آذوح: چندی پیش یکی از شرکت کنندگان برنامه خداننده‌شو، که نگاهی طنزآمیز به داستان رستم و سهراب شاهنامه داشت، به گفته خودش روزهای سختی را سپری کرده و تهدید به قتل و اسیدپاشی شده است.

به گزارش یول‌پرس، فاشیستها و نژادپرستان همواره دوست دارند ملیت، قومیت، زبان، تاریخ و اسطوره‌های دیگر ملت‌ها را تحقیر و به سخره بگیرند اما خود انتقاد و کوچکترین نگاه طنزآمیز را تحمل نمی‌کنند.

متاسفانه در ایران تمامی اتنیک‌ها بخصوص زبان، تاریخ و اسطوره‌های آنان همواره در مطبوعات، رسانه‌ها و حتی در صداوسیما مورد تمسخر واقع شده و در بیشتر مواقع کوچکترین برخورد با متولی و بانیان آنها صورت نگرفته و کوچکترین عذرخواهی نیز صورت نمی‌گیرد.

زینب موسوی یکی از شرکت کنندگان برنامه خداننده شو که نگاهی طنرآمیز به یکی از داستانهای شاهنامه داشته، این روزها خود و خانواده و حتی دوستانش مورد هجمه این نژادپرستان واقع شده و به گفته خودش با تهدیداتی همانند اسیدپاشی، قتل و … مواجه است.

البته پیش‌تر نیز برخی سایتها با القاب و الفاض زننده این برنامه و شرکت کنندگان را به خاطر این طنز مورد حمله قرار داده بودند.

تمسخر هر ائتینک و زبانی محکوم است و باید برخورد جدی صورت گیرد؛ اما آیا نگاه طنزآمیز به داستانی غیرواقعی که تنها ترشحات ذهنی نویسنده است، باید چنین مورد تهدید و هجه قرار گیرد؟