آذوح: طی خبر ارسالی سه شنبه ۸ صبح اوختای(مهدی) لیسانی به هنگام مراجعه به مغازه متوجه شکسته شدن قفل کرکره شده و بدون هیچ عکس العملی به پلیس ۱۱۰ زنگ میزند. هر چند با تاخیر، پلیس در محل حاضر و اقدام به تحقیقات اولیه می نماید. در این ‌هنگام عباس لیسانی نیز  در محل حاضر  می شود. در نهایت مشخص می شود به رغم به هم ریختگی مغازه هیچ گونه سرقتی صورت نگرفته است.

بعد از حضور اکیبی از اداره ی تشخیص هویت و نمونه برداری از  اثر انگشتهای موجود لسانی به همراه مامورین جهت اقدام به شکایت در محل کلانتری ۱۵ حاضر و طی تنظیم شکایتی اعلام میدارد: " این ورود، آنهم با شکستن قفل در چهاراهی پر رفت و آمد به مغازه ای که درست در روبرویش دوربین ۲۴ ساعته راهنمایی و رانندگی نصب میباشد کمی تامل برانگیز است. اگر این یک عمل سارقانه است پس چرا سرقتی صورت نگرفته است? آنان‌ که با خیال راحت تمامی سوراخ سنبه های مغازه را به هم ریخته اند در پی چه بوده اند? من به عنوان یک شهروند از مسئولین امنیتی- انتظامی انتظار دارم در سریعترین زمان ممکن ورود کنندگان با شکستن قفل به مغازه را شناسایی و بازداشت نموده و تحقیقات لازم را در رابطه با انگیزه ی ایشان و یا محرکین احتمالی آن به عمل آورند. در غیر اینصورت یا توانایی ایجاد امنیت واقعی برای شهروندان را ندارید یا اینکه سازماندهی و  معاونت این فعل مجرمانه ازسوی خود مسئولین امنیتی- انتظامی با انگیزه های مغرضانه و هدفمند انجام شده است"

لازم به ذکر است که گمانه زنی هایی در مورد انگیزه های محتمل در رابطه با این عمل مجرمانه وجود دارد که با فشارهایی از جمله تحت نظر قرار دادن خانه و  مغازه -حتی در موارد اخیر به صورت محسوس- تلاش برای تخریب و شانتاژ در میان افکار عمومی بر علیه آقای لسانی و خانواده ایشان رابطه مستقیم دارد که در زمانی مناسب به تفصیل به آن پرداخته خواهد شد.

آذوح

 1358456462 vayfdyvlafed