روز آنا تومروس مادر همه ى روزهاى تقويم است

مقدمه

دنیای ما فجایع و مشکلات بسیاری را در طول تاریخ در نتیجه دروغ گفتن تجربه کرده است. با نگاهی کوتاه به تاریخ و فرهنگ هر ملتی می توان داستانهایی را در خصوص نکوهش دروغ و شماتت دروغگویان افت. پینوکیو و چوپان دروغگو دو تا از نمونه های بسیار معروفی هستند که در آنها سرانجام و عواقب دروغگویی و دروغگوها به تصویر کشیده شده است.

دروغگویی و تحریف تاریخ توسط اقلیت فارس در ممالک محروسه ایران

سالهاست که اقلیت فارس دروغ را به نام تاریخ به خورد ملت های تحت ستم در ممالک محروسه ایران داده است و می دهد. اگر چه در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی جلوی روند دروغسازی و دروغ پردازی اقلیت فارس تا حدودی گرفته شده و در موارد بسیاری موجب افشا دروغ آنها شده است، ولی در نتیجه همین تکنولوژی، دروغسازی و دروغ پردازی اقلیت فارس نیز شکل های جدیدی بخود گرفته است که توجه به آنها و بر ملا ساختن آنها چالشهای زیادی را ایجاد کرده است.

یکی از مهمترین چالشها درباره موضوعی که دروغ بودن آن آشکار است نحوه برخورد با دروغ و دروغگو و نوع عکس العمل به آن است. بدیهی است که عکس العمل ها و حساسیت ها به دروغ و دروغگویانی که در روز روشن دروغ می گویند بر اساس موضوع ها و موقعیتها متفاوت هستند. با توجه به تحریف تاریخ منطقه از طرف شعوبیه اقلیت فارس در طول تاریخ و مخصوصا در یکصد سال اخیر و رسوایی آنها در مجامع علمی و مراکز آکادمیک و بخاطر لوث خط فکری آنها که مبتنی بر نژاد پرستی است، بسیاری از محققین، اساتید تاریخ و اهل اندیشه دیگر آنها را جدی نمی کیرند و در مقابل دروغگویی های آنها هیچگونه واکنشی نشان نمی دهند و حتی بیشتر اوقات با شوخی از روی مسئله عبور می کنند.

بطور مثال طرح مسئله نژاد برتر(؟!) (عاریایی؟) توسط اقلیت فارس به تقلید از هیتلر موضوعی است که در مراکز علمی امروز جایگاهی برای آن مقدور نیست و بخاطر مضحکه بودن موضوع و غیر علمی بودن آن حساسیتی و عکس العملی در میان محققین و اهل علم و اندیشه ندارد. و یا می توان به ترجمه های تحریف شده از منابع اروپایی اشاره کرد که از اعتبار علمی ساقط هستند.

بنابراین تنها مكانها و منابعى که نژاد به اصطلاح عاریایی توسط افراد معلوم الحال در آنها جولان میدهد در داخل کشور عبارتند از کتابهای درسی جمهوری اسلامی ناب محمدی که در سايه ى توپ، تانک، بسیجی و آخوند شعوبی منتشر مى شوند، و در خارج از کشور رسانه های اقلیت فارس هستند که با تکیه بر پولهای دزدیده شده از ملل تحت ستم در ممالک محروسه ایران تغذيه مى شوند.

سکوت در مقابل دروغ، دروغگو و دروغ پردازی؟!

مسلما سکوت در برابر دروغ و دروغگو روش مناسبی برای برخورد با مشکلات اجتماعی، سیاسی و ... نیست. بعبارت دیگر، منفعل بودن افراد، گروها و یا سازمان ها در مقابل دروغ و دروغگویان و عکس العمل نشان ندادن به آنها گزینه مناسبی نمی تواند باشد. مصائبی که در طول تاریخ از دروغ گفتن و تحریف تاریخ نصیب بشریت شده است به هر انسان عاقل و مسئول حکم می کند که نباید در مقابل دروغ، دروغگو و دروغ پردازی های عامدانه ساکت نشست. چرا که سمفونى سکوت همیشه جواب نمی‌دهد و در واقع نوعی رضایت از آن نیز تلقی می شود.

روز ساختگی برای فرد مجهولی بنام کورش آنهم از نوع کبیرش

مورخ هلندی-جونا لندرینگ-می‌گوید: «تمامی آنچه در تاریخ در مورد کوروش پادشاه هخامنشیان نقل شده دروغی بیش نیست؛ بلکه یک دسیسه تاریخی است. اقلیت فارس که به ارثیه ى ادبی خود افتخار می کند حتی نمی تواند در آن یک کلمه در باره کوروش بیابد. فردوسی، حافظ و سعدی حتی اسمى از کوروش در شعرهايشان نبرده اند. هیچ پدر و مادری اسم فرزندش را تا قرن اخیر کوروش نگذاشته است؟!! ولی با این همه شروع جعل تاریخ در ممالک محروسه ایران با سلسله هخامنشیان(؟؟!!) و به تبع آن با آفریدن شخصیت های مجهول برای حقیقی جلوه دادن ان، با ساختن قصرها و مزارهاى جعلى، با جعل کتیبه هاى ساختگى و با مصادره ى قانون حقوق بشر به نام شاهان جعلى ...همزمان با کودتای انگلیسی که یک نفر بیسواد را به سر قدرت آورد آغاز شد.

فقط در مورد جعل کتیبه ها در بیستون همین کافی است که بگوییم کوه بیستون در ابتدا هفت کتیبه داشت(؟؟!!!) ولی هم اکنون هجده کتیبه دارد. به احتمال زیاد اگر انقلاب سال پنجاه و هفت نبود تمام کوه بیستون تا حالا کتیبه شده بود!!!! و یا بزرگنمايى و ساخت جعلى تخت جمشید و چپاندن آن به تاريخ ساختگى از شاهكارهاى عاريايى هاست که خوشبختانه توسط مرحوم پورپیرار رسوایی آن برای جهانیان برملا شد. ولی با وجود این شعوبیه دست از تحریف تاریخ و دروغ سازی نکشیده است و به همین دلیل است که شاهد روز ساختگی برای یک جنایتکار هستیم.

پشت پرده کوروش سازی

مسلما و بدون هیچ تردیدی مراسم هفت آبان برای بزرگداشت نام یک متجاوز بنام کوروش هیچ سندیت تاریخی ندارد. ایجاد این تاریخ در تقویم، صرفا و صرفا در راستا و ادامه ى تاریخسازی دروغینی است که از زمان دست نشانده ى انگلیس رضا میر پنج شروع شده و در جهت ارضای خوی نژاد پرستی شعوبیه ى اقلیت فارس است که هنوز هم شعله های نژاد پرستی آن در حال التهاب است..

ماموریت ایجاد چنین روزی بطور موازی و با همکاری آخوندهای شعوبی اقلیت فارس در داخل کشور و در خارج با رسانه های معلوم الحال که ریشه ى آنها نیز به داخل ختم می شود انجام می گیرد. احمدی نژاد و انداختن چفیه ى بسیجی شعوبیه بر گردن یک متجاوز و یا نامه ى نماینده شیراز بهرام پارسایی به حسن روحانی برای ثبت روز کوروش در تقویم ، و هوچیگری رسانه های معلوم در خارج از کشور در همین سمت و سوی مشابه به هیچ وجه نمی تواند تصادفی باشد. به خاطر بياوريم كه گرد همایی مدنی قلعه ى بابک بدون هیچ ( مُرده باد و زنده باد به احدی ) توسط فعالین مدنی برگزار می شد اما همين سپاه شعوبیه به راحتی و با قدرت سركوب تمام، جلوى آن را گرفت و فعالین مدنی به زندانهای طویل المدت محکوم شدند. اما گرد همایی نژاد پرستانه اى که با شعارهای نژادپرستی رذیلانه بر علیه تورک و عرب بود و هست در قبر مادر سلیمان به راحتی اجرا و برگزار شد و می شود؟؟!!!

توجه به شعارهای سرداده شده در گردهمایی نژاد پرستانه حاکی از زنده کردن روحیه و خوی نژاد پرستی ، تجاوز به سرزمین و حقوق دیگر ملت هاست (بخوان هلال شیعی و کشتار بچه های معصوم در سوریه و سركوب حقوق ملل غیر فارس در ممالک محروسه ایران).

قواعد بازی

همانطور که کاملا مبرهن است سکوت در برابر دروغ و دروغگويان موجب مى شود که دروغگوها دچار سوء تعبیر از رفتار ما بشوند. بعارت دیگر فکر کنند که ما متوجه دروغ آنها و امثال آنها نیستیم و بدین سبب بازهم به دروغ بازیهای خود ادامه دهند. از طرفی با وجود همه محدودیت ها و مشکلات فراوان برای اهل قلم، محققین، و اساتید تاریخ، مقاله ها و کتابهای وزینی در خصوص تحریفات تاریخی ایجاد شده توسط شعوبیه اقلیت فارس در کشور به رشته تحریر در آمده که تاثیرات عمیقی در رشد و آگاهی همه ملل تحت ستم در ممالک محروسه ایران داشته است، ولی با توجه به اینکه رسانه و قدرت در کنترل شعوبیه ى اقلیت فارس است، هر چه قدر هم در این خصوص قلم فرسایی شود باز هم عناد این اقلیت نژادپرست، بر نژادپرستی آشکار، عرصه را بر دیگران تنگتر مى كند و خواهد كرد. . چون همانطور که شاملو می گوید؛ فهماندن چیزی به کسی که در قبال نفهمیدنش پول می گیرد بسیار سخت است. بنابراین باید هم آوا با تالیفات آگاه کننده به فكر راهكارهاى موثر و جديد هم بايد باشيم.

دروغ باید آشکار بشود؟!

در این نکته که دروغ باید آشکار بشود شکی در آن نیست. ولی نکته بسیار مهمی که در این خصوص باید بدان التفات نمود، انتخاب بهتربن و مؤثرترین راه حل برای برخورد با دروغ و دروغگو است که باید بطرز هوشمندانه ای تشخیص و انتخاب شود. خورشید که آمد، تاریکی محو خواهد شد دروغ در مقابل دروغ، تاریخ دروغ ساختن در مقابل تاریخ دروغ و سرانجام، هوچیگری در مقابل هوچیگری جواب نخواهد داد.

بهترین راه، فریاد برای صلح و روشنایی در مقابل ظلمت و تاریکی است. چرا که با آمدن روشنایی حقیقت، جایی برای دروغ نخواهد بود.

آنا تومروس که بود؟

کسانی که تاریخ خوانده اند بی شک می دانند که نام کوروش با نام ملکه ى تورکان-آنا تومروس- گره خورده است. آنا تومروس نام اولین فرمانروای زن در جهان است كه 550 سال پيش از ميلاد حضرت عيسي ملكه ى آزربايجان بود و با صلح و آرامش در آنجا حکومت می کرد.كوروش در آن زمان به آزربايجان حمله کرد و با نيرنگ و دسيسه ، پسر آنا تومروس را كشت. ولی سپس این متجاوز مكار در جنگ با لشکر تورک کشته شد.آنا تومروس پس از كشته شدن كورش سر او را در ظرفي پر از خون انسان های بی گناه کشته شده در جنگ فرو برد و گفت: " اي خونريز تاريخ! بنوش تا سيراب شوي.''

معنای روز آنا تومروس

با توجه به اینکه سرزمین این خاتون بزرگ در زمان زمامداری او در صلح و آرامش بوده است و این صلح و آرامش توسط عنصری بنام کوروش مورد تجاوز قرار گرفته است،

روز آنا تومروس، روز بزرگداشت زندگی در صلح و آرامش است. روز آنا تومروس، روز دفاع از کیان خود در برابر متجاوزین است. روز آنا تومروس، روز شهادت فرزندان یک ملت با دسیسه ى دشمن است. روز آنا تومروس، روز همبستگی و اتحاد علیه دشمن متجاوز است. روز آنا تومروس، روز پیروزی بر نژاد پرستی و داعش زمان است.

ماهیت روز آنا تومروس یا روز صلح چیست؟

روز آنا تومروس مادر همه ى روزهاى تقويم است، چرا که

روز آنا تومروس روز صلح است،

روز اعتراض به زنده کردن سمبل های نژاد پرستی اقلیت فارس است،

روز بلند کردن صدا بر علیه دروغ ، دروغگویان، دروغ پردازان و تحریف کنندگان تاریخ است،.

روز افشای ماهیت وجودی متجاوزان نژاد پرست و هوچیگر است،

روز اعتراض به نابودی تمدن های لیدی، عیلامی به دست کوروش است،

روز اعتراض به راهزنی‌های کوروش است،

روز اعتراض به قتل عام مردم نینوا توسط کوروش است،

روز اعتراض به تمام نابرابریها و افشای ماهیت متجاوزین نژاد پرست است.

هفت آبان، روز آنا تومروس، روز صلح

بی شک روز هفتم آبان به دلیل ماهیت وجودی آن، مختص به یک ائتنیک خاص نیست و نخواهد بود. لذا حضور جمیع ملل تحت ستم (تورک، کورد، بلوچ، عرب و ...) در ممالک محروسه ایران در روز صلح آن را رنگینتر و روشنتر خواهد ساخت.

روز هفت آبان، روز آنا تومروس، روز صلح بر تمام انسانهای آزاده مبارک باد.

اؤزگور هارای