آذوح: بازداشت «پریسا رفیعی» دانشجوی اهل زنجان همچنان ادامه دارد و خانواده این دانشجوی ترک آذربایجانی می گویند او همچنان در «سلول انفرادی» نگه داشته می شود.

پریسا رفیعی، فعال صنفی و دانشجوی هنر های زیبای دانشگاه تهران در ۶ اسفندماه٩٦، در تهران بازداشت شده است و با وجود گذشت ١۵ روز، از وضعیت او اطلاع دقیقی در دست نیست.

به گزارش خبرگزاری هرانا، تفهیم اتهام پریسا رفیعی ۱۳اسفندماه یکشنبه هفته گذشته، به اتمام رسیده و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شده است. پس از پیگیری های مدوام خانواده و وکیل وی، سرانجام وکالت نامه به امضای او رسیده است.

به گفته نزدیکان خانم رفیعی، او از زمان بازداشت تاکنون همچنان در «سلول انفرادی» به سر می برد.

فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران در مجلس ایران نیز در صفحه توئیتر خود از پیگیری وضعیت پریسا رفیعی خبر داد و نوشت:«با خانواده پریسا رفیعی دیروز دیدار و گفت‌وگو کردم. پس از توضیح پدر ایشان پیگیری‌ها انجام شد و در نهایت ایشان شب گذشته تلفنی با خانواده‌اش صحبت کرد. امیدوارم مسئولان قضایی مساعدت کنند تا او در آستانه سال نو در کنار خانواده‌اش باشد

پیشتر در چهارمین روز بازداشت این دانشجوی هنر سلطانعلی رفیعی، پدر او طی یادداشتی نوشت:«از ارگان/نهاد بازداشت‌کننده‌ی او بی‌اطلاعیم. به طور شفاهی و از این طرف و آن طرف شنیده‌ایم که اطلاعاتِ سپاه او را بازداشت کرده اما به طور رسمی با ما تماس گرفته نشده و بیان نشده کجا و برای چه اتهام یا اتهاماتی او را بازداشت کرده‌اند؟

سلطانعلی رفیعی سپس با انتشار عکس دخترش در صفحه اینستاگرام خود نوشت:«دخترم را آزاد کنید جای او به عنوان انسانی اندیشه ورز، دانشجوی نخبه و کنشگر مدنی در دانشگاه است، نه بازداشتگاه

پریسا رفیعی دانشجوی رشته عکاسی دانشگاه تهران می باشد.