آذوح: فرماندار بیجار با تاکید بر اینکه 95 درصد مراجعات به وی برای اشتغال است ، گفت: برخی مدیران شهرستان با سنگ اندازی سرمایه گذاران را فراری می دهند.

به گزارش یول‌پرس، بیژن زندیه در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان بیجار در زیر ساخت ها و عدم تخصیص اعتبارات در سال ۹۴ و ۹۵ بیان داشت: شاهد بروز مشکلات فراوانی در قسمت های مختلف شهرستان تا حد بحران نیز بودیم.

زندیه در قسمت دیگری از سخنان خود با اظهار نگرانی و گلایه از مدیرانی که سد راه سرمایه گذاران در شهرستان شده اند ، گفت: پیشرفت شهرستان با توجه به مشکلات موجود منوط به فراهم کردن زیر ساخت های لازم توسط مدیران برای جذب سرمایه گذار است که متاسفانه شواهد خلاف این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری مهمترین و اصلی ترین مشکل این شهرستان است ، بیان داشت: ۹۵ درصد از مراجعات به من برای اشتغال است و اجازه نخواهیم داد برخی مدیران با فراری دادن سرمایه گذاران به این مشکلات دامن بزنند.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: برخورد نابجا برخی کارشناسان در ادارات بیجار موجب فرار سرمایه گزاران از شهرستان شده است که عدم نظارت مدیران موجب بروز چنین مشکلاتی شده است.

زندیه تصریح کرد: با سنگ اندازی برخی مدیران شهرستان برخی واحدهای تولیدی شهرستان که موجب اشتغالزایی چندین خانواده شده است در حال متلاشی شدن است.

به گزارش یول‌پرس، بیجار یکی از شهرستان‌های ترک‌نشین و آذربایجانی استان کردستان است که در شرق این استان واقع شده است. مرکز این شهرستان شهر بیجار است. شهر بیجار در گذشته مرکز ولایت گروس بوده است. جمعیت این شهرستان طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰، برابر با ۹۳٬۷۱۴ نفر بوده‌است.

Azerbaijan