آذوح: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فاضلاب روستاها و شهرها بدون تصفیه وارد دریاچه اورمیه می‌شود و ستاد احیای دریاچه اورمیه تبدیل به ستاد مرگ آذربایجان شده است.

به گزارش خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی عصر امروز (چهارشنبه، ۲۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در خصوص پیگیری در حمایت از امور مردم مظلوم افغانستان به خصوص روستای میرزا اولنگ و تاکید بر کمک به مردم مستضعف یمن در مقابله با عربستان آدم کش، اظهار داشت: به وزیر کشور در خصوص پرداخت حق و حقوق شهرداری‌ها به خصوص کارگران شهرداری اورمیه تذکر می دهم.

نماینده مردم اورمیه در مجلس ضمن تذکر به رئیس جمهور برای انحلال ستاد احیای دریاچه اورمیه که باعث شده فاضلاب روستاها و شهرها بدون تصفیه وارد دریاچه شود، این ستاد تبدیل را ستاد مرگ آذربایجان نامید و گفت: به وزیر راه در خصوص جاده اورمیه به اشنویه و جاده اورمیه به سه راهی نقده، جاده اورمیه به تبریز و جاده اورمیه به مرز ترکیه که تبدیل به قتلگاه مردم شده، تذکر داد.

وی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی افزود: آقای حجتی از خدا بترس و به جای خرید ساختمان در تهران، پول گندم کشاورزان مظلوم را بدهید.

قاضی پور ادامه داد: به وزیر راه تذکر می دهم که چرا مسکن کارگران را داخل مسکن اجتماعی آوردید اما آجر روی آجر نگذاشته اید.

نماینده اورمیه با بیان اینکه به رئیس جمهور تذکر می دهم که چه زمانی وزیر علوم از بین اساتید مجرب آذربایجان انتخاب می‌شود، گفت: وزیر صنایع و معادن توضیح دهد که دلیل گرانفروشی مواد غذایی مصرفی در این مقطع بحرانی چیست.