برخورد کرده و دختر ١٦ ساله تبریزی در دم کشته می شود.

در عکس های منتشر شده از این حادثه دردناک، شهروندان در محل تجمع کرده و پسر جوان در کنار خودروی پلیس بر روی زمین نشسته و گریه می کند.