تیمسار حسین فردوست ، در بخشی از خاطرات خود می گوید که زمانی از وی خواسته شده بوده است که اگر تمایل دارد بعضویت «لژ فراماسونی » در ایران درآید ، وی می نویسد که وی را به ملاقات مرشد اعظم لژ مربوطه برده اند و در آنجا با فردی عراقی ملاقات می کند که مرشد اعظم لژ فراماسون در ایران بوده است. وقتی که وی از آن فرد در باره علت اینکه یک فرد عراقی و نه ایرانی ، مرشد اعظم فراماسونها در ایران است می پرسد ، او جواب می دهد که «شاخه ایرانی فراماسون ، زیر شاخه فراماسون عراق است و به همین خاطر وی که یک فرد عراقی است مرشد اعظم لژ فراماسونری ایران است» .

همانطور که می دانیم وابستگان فراماسون ، دارای قدرت بسیار و ارتباطات مالی ، سیاسی و در سطح جهانی بوده و عموما هم بخاطر اینکه اعضای آن در همه وزارت خانه ها ، مراکز قدرت سیاسی – اجتماعی پراکنده هستند قدرت حمایت از یکدیگر را داشته و معمولا هم پیش برنده سیاست های واحد بنفع قدرتهای استعماری هستند .

با نگاهی به پیشینه عراقی بسیاری از مردان قدرتمند در جمهوری اسلامی مانند هاشمی شاهرودی که قبلا هاشمی عراقی بوده است ، علاء الدین بروجردی زاده عراق ، دانایی فر سفیر ایران در عراق زاده عراق ، محمد رضا نقدی با تبار عراقی و مهمتر از همه روسای دو قوه قضاییه و مقننه در حکومت اسلامی زاده نجف هستند و بخصوص برادران زاده نجف «لاریجانی » و استدلالهایی که در پی می آید ، و با توجه به نکته ای که از خاطرات «سرلشگر فردوست» ذکر شد می توان بر چنگ انداختن اعضای تشکیلات فاسد «فراماسونری » بر نقاط کلیدی در حکومت جمهوری اسلامی ایران، اطمینان داشت .!

زاده نجف و عراق بودن به خودی خود هیچ نکته منفی را نه تنها برای رهبران این نظام که برای هیچ کس دیگر اثبات نمی کند ، اما وقتی ما بنا بر خاظرات «حسن فردوست » می دانیم که « لژ فراماسونی » در ایران زیر شاخه فراماسون عراق بوده است ، ناگریز باید به عراقی بودن و یا تبار عراقی داشتن و یا تحصیلکردگان در عراق که اکنون از عالی ترین مقامات نظام اسلامی حاکم بر ایران هستند توجه ویژه کنیم .

اولین بار دبیر کل جمعیت حزب الله ایران باقر خرازی در باره رشد و تقویت روز افزون خظ انگلیسی – فراماسونی در درون حکومت اسلامی سخن به میان آورد :

« ما وحشت کردیم از اینکه یک جریان به این قشنگی سازمان دهی شده است که نیروهای خودش را در گلوگاه های نظام اسلامی قرار بدهد و احساس می کنیم یک جریان بسیار مخربی وجود دارد.آن دختر خانم انگلیسی که می آید زن فلان آقا می شود و بعدش هم آن آقا در بزرگترین قدرت این نظام قرار دارد آیا این طبیعی است؟»

او در باره برادران لاریجانی گفته بود: «چطور می شود از یک روستای لاریجان بعضی از سران ما از آنجا سر درآورده باشند؟ چه طور شده به آنها اعتماد کرده ایم؟ سوابق اینها را باید ببینیم که از کجا این مسائل آب می خورد. من اینها را در بسیاری از مراکز قدرت نظام دنبال کرده ام. تمام مشکلاتی که در این سی سال در نظام داریم با تمام صراحت عرض میکنم از این افراد است

البته دبیرکل حزب الله بر روی یهودی بودن این افراد تاکید دارد که بیشتر از تعصب مذهبی وی بر می خیزد و درست این است که بر روی امکان پیشبرد خط دولتهای استعماری درست در بیت خامنه ای و دفتر وی از سوی «محمدی گلپایگانی» و همسر انگلیسی اش و یا وابستگی «برادران لاریجانی » به خط خیانت تشکیلات « فراماسون » صحبت به میان بیاوریم .

به چه دلیل برادران لاریجانی مشکوک به عضویت در فراماسونری هستند ؟

1- پدر برادران لاریجانی » آیت الله سید هاشم آملی لاریجانی » که در دهه 30و 40 در نجف ساکن بوده و سه تن از پسرانش هم در نجف متولد شده اند ، در سال 1339 ازعراق به نجف باز میگردد . وی با زیرکی تمام در زمانهایی که آشوب و درگیری های سیاسی در سالهای 1342 و 1357 در ایران به اوج می رسیده است و ار احتمال قوی شدن و بعدا قدرت گیری خمینی را می دیده است از خمینی ، حمایت می کرده است اما در دوره تبعید وی ، او بشدت از «خمینی » فاصله گرفته و در سندی از اسناد ساواک بر حمایت از وی برای تضعیف خمینی ، صحبت بمیان آمده است .متن این سند که در سایت «مباحثات » مجله فکری حوزه و روحانیت آمده است بشرح زیر است

» منش سیاسی آیت‌الله آملی در اوج فعالیت‌های انقلابی هم چندان تند و آتشین نبوده است؛ به‌گونه‌ای که ساواک چندان حساسیتی بر روی ایشان نشان نمی‌داده است. در یکی از گزارش‌های ساواک حتی برای دوری مردم از مرجعیت امام خمینی، توصیه شده است که از میرزا هاشم آملی حمایت شود تا مردم از رجوع به آیت‌الله خمینی سر باز زنند

رهبر تشکیلات حزب الله و مهدی خزعلی نیز بر روی اینکه خمینی بر انگلیسی و غیر قابل اعتماد بودن ، میرزا هاشم آملی پدر لاریجانی ها تاکید داشته ، صحه می گذارند . البته در سال 1357 که دیگر قدرت گیری «خمینی» قطعی شده بوده است ، این شیخ نان به نرخ روز خور ، لباس عوض می کند و با احتیاط از «حمایت از خمینی » دم می زده است .

سئوال این است که چرا پسران فردی که بر اساس سند «ساواک » بطور مشخص و در مقابل «خمینی » تقویت می شده است و در سوابق این آقایان هم هیچ اثری از مبارزه برای انقلاب اسلامی وجود ندارد و در تمام دوران فعالیتهای طرفداران خمینی خود را از هر گونه فعالیت سیاسی بر حذر می داشته اند به این شکل گسترده مورد حمایت رهبر فعلی جمهوری اسلامی ایران خامنه ای قرار می گیرند ؟ آیا من و تو ایرانی حق نداریم این شک را به ذهن خود بیاوریم که این حمایت و پیشرفتهای سریع ،با آن سابقه خراب پدر و بی طرف بودن خود پسران در دوره های پر تنش سیاسی منجر به انقلاب بخاطر این بوده که «خامنه ای» می دانسته است که اولا زورش به «لاریجانی» ها نمی رسد و اگر با آنها در بیفتد باید با «تشکیلات جهانی فراماسون» در بیفتد و مطمئن بوده اگر بردران لاریجانی را داشته باشد ، از حمایتی قوی در مراکز سیاسی تصمیم ساز جهانی مثلا «تشکیلات فراماسونری» بر خورد دار خواهد بود ؟ ممکن است این دلیل بنظرتان ضعیف بیاید ، اما بازهم دلایل دیگری داریم در رد کردن ادعای ما عجله نکنید.

2- درسال 1375 محمدجواد لاریجانی که نماینده مجلس هم بود در سفری مخفیانه به بریتانیا با نیک براون مدیرکل وزارت خارجه انگلیس ملاقات کرد و به او گفت: جناح راست قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارد حمایت مادی و معنوی شما از جناح راست وپیروزی ناطق نوری . منافع انگلیس و غرب را در ایران تضمین میکند. این دیدار توسط روزنامه سلام افشا می شود واز اینجاست که شائبه انگلیسی بودن برادران لاریجانی و فراماسون بودن میرزا هاشم در ذهنها قوت می گیرد ، بخصوص که میرزا هاشم بنا بر یک سنت فراماسونری ، نام دوم علی لاریجانی را که اکنون مجلس اسلامی رادر اختیار دارد از شدت علاقه ای که به مامور انگلیس در ایران «اردشیر ریپورتر» داشته است «علی اردشیر» انتخاب کرده است و این ترکیب هیج تناسبی در نامگذاری های معمول ایرانیان را نداشته و بیشتر یک نوع علامتگذاری در نام و فامیلی را که در میان فراماسونها معمول است را بخاطر می آورد . اگر برای راضی کردن ذهن شما مخاطب تیز هوش این دلایل کافی نیست بازهم به ادامه بحث توجه کنید .

3- در 15 بهمن 1391 ، «محمود احمدی نژاد» رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران فیلم گرفته شده از ملاقات « فاضل لاریجانی» در صحن مجلس پخش کرد .در این فیلم فاضل لاریجانی از مرتضوی می‌خواست واسطه شود تا تاجری که در فیلم اسمش واضح نیست، با فاضل مرتبط شده و او را مباشر خود قلمداد کند. فاضل تأکید می‌کند که با استفاده از نفوذ خود بر برادرانش در قوه قضاییه و مقننه می‌تواند مشکلات و موانع حقوقی، اجرایی و قضایی تجارت فرد مورد نظر را حل کند و «کارش را پیش ببرد» و در ازای آن به وضوح مبالغ معتنابهی پول (۱۵۰۰۰ دلار در ماه) و امکاناتی اعم از دفتر کار و آپارتمان یا ویلایی در تهران یا شمال «برای شروع کار» در اختیار او قرار بگیرد.

با توجه به محرز بودن فساد و رشوه گیری ، «فاضل لاریجانی » در این سند ، و ناتوانی وزارت اطلاعات و خامنه ای و سپاه ، برای در افتادن با این فرد و خانواده و بالاتر رفتن این خانواده از نردبان ترقی در جمهوری اسلامی ایران با سرعت نجومی ، اینان می باید فقط از امکانات فرامرزی و حمایت کسانی (از جمله تشکیلات فراماسونری ) که زور جمهوری اسلامی ایران هم به انان نمی رسد برخوردار باشند که بتوانند با این همه فساد و وابستگی به خارجی و وابسته به ساواک بودن را ، تاب بیاورند ومقامات و منصب های بالای خود را حفظ کنند . حتی سپاه هم که در بر خورد با بیگانگان ومزدوران خارجی شعار های شداد و غلاظ می دهد در مورد بر خورد با برادران لاریجانی دست و پایش می لرزد .

4- فسادهای اثبات شده مالی این برادران اکنون و پیش از همه زبانزد خاص و عام است و در این مورد هم زور هیچکس به این برادران نمی رسد . روزنامه کیهان شریعتمداری هم که مدعی برخورد با فساد و توکلی هم که مسئول سازمان مثلا شفافیت مالی است ، جرات نگاه کردن به درگاه و بارگاه لاریجانی ها را ندارند . به چند قلم از فسا مالی برادران لاریجانی توجه کنید :

مهدی خزعلی در سرای قلم به افشای ۶۵۰ هکتار زمین غصب شده بیت المال در مبارکیه و جوادآباد ورامین توسط همین محمدجواد دلال انگلیس برملا میشود با این افشاگری ۲۵۰۰ هکتار زمین دیگر در شهمیرزاد و چند جای دیگر ایران رو میشود به طوری که مساحت آنها را بیش از کشور بحرین برآورد کردند.وجود ۶۳ حساب و موجودی ۱۰۰۰ میلیاردی شما و دستگیری دو کارمندان بانک که حسابها را افشا کردند.

محمد جواد لاریجانی این روباه مکار در زمینه اقتصادی در شهمیرزاد بوقلمون و شترمرغ پرورش می دهد، گاوداری کلان دارد، پرورش ماکیان در برنامه اش قرار دارد و مهمتر از همه پرورش روباه را در دستور کار خود گذارده است. گوشت و پوست روباه را به چین صادر می کند و در این زمینه یکه تاز است. وی در شهمیرزاد در نزدیکی سمنان بدور چشمه های آب طبیعی دیوار کشیده و اموال عمومی مردم را به مالکیت خصوصی در آورده و آب زیرزمینی و کم یاب را به خارج صادر می کند

27 فروردین ماه سال (1392) خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به نقل از چند كشاورز ورامینی اعلام كرد كه حفر 72 حلقه چاه برای چند باغ پسته متعلق به آقای «ل» بسیاری از زمین های کشاورزی ورامین راخشک کرده است.

این كشاورزان مدعی شدند که باغ های پسته ای که در منطقه سالاریه و سیاه کوه به نام باغ آقای «ل» احداث شده تاثیر بسیار زیادی بر روی کشاورزی شهرستان ورامین داشته و مشکلات عدیده ای برای کشاورزان این منطقه به وجود آورده است. این چاه ها همگی در یک مسیر قرار دارند و تمامی آبهای زیرزمینی این منطقه را برای آبیاری بیش ازپنج هزار هکتار باغ پسته ای که در اراضی ملی احداث نموده اند استحصال می کنند. در این منطقه هیچ فرد عادی نمی تواند مجوز چاه بگیرد ولی این آقا چاه دارد.

مخاطب گرامی شما خود کمی فکر کنید ، با این همه سند فساد سیاسی و مالی و اقتصادی ، ایا چز وابستگی به قدرتی که جمهوری اسلامی نیز در برابر آن قدرت ناتوان است و چنان قدرتی جز «تشکیلات بین المللی فراماسونری» نمی تواند باشد ، چنین قدرتی به این برادران فاسد و رشوه خوار و عقب مانده فکری و ارتجاعی می دهد؟

بنظر می رسد دستگیری های پی در پی «مهدی خزعلی» کسی که برای دفاع از نظام اسلامی که در ذهن دارد اهل ریسک و بخطر انداختن جان خود است ، بسیار هم در ارتباط با افشاگری هایی است که وی با جرات و شهامت بسیار بر علیه «خانواده لاریجانی » ها که اکنون بشدت مورد نفرت عمومی هستند ، انجام داده است . اما بهتر است رهبران جمهوری اسلامی ایران که این همه بلا بر سر مهدی خزعلی و افراد عاشق انقلاب اسلامی از این دست می آورند بدانند که روزی خواهد رسید آنروز که مردم بر علیه شما شورش خواهند کرد و خیانتکارانی مانند لاریجانی ها فرار کرده اند ، با ذره بین بدنبال افرادی مانند خزعلی و خاتمی و کروبی ، بگردید که نجاتتان دهند و کسی را پیدا نخواهید کرد ، اینان برای شما منتقدین سربراهی هستند ، از آنزمان بترسید که رهبری مبارزات مردم بدست مخالفان سرنگونی طلب بیفتد ، تاریخ کشور ما از چنین حوادثی زیاد بخود دیده است .

با تشکر از همراهی شما و به امید به نابودی همه خیانتکاران به منافع ملی ایران و ایرانی ، موفق ، سرفراز و پیروز باشد .