آذوح: مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل از توقف تولید این کارخانه پشت باجه بانک ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «سبلان‌ما»، در حالی که آمار مسئولین از ارائه تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه راکد استان اردبیل حکایت دارد، حسین افسانه مدیر عامل مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل از تعطیلی 5 ماهه و بیکاری 80 کارگر این کارخانه به دلیل حمایت نشدن اظهار تاسف کرد.

به گفته «حسین افسانه» به دلیل عدم همکاری بانکهای عامل در ارائه تسهیلات به کارخانه روغن نباتی اردبیل این کارخانه پنج ماه است که تعطیل شده وادامه این وضعیت آنهم در آستانه شب عید، اوضاع را برای کارگران، خانواده ها و تولیدکنندگان سخت تر کرده است.

«مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل» امروز شنبه، در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل اذعان کرد: بعد از گذشت 5 ماه هنوز بانکهای عامل برای بازگشایی این کارخانه که یکی از کارخانه‌های اشتغال‌زای استان اردبیل است، هیچ حمایتی نکرده اند.

«کارخانه روغن نباتی اردبیل» ظرفیت تولید ماهانه سه هزار تن روغن نباتی را دارد و برای 80 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

در حال حاضر و طبق آخرین آمار رسمی  ۶۰ هزار نفر در استان اردبیل بیکار هستند و نرخ بیکاری ۱۲.۸ درصد است.گوناز تی وی: مدیرعامل کارخانه روغن نباتی اردبیل از توقف تولید این کارخانه پشت باجه بانک ها خبر داد.

 report